Tuning Treffen Limburg in Zonhoven
ik doe mijn best om te gaan, kan ik eindelijk eens de forumleden ontmoeten in real life.
eind mei begin ik aan mijne auto dus da kom wel goe.
zou juist graag mijn kleine broer van 13 willen meenemen voor zijne verjaardag (die is ook zot van auto's ) maar hij zit wel in een rolstoel dus moe nog keer zien hoe ik het moet aanpakken.
eind mei begin ik aan mijne auto dus da kom wel goe.
zou juist graag mijn kleine broer van 13 willen meenemen voor zijne verjaardag (die is ook zot van auto's ) maar hij zit wel in een rolstoel dus moe nog keer zien hoe ik het moet aanpakken.
Slecht nieuws!
Mijne Mini is binnen in de garage voor minimum ??n week. De oorzaak kan je lezen in de topic "Weer problemen met de Mini" bij problemen en fouten!
Ik had gevraagd of ik hem terug zou hebben voor paasmaandag maar dat konden ze mij niet garanderen
Dus zou het wel eens heel goed kunnen zijn dat ik zonder Mini naar Zonhoven moet komen! Ik ga er wel zeker zijn want het is vlak bij mijn deur! Dan wilt ne mens eens voor de eerste keer naar een mini meeting komen en dan gunnen ze het u ook nog niet :frown:
Dus Yoeri je bent waarschijnlijk niet alleen daar zonder Mini

Ik had gevraagd of ik hem terug zou hebben voor paasmaandag maar dat konden ze mij niet garanderen

Dus zou het wel eens heel goed kunnen zijn dat ik zonder Mini naar Zonhoven moet komen! Ik ga er wel zeker zijn want het is vlak bij mijn deur! Dan wilt ne mens eens voor de eerste keer naar een mini meeting komen en dan gunnen ze het u ook nog niet :frown:

Saint'04 schreef:Slecht nieuws!Mijne Mini is binnen in de garage voor minimum ??n week. De oorzaak kan je lezen in de topic "Weer problemen met de Mini" bij problemen en fouten!
Ik had gevraagd of ik hem terug zou hebben voor paasmaandag maar dat konden ze mij niet garanderen![]()
Jama zo ni e, ge waart mijne chauffeur!!!

- !nathalie!
- MINI Master
Ja ik weet daar vlakbij een heel goede carwash, daar kan je hem afspuiten met schuim en nadien inspuiten met hotwax en glansspoelen!
Als je hem dan afzeemt heb je een schitterend resultaat
Kunnen we mss best niet allemaal ergens afspreken en vandaar uit doorrijden? Zo naar de carwash, bi?lle als we daar moeten zijn en dan naar de tuning?
Als je hem dan afzeemt heb je een schitterend resultaat
Kunnen we mss best niet allemaal ergens afspreken en vandaar uit doorrijden? Zo naar de carwash, bi?lle als we daar moeten zijn en dan naar de tuning?
Terug naar “Berichten Van Meetings”