Autosalon Brussel

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
wazowski
Site Admin

Autosalon Brussel

Berichtdoor wazowski » Do Dec 22, 2005 21:25

Verdeeld over 13 paleizen worden ongeveer 114.000m? aan overdekte tentoonstellingsruimte gevuld. Het Salon van Brussel, ??n van de belangrijkste in Europa, biedt zowat 750.000 bezoekers de kans kennis te maken met een 300-tal exposanten. Deze stellen er de laatste nieuwtjes en hun meest recente modellen voor.

Plaats

Brussels Expo (Heizel)
Belgi?plein
BE-1020 Brussel
http://www.bruexpo.be
Openingsdata en -uren voor het publiek

van donderdag 12 tot zondag 22 januari 2006
-op weekdagen vanaf donderdag 12 januari 2006 (10:00-20:00)
- tijdens de weekends 14-15 en 21-22 januari 2006 (10:00-18:30)
- tijdens nocturnes: 13-16-19 januari 2006 (10:00-22:00)

Offici?le inhuldiging, professionele bezoekers- & VIP-dag: woensdag 11 januari 2006 (10:00-18:00
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Do Dec 22, 2005 21:29

Twee jaar geleden hebben wij op hetzelfde salon beslist om de auto's te laten voor wat ze zijn, en voor een MINI te kiezen.
Wie gaat er? Wanneer? Interesse om in (MINI-)groep te gaan?
Vanaf 10 personen aan groepstarief...
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Do Dec 22, 2005 21:43

ik wil wel gaan :)

Misschien opteren voor een nocturne, dan is het wat rustiger?
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Do Dec 22, 2005 22:27

Morty,

Nocturne was twee jaar geleden een RAMP qua volk. Ik wou toen in't passeren binnenwippen, maar ben van pure miserie doorgereden omdat alle parkings volzet waren ... :oops:

Heb ook wel interesse, en inderdaad liefst in groep. Maar ga toch proberen vrijkaarten los te futselen in de garage, ben niet echt bereid om veel entree af te dokken. Ofwel raak ik wel binnen via een standenbouwer of licht/geluids firma 8)

Jan

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Vr Dec 23, 2005 0:37

Ik ga zeker, maar ik ga zeker ook een hele tijd in de 2 hallen met moto's zitten :wink: . Een inkomkaart heb ik altijd gratis van mijn baas, maar ik denk niet dat ik er meerdere zal krijgen. De dealers moeten die kaarten ook betalen, dus hij geeft ze liever weg aan potenti?le kopers...
Op de nocturnes kan het idd erg druk zijn, ik ben meestal op een maandag geweest, maar tegenwoordig lijkt het daar alle dagen druk te zijn :( .

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Vr Dec 23, 2005 0:47

'k Zal waarschijnlijk ook wel eens gaan. Ga hier wel geen dag verlof voor opofferen,
maar 't is plat tegen mijn werk, dus spring ik 's namiddags binnen.

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Vr Dec 23, 2005 7:32

Nocturnes druk van tegenwoordig? Jawadde :shock:

tja in het weekend kan je zekers over de koppen lopen :? en een dag vakantie opofferen zie ik ook niet echt gebeuren.
We zullen wel zien :)

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Vr Dec 23, 2005 9:29

Als'k het goed gehoord heb op Studio Brussel krijg je bij de Autogids van deze maand een gratis inkomkaart voor de Nocturne van de 2de donderdag. Als al die autogidslezers er dan gaan staan zal't inderdaad een drukte van jewelste zijn.

fred
MINI Master

Berichtdoor fred » Vr Dec 23, 2005 10:16

was vorig jaar ook zo, bij de autogids zat ook een kaart.

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Vr Dec 23, 2005 11:34

dit jaar zit er bij den autowereld EN autogids een kaart

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Vr Dec 23, 2005 13:45

En vanmiddag ook bevestiging gekregen van gratis kaartjes via BMW. Weet alleen nog niet hoeveel.

I'll keep you updated, want met die kaarten kun je binnen wanneer je wilt en een autogids kost ook al ? 3 (lees ik steeds bij de coiffeur of zo ...)

Jan

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Vr Dec 23, 2005 15:26

Wij gaan ook es piepen maar alleen wanneer weet ik nog niet.Zal zeker vroeg op de ochtend zijn zodat we op tijd terug zijn om de kids van school te halen.

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Vr Dec 23, 2005 18:54

ik wil ook zeker eens binnenspringen daar... :P ik ga ook eens rondhoren voor vrijkaarten

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Za Dec 24, 2005 11:00

Wereldsensatie op het Salon van Brussel met de voorstelling van de MINI Concepts Detroit, Tokyo en Frankfurt.

Nooit om een stunt verlegen, zal MINI op de European Motorshow Brussels de drie concept MINI?s virtueel tentoonstellen terwijl ze in werkelijkheid helemaal niet in de Europese hoofdstad aanwezig zijn ! Dankzij de driedimensionele technologie zullen de twee reeds voorgestelde concept MINI?s evenals de concept die tezelfdertijd op het Salon van Detroit voorgesteld wordt, voor het publiek te zien zijn op de Heizel.
Gezien een MINI Concept Brussels niet mogelijk bleek, hebben de verantwoordelijken van MINI Belux een oplossing gezocht om het Belgische publiek niet teleur te stellen: en ze doen zelfs beter dan de andere salons door het publiek de twee in resp. Frankfurt en Tokyo voorgestelde concepts ?n de derde die op het Salon van Detroit voorgesteld zal worden, in primeur gelijktijdig aan te bieden.

Om deze stunt te laten slagen, zullen de bezoekers in groepen van 25 personen ontvangen worden in de MINI Design Lounge die te vinden is in Paleis 3. De bezoeker zal er ontvangen worden in een ruimte die speciaal voor dit doel ontworpen werd door de bekende Belgisch ontwerper Danny Venlet. In de MINI Design Lounge zullen de bezoekers via beelden en schermen kunnen kennismaken met de magie van het MINI design. Na deze kennismaking zal men de overstap maken van twee- naar driedimensioneel waar men na het bijwonen van de ? making of ? van de MINI Concepts, de erfgenamen van de glorierijke voorvaderen Clubman en Travellers, virtueel de drie MINI Concepts op een schaal van 1/1 zal kunnen bewonderen. Het is niet alleen een wereldpremi?re dat de drie MINI Concepts op ??n plaats gelijktijdig te zien zullen zijn, maar het is ook op technologisch vlak een hoogstandje dat nooit eerder op een autosalon vertoond werd.

Het volledige MINI-gamma zal te zien zijn in paleis 7.

Gelezen bij onze vrienden van newminiclub.nl

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Do Jan 05, 2006 21:59

ik wou eens weten of er nog intresse is voor donderdag 19/01 mee naar het autosalon te gaan met de nocturne omstreeks 16u30...ik heb 2 kaarten kunnen bemachtigen via autowereld tv waarvan al 1jtje voor morten :grin: hij doet dan ook veel voor club en om het nieuwe jaar mooi in te zetten
zijn er nog mensen die mee willen gaan? er zit in de autowereld tv van vorige week trouwens een kaart van het autosalon 19/01...
laten degene die intresse hebben iets weten...mvg sscooper
:P

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Zo Jan 08, 2006 22:54

Ik ga woensdag namiddag 18 januari. Wie wil afspreken ter plekke of gratis kaarten nodig heeft, laat maar iets weten.

Groeten,

De Jean

Edit maandagavond 9/01: VOORRAAD UITGEPUT
Laatst gewijzigd door grand_cru op Ma Jan 09, 2006 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Ma Jan 09, 2006 22:20

Wie nu nog een gratis kaart OVER heeft, laat maar iets weten 8)

smetje
MINI-aholic

Berichtdoor smetje » Di Jan 10, 2006 16:03

op mijn werk kan ik kaarten kopen aan 4 euro het stuk maar het prbleem is dat ik er maar 2 op mijn naam kan kopen dus veel ga ik niet kunnen doen voor iemand.
ik ga dit weekend of maandag eens gaan denk ik.

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Wo Jan 11, 2006 15:27

Ik ga naar de nocturne,vriend van mij heeft twee kaarten.

Groetjes Wim

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Wo Jan 11, 2006 18:40

welke? die van donderdag de 19e ?? :grin:

Terug naar “Berichten Van Meetings”