MINI United 2009 - Waar ziitten jullie,...

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
merlin
MINI Fan

Berichtdoor merlin » Ma Mei 25, 2009 14:20

volledig akkoord met de medeMU'ers,
wij vonden het een ongeloofelijke sfeer, bijna zoals Werchter maar hier was iedereen fan van dezelfde groep( MINI )

de sfeer was keitof en de MINIACStent was the place to be

wij willen ook het dynamisch duo Jan & Morten nogmaals bedanken voor de perfecte voorbereiding en met de hulp van alle andere MINIACS is dit een evenement waar nog lang over gepraat zal worden

dus : WAAAAAZAAAAA , love you all !

Scorpion MC
MINI Freak

Berichtdoor Scorpion MC » Ma Mei 25, 2009 16:49

Hallo MINIACS,WAZZAAAAA het was af, alles , noem maar op, clubstand, het geweldig grote Silverstone en de groep die er als een grote familie van genoten hebben, ik ben nog altijd ver weg en totaal in de stemming van al de sfeer in de UK, Het was en blijft een onvergetelijk weekend :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
( nu even bellen voor een dag verlof en nog wat nageneiten) Bedankt Jan,Sonya en Morty voor dit alles =D>

MY Droopy Dooper
MINI Regular

Berichtdoor MY Droopy Dooper » Ma Mei 25, 2009 16:52

Idem dito zou ik zeggen!!! :D
Moet toegeven, op een bepaald moment had ik echt genoeg van al die MU gebeurtenissen. :grin:
Maar,
nu ik het eindresultaat gezien heb,
de sfeer geproefd heb en
iedereen weer een beetje beter heb leren kennen....
maakt dat alles meer dan goed!!! Super goed zelfs!!

Ik zal maar beginnen pingelen achter de Grubberit 2009...
moet er toch voor zorgen dat Jan niet in een "black box" :wink: valt!!!

Merciekes aan iedereen!!!

Suz works
MINI-aholic

Berichtdoor Suz works » Ma Mei 25, 2009 21:45

Ik zal maar in herhaling vallen...
Den eerste keer dat we MINI UNITED meemaakten en we vonden het SUPERRRRR.
Geweldig om van die leuke groepssfeer te mogen proeven.

Kunnen we ons al inschrijven voor editie 2011 ? :D :D

"Groepsssssssssknuffelllllllllllll " :grin:

FRANK69
MINI Fan

Berichtdoor FRANK69 » Ma Mei 25, 2009 21:59

8) ... kan hier niet veel aan toevoegen ,alleen dat ik er in 2011 wel zeker en vast terug wil bijzijn :twisted:

GEMINI
MINI-aholic

Berichtdoor GEMINI » Di Mei 26, 2009 7:30

Het was een SUPER WEEKEND :grin: , ben zo blij dat ik mee kon gaan!
MINI United was TOP! Onze clubstand was een gezellig mooi plekje om samen te komen en bij te praten. Heb bekende en minder bekende MINIACS beter leren kennen, was een toffe bende bijeen.
Niet te vergeten heb ik mijn verjaardag in Silverstone kunnen vieren was AF!! :D
Allemaal bedankt voor de gelukwensen! Bedankt aan Jan&Sonja voor het snoep bloemenboeket! Mijn ventje voor de zilveren horoscopen ketting, die veel voor mij betekent en mijne ZOTTE pa voor de alle geschenken (pet, t-shirt - hot pants,..) en de helicoptervlucht een MEGA unieke ervaring!!!!

Thanks aan de organisatoren Morten - Jan & Sonja!!
Thanks aan mijne Pa voor de racebaan, die maakte onze stand hééél aantrekkelijk!

See you in 2011!

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Di Mei 26, 2009 8:56

De vele aanwezige leden zullen het wel gemerkt hebben dat ik wel een heel brede kennissenkring heb binnen dit MINI wereldje.
Die gekke bende op vrijdag, Team Luxemburg op zaterdag, de Duitsers, de NL-ers .. soit.

Ik krijg via diverse forums pb's, via e-mail en ook via facebook van hen uit bedankingen en groeten binnen.
Gericht aan mezelf maar bovenal ook aan de MINIACS groep.
Zij bedanken ons voor onze gastvrijheid, spontaniteit en gezelligheid.

MINIACS staat nu bij hen hoog aangeschreven (als dat al niet was) en als we eens in de buurt zijn moeten we maar eens iets laten weten of als we iets nodig hebben .. jullie weten wel hé :)

Ik wil jullie allen nogmaals bedanken voor dit alles.

Het maakt van mij een hele trotse voorzitter en persoon :)
(Het deed me eigenlijk zelfs een traantje wegpinken)

Bedankt om mijn vrienden, kennissen en ook onbekenden zo goed te ontvangen in onze clubtent en op MINI United in het bijzonder.

emceeke
MINI2 - Newbie

GEWOON FANTASTISCH!

Berichtdoor emceeke » Di Mei 26, 2009 11:14

Puik georganiseerd, zowel de Miniacs-stand als het hele Mini United gebeuren. We hebben ons géén moment verveeld! Er was altijd weer ergens iets leuks te zien of te beleven. Het fijnste vond ik het familiegevoel dat er overheerste : echt HARTVERWARMEND!

Ook het mooie weer was een meevaller natuurlijk : zo konden we lekker chillen aan de clubstand en leek het zowaar vakantie!
En elkaar 's morgens aan het ontbijt of onderweg weer tegenkomen en samen vertrekken in een Mini ... al die Mini's uit alle uithoeken van de wereld op de hotelparking ... ONTROEREND!!!

Bijzondere dank aan Morty, Jan, Sonja, Suzy, Ronny, Michel, Bart, en alle anderen ... voor hun inspanningen om van dit gebeuren iets onvergetelijks te maken!!
We hebben er géén spijt van dat we op de valreep nog beslisten om mee te gaan ... ook al was het te laat om nog zo'n ORIGINEEL MU T-shirt te bekomen!

Ook bij ons nog steeds glimlachen ... en uitkijken naar de volgende keer.

BlackBoxGirl
MINI Fan

Berichtdoor BlackBoxGirl » Di Mei 26, 2009 12:54

al een tijdje bekend met de club, maar sinds dit MU weekend toch ook maar lid geworden! Het was idd een fantastische ervaring, leuke mensen nog beter leren kennen en nogmaals het familiegevoel meegemaakt!
Danku Jan en Sonja om mijn ventje mee te brengen (en Nick uiteraard, dat hij met jou mocht meerijden)! Merci voor de fantastiche organisatie en het samenhorigheidsgevoel!
MINIACS heeft België vertegenwoordigd zoals niemand anders dit kan!!! Dit zal ik zeker onthouden en doorvertellen...

Morten, het voorzitterschap is op je lijf geschreven, doe zo voort!

Meci Gunther dat ik met uw 220 pk eens mocht meerijden, ook al ging het niet vooruit :grin:

Wim en Sitta, jullie zijn een geweldig koppel, ik hoop dat we in de toekomst nog veel samen kunnen afspreken, genieten, chillen...

Aan al de rest...

Merci om mij als mij te behandelen, en niet gewoon "een sponser"! Het deed deugd om tussen de MINI's te vertoeven zonder te moeten werken ;-). Heb genoten van het weekend, en kijk al uit naar de volgende happening!

Thx 2 all of ya!

Shanna & Lieven

koemans
MINI-aholic

Berichtdoor koemans » Di Mei 26, 2009 18:22

mini united was heel leuk :) de volgende keer pak ik wel iemand mee die iets meer mini minded is maar al bij al mij toch wel kunnen amuseren en mooie koopjes gedaan jammer dat ze de jcw veerpootbrug niet binnen haden voor de R50 foei mini! ik had toch meer koopjes verwacht , mijn portemonnee zit nog half vol :( toch blij dat ik geweest ben veel mensen beter leren kennen en plezier mee gehad :) het karten was heel tof ookal was het niet zo lang :D

bedankt morten, jan en bart om dit waar te kunnen maken voor ons.
en gunter om mij een ritje rondt te geven twas plezant zo in die zetels worden gedrukt :D
ik kom zo snel mogelijk wel nog is naar ulle cafe :D
en merlin voor de SAT P :D

Tck.
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Tck. » Di Mei 26, 2009 20:03

Ahum Ahum Ahum

IK VOND HET SCHITTEREND!!!!!!!
8)
Twee dagen na HET weekend ben ik nog aan het bibbere als dit lees
Ik wil gewoon iedereen bedanke want voor mij was dit de beste of meest ideale manier om de meeste te lere kennen.
Dat ik in een keer meeging was allemaal te danken aan de overtuigingskracht van de tofste Café baas van het land en onze Jan maar niet alleen zij hebben men weekend tof gemaakt gewoon de sfeer, de mense, .....
Ik kom nog altijd niet uit men woorden gewoon BANGELIJK !!!

a en Lieven het was een eer om u als co piloot mee te krijgen naar ginder toe :wink:
Shanna verzorgt hem want het is een tof manneke (van 1m92 ofzo)

koemans
MINI-aholic

Berichtdoor koemans » Di Mei 26, 2009 20:11

Tck. schreef:Shanna verzorgt hem want het is een tof manneke (van 1m92 ofzo)

haha ik ben nog steeds de grootste!

jackpro
MINI2 - Newbie

Berichtdoor jackpro » Di Mei 26, 2009 21:49

Super,tof ,voor herhaling vatbaar ,gezellig, united ! Dit waren slechts enkele indrukken van een fantastisch weekend !!!! Nooit gedacht dat zoveel verschillende mensen 1 mini - familie kunnen vormen.

Wij zijn nog niet zo lang lid en hebben hier echt een toffe bende leren kennen.

Morten en Jan (sonja) bedankt voor alle goede zorgen, de clubstand sprong er echt uit, een leuke plaats om even bij te komen. (Toch een beetje thuiskomen in de UK.)

Shanna en Lieven see you soon!!!!

Aan iedereen , die we vergeten moesten zijn : bedankt voor het onvergetelijk weekend!

Sitta en Wim xxx :wink:

cooper
MINI-aholic

Berichtdoor cooper » Di Mei 26, 2009 22:58

Ik heb destijds de Mini 40 viering meegemaakt en kan me zo halvelings wel inbeelden wat jullie hier willen verwoorden.
Wij kampeerden toen trouwens op het terrein wat nog een extra dimensie gaf.
Bij deze mogen jullie het gerust weten... spijt dat ik niet ben meegeweest! :cry:

BlueLadyWithWhiteStripes
MINI Driver

MINI MINI

Berichtdoor BlueLadyWithWhiteStripes » Wo Mei 27, 2009 8:47

Woooeeehooeew!
I love Silverstone!!
T'waren echt fijne dagen!
Bij allen .. dank uu wel !!! ;-)
Echt benieuwd naar al de fijne funny picture's :p.
Het meerijden op het circuit met Gunther was echt fijn !!
(jammer van de traag rijdende voor ons) .. Mrja!
We hebben het toch weeral is mee gemaakt sé!
Spijtig dat de uren daar zo voorbij vlogen!!

50 Jaar MINI! Maakte maar 1x mee hé!! ;-)

vigar
MINI-aholic

Berichtdoor vigar » Wo Mei 27, 2009 16:57

Hi Guys,

This was my 3rd Mini United and I must say this was the best by far.. Giving us the opportunity to have a MINIACS club Stand was a great Idea. It was not only MINI UNITED but also MINIACS UNITED !!!. We could stay togetehr and have fun together. I'm sure every one of us loved it and happy to be present for this great event.
The Taxi drive was awsome... I think with the R56 it was a bit more faster than the R53 and lot of noice as well.. WOW. Hopefully next time i will be able to do it as well.
I would like to thank Morty and Jan for their organization, Well done guys.. =D> .
Special thanks goes to Michel for offer me to join him. I enjoyed his company and looking fowfard to do it again next time, Perhaps with my car next time, we will arrive a bit earlier , no !!!! hehe...
This time we were with 31 MINIACS,,, next time we try to hit the 50 or more, it's even better.. Morty, don't forget to book a bigger stand next time .... hehe

Ray

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Wo Mei 27, 2009 21:41

I maybe can book a racing box by then Ray :P

Thanks.

Bedankt trouwens ook aan de anderen... maar zoals ik en Jan het al zeiden... het was een Miniacs bestuurs effort en the pleasure was all ours :)

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Vr Mei 29, 2009 8:37

Ik heb deze week ook nog een leuke e-mail van de organisatie ontvangen :grin: :grin:
Lees zeker het gedeelte in het vet ... Iedereen nogmaals bedankt.

Hi Morten,

Thank you very much for this wonderful e-mail.
This birthday party was absolute brilliant and fantastic.

Many thanks at all your club members, they are a big and a very important part of this event.
All the people at Silverstone rock the party, 3 days ago and MINIACS rock the club area.

I hope MINI United 2009 is the beginning of a wonderful future between MINI and Mini and I wish we can celebrate many MINI United together.

Voor diegenen die het topic overgekeken zouden hebben, nu zaterdag op Auto.TV en Fleet TV reportages over MINI United. Respectievelijk 6 en 2 minuten footage.
Ze zijn bij ons op zaterdag aan de stand een hele tijd komen filmen dus het zou misschien wel eens kunnen ;)

merlin
MINI Fan

Berichtdoor merlin » Vr Mei 29, 2009 10:40

oeps, we zijn precies opgevallen ginder :grin:

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Vr Mei 29, 2009 10:51

merlin schreef:oeps, we zijn precies opgevallen ginder :grin:

Als ge de boodschap uitdraagt "Hier zit je goed" kan dat niet anders hé, :lol:

Sorry Franky, kon 't niet laten,...

Terug naar “Berichten Van Meetings”