6 november, herfstrit

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
snans
MINI Master

6 november, herfstrit

Berichtdoor snans » Zo Nov 06, 2005 20:33

het eerst georganiseerd miniacs event !

het was een goed georganiseerde rit, door leuke landschappen en weggetjes, knap gedaan vital !
heel wat nieuwe gezichten gezien, hoop dat we deze binnenkort opnieuw mogen verwelkomen.

ben benieuwd naar de foto's, helaas was'k zelf mijn plaatjesknipper vergeten :cheesy:

Saint'04
MINI-aholic

Berichtdoor Saint'04 » Zo Nov 06, 2005 21:37

Wij zijn ook terug thuis en het was inderdaad een zeer geslaagde mini rit. Wij hebben er echt van genoten.

Sorry aan degene wie ik gene goede avond heb gewenst maar wij waren vertrokken omdat we nog naar een mosselfeest moesten. Dus bij deze mijn excuses en een welgemeende merci aan het hele MINIACS team. :mrgreen:

Nu toch nog twee vraagskes:

@Morty: Was het trouwens gelukt om die twee oudjes als leden aan te werven? Toch ten minste als steunend lid? :mrgreen:

@Organisatie: Heeft er iemand dieje zanger van dat tweede caf?ke zijn gegevens gevraagd? Die zou goed kunnen spelen op MINIACS vergaderingen en op feestjes!!! Kvond hem straf :mrgreen:

We kijken al uit naar de volgende!!!
Laatst gewijzigd door Saint'04 op Zo Nov 06, 2005 22:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Zo Nov 06, 2005 21:51

Puik werk voor het uitstippelen van de route. 't Was dan wel onze eerste mini-rit, doch voor herhaling vatbaar. Wij hebben in elk geval een toffe namiddag doorgemaakt.

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Zo Nov 06, 2005 22:44

Ik ben ook alweer terug. Proficiat Vital! Het was echt een mooi ritje. De opkomst mocht er ook wezen en weeral veel nieuwe gezichten gezien....enkel de naam nog onthouden :mrgreen: ...maar dat zal nog wel komen. Het was gewoon weer de moeite. Zo'n ritjes mogen er wel meer zijn.
Ik heb vandaag ook weer wat bijgeleerd...vertrouw niet blindelings op de navigatie!...ik was steed rondjes aan het rijden...gelukkig rij ik met een MINI, dan maken die extra km niet zoveel uit.
Gewoon een geslaagde zondag!
8)

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Zo Nov 06, 2005 23:23

Proficiat en bedankt Vital:

- voor een fijne rit, mooi parcours en goed roadbook.
- voor het begeleiden van de rit, zelfs met ziekte.
- voor het rijden met open dak in die koude ...
- voor het dragen van uw "flashy" muts, mijn lachspieren zijn nog aan het bijkomen.

Nog geen tijd gehad vanavond, maar morgen komen er misschien al een paar foto's op het forum. Ik zwier er ook zoveel mogelijk in het album van mini2.be Update 07/11: foto's te vinden op http://www.miniacs.be
Dan denk ik ook aan die bomma die ineens veel interesse in Mini's (en Morty) had. En nu ben ik akkerdjie wel vergeten een foto te pakken van dien gitarist + zanger met hun Spaanse boerencaf? flamenco. :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Grtz.

Jan
Laatst gewijzigd door grand_cru op Ma Nov 07, 2005 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Zo Nov 06, 2005 23:50

proficiat idd voor de zeer leuke geslaagde rit, het was een heel toffe dag, veel mooie mini's!!! :cheesy: sorry voor de mensen die ik geen goeiedag meer heb kunnen zeggen toen ik doorging....excuses hiervoor ma kwerd dringend ergens verwacht,die zanger van dat cafe was idd hopelijk reserveerbaar :P .... de route was zeer leuk die baantjes daar krijg ik echt ni genoeg van :mrgreen: groetjes aan heel het miniacs team :cheesy: ciao steven

@ grand cru: die works kit is echt goe geslaagt! echt nice

ps: en nu de winterbanden erop zeker :shock:

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Ma Nov 07, 2005 0:26

Mooie rit, Vital !! (hoewel ze voor mij niet nieuw meer was :cheesy:)
Iedereen bedankt voor het fijne gezelschap!!

Een sfeerbeeld:

Afbeelding
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Ma Nov 07, 2005 8:39

Het was idd een zeer geslaagde dag mooie rit en vooral toch een lekker weertje.Ik heb enkel spijt dat ik als co-piloot mee was en dit enkel omdat ik dan die leuke baantjes en bochtjes niet zelf kon afmalen,maar toch hebben we ons goed geamuseerd.Het voordeel is natuurlijk als co-piloot zie je meer van de natuur en daar heb ik dan ook enkele leuke sfeerbeelden voor gevonden--nu maar hopen dat Morten ze op het forum ''wil'' zetten want ik heb ze met zijn camera getrokken.Heb ook weeral enkele nieuwe mensen leren kennen en enkele oude wat beter leren kennen dus zeker voor herhaling vatbaar.

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Ma Nov 07, 2005 8:51

Het was inderdaad een leuke dag.
Thanks to Vital voor de mooie route en Wim als co-piloot.

@ Saint , neen ik heb ze niet kunnen werven als lid. Ze reden maar met een toyota LOL. Ze vonden het leuk zo'n bende te zien natuurlijk. :)
Oh ja ze vroeg wel de gegevens van die "beau gar?on avec l'accent Limbourgoise". Ik heb uw telnummer dan maar doorgespeeld. :mrgreen:

BTW: gelieve volgende maal het originele onderwerp te gebruiken voor reacties. Dit vermijd dubbele topics ;)
Het andere heb ik gesloten.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

zoot
MINI-aholic

Berichtdoor zoot » Ma Nov 07, 2005 9:14

Prachtige rit, fijne sfeer, mooie omgeving, geweldige opkomst, prima gedaan Vital!
Ook wij hebben niet meer van iedereen afscheid kunnen nemen.... moesten vroeg thuis zijn voor weer wat andere verplichtingen.... helaas....

De fotootjes die ik genomen heb, komen eerdaags online.... op onderstaande link
http://community.webshots.com/user/zoot38

zoot
MINI-aholic

Berichtdoor zoot » Ma Nov 07, 2005 9:56

voila... ze zijn te bezichtigen.... het zijn er niet veel, maar toch.... 8)

mujer
MINI Master

Berichtdoor mujer » Ma Nov 07, 2005 12:41

onze eerste rit is zeer goed meegevallen, zelfs de zon was van de partij (een goede zaak voor onze auto's, anders zeker kuiswerk). Weer enkele nieuwe en natuurlijk oude gezichten gezien. Nu nog enkel die namen proberen te onthouden (we doen ons best)
@ Vital: uitstekende road-book, wij zijn alvast niet verloren gereden :lol:

Tommygirl
MINI Fan

Berichtdoor Tommygirl » Ma Nov 07, 2005 20:28

Tjaaaa, kunnen we daar nog veel aan toevoegen ???

Prachtige rit Vital, dank je wel...
Vooral dat "instinkertje" aan da bushokje was goed bedacht 8)

@ Vital : laat je nu maar lekker verzorgen door je vrouwtje zodat je snel weer beter bent :cheesy:

Groetjes

Sandra, Patrick & Axana

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Di Nov 08, 2005 1:37

Bedankt voor de pluimen allemaal ! 'T doet deugd dat te lezen 8) .
Ondertussen heb ik gehoord dat er al verschillende andere MINIACS over het organiseren van een rit aan het brainstormen zijn, we zijn dus zeker op de goede weg !

Terug naar “Berichten Van Meetings”