het was idd de moeite
eens aangekomen op de parking, was er een shuttle service die je mooi aan de ingang van de omloop afzette, en je snachts terug deed naar de parking
het viel me onmiddelijk op dat alle mini's op de parking geflyerd waren, wat op de aanwezigheid van mede MINIACS duide
de geur van rubber en bezine was alom vertegenwoordigd, omkaderd door het (te)luide brullen van de wagens
in de padocks stonden de gebruikelijk drank en eetkraampjes, en wat verderop wat kraampjes met kleding en schaalmodellen.
mini had een mobiele lifestyle shop staan, met daarvoor enkele leuke mini's, waaronder een GP die er enorm lekker uitzag. jammer dat je daarmee geen proefritje kon maken
in de mini lounge was vooral schoon volk aanwezig, correctie, heeel schoon volk, en de champagne vloeide er rijkelijk. (op de ene tafel al wat rijker dan op de andere

lichtjes decadent ...) op vertoon van je mini armbandje kreeg je een glaasje champagne aangeboden, enkel was er iets met de glazen, want de inhoud kreeg ik in ??n slok binnen
nietemin, de sfeer zat er goed in en de muziek was goed (buiten het optreden van hatsjies)
er was een groot wok buffet waar je je maag lekker mee kon vullen.
enige min puntje waren de mannelijke afruimers, die de plaats van de vrouwelijke eerder op de avond hadden ingenomen. het heeft ons bloed zweet en tranen gekost om onze lege flesjes te beschermen tegen afruimen door de mannen, hellaas... de vrouwen mochten schijnbaar nimmer achter de toog uit

om dat te compenseren zijn we overvloedig naar de toog gewandeld om ons opnieuw te voorzien van enig goddelijk vocht
dat was het zo een beetje, vree jammer dat ik er vandaag nimmer geraak. is zeker voor herhaling vatbaar.
ergens wel jammer dat mini belux ons niet als club zijnde heeft uitgenodigd...