Dender & Schelde rit the day after

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
minibandit
MINI Nutter

Dender & Schelde rit the day after

Berichtdoor minibandit » Zo Okt 08, 2006 1:23

net terug van wederom een geweldige rit... \:D/

ik wil de organisatie feleciteren en bedanken omdat zij toch origineel uit de hoek zijn gekomen... :o :P
het is nl hoe langer hoe moeilijker aan het worden om nog nieuwe dingen in te plannen !!
jullie zijn daar met verve in gelukt...een originele verwerking van wat later gewoon een "lus" bleek te zijn met de nodige verbaasde gezichten en verwondering toen de MINI's mekaar begonnen te kruisen uit tegenovergestelde richting...Afbeelding
en dan het klaverblad...ik denk dat iedereen daar wel ff uit de bol is gegaan en de "gekende" MINI wegligging danig getest heeft ... 8)
ook nog ff garage Siau en Mr Heinz bedanken voor de geweldige ontvangst... =D>

Tommygirl, Schumi, Parelke, Wally en ook Axi en matteo...good job guy's op naar volgende editie... :D :wink:

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Zo Okt 08, 2006 1:59

Dat wij hier een beetje autobandjes gaan tellen [-( [-X :-s ... Ge pijst dat toch nie zekers ... hier sè, een dikke 0 vullen we in op da blad :twisted:

Afbeelding

Weer een hoop nieuwe en uiteraard een pak gekende gezichten gezien vandaag 8) :grin:
Parelke, Tommygirl, Schumi en Wally: een fantastische rit gereden en een geweldige dag gehad. Bedankt daarvoor [-o< =D>

Een lid van het "pulley & software" team (keirdeki weere :grin: )

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Zo Okt 08, 2006 7:29

Net wakker na alweer een fantastische rit, ook van mij een dikke pluim voor ieder die meegewerkt heeft aan de organisatie van deze rit, we hebben ons echt geamuseerd en hadden wel 20 km meer dan in het roadboek stonden, ook weer enkele nieuwe gezichten erbij leren kennen zoals Dave C, One, Kingaire, Nilz en nog wel enkele. Op naar de herftstrit ( enkel voor leden ) =D>

Lucky & Caro
MINI-aholic

Berichtdoor Lucky & Caro » Zo Okt 08, 2006 8:27

Nen dikke proficiat aan de organisatie =D>

Het was een mooie rit met enkele staaltjes van originaliteit :grin:

You did a good job voor jullie eerste keer, dat belooft voor volgend jaar 8) :grin:

En nu op naar de Miniacs Mobsters Herfstrit....en tevens afsluiter van het seizoen :(

Grtzzzz

Don Lucio

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Zo Okt 08, 2006 9:07

Ne dikke proficiaat aan de organisatie, was één van de betere ritten, goed geamuseerd, vele extra km's op deze landelijke MINI baantjes gedaan :grin: Dat klaverblad was echt te gek. Ook het rondpunt aan het standbeeld Ros beiaard was voor ons iets speciaals :P
Lekker eten in een leuke gezelschap zoals gewoonte. Dus totaal geslaagd. Thx.

Davide
MINI Fan

Berichtdoor Davide » Zo Okt 08, 2006 9:37

Ook mijn lofbetuiging kan niet ontbreken. Ik vond het gewoon geweldig, al hebben we soms wel wat meer kilometers 'moeten' terugrijden :? :wink:
Hopelijk volgend jaar opnieuw

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Zo Okt 08, 2006 10:03

ook nen dikke proficiat voor de schumi en de wally en hun aanhangers :)
prachtig uitgestipeld, we waren wel een paar keer verkeerd gereden :grin: :oops: maar waren toch nog tijdig bij heinz 8) , mede door het goedmaken van veel tijd op het "klaverblad" :grin:

ook ne bedankt aan garage Siau en heinz, al koste me dat laatste bezoekje wel nog 100 € :?

een mooie dag en ook weer een pak nieuwe toffe mensen ontmoet :)

proficiat aan de organistie =D>
grtz DC

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Zo Okt 08, 2006 10:08

dank aan alles en iedereen voor gisteren!!!!!
wederom een schitterend mini-festijn

ik vraag mij nu wel af of de organisatie al die banden echt heeft staan tellen.....? en zijde gelle zeker dat ge der gene vergeten zijt :grin:
wij dachten dat het er 143 waren :grin:

voor de rest nogmaal proficiat voor de goede organisatie
Laatst gewijzigd door Dangixxer op Wo Okt 11, 2006 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.

conrad
duke of Limburg

Berichtdoor conrad » Zo Okt 08, 2006 10:56

Geweldige dag beleefd - nog nooit zoveel keer gelezen dat Buggenhout een 'bosrijke' gemeente was. nog nooit zo veel verkeerd gereden - de volgende keer neem ik ne co-piloot die de avond ervoor niet uitgeweest is.

van die banden kan nie kloppen want ik had er 2 achter witte pakken stro gelegd( :grin: :grin: ) en die overwegen kloppen bij mij ook nie - ik heb er zeker het dubbele overstoken ( :( :grin: :( :grin: )

Vele dank aan de hulplijn van Schumi en mijn GPS-ke - anders reden we nu nog rond in Lebbeke !

Tot op de herfstrit.

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Okt 08, 2006 11:04

Het was wederom dik in orde :)

Bedankt aan de organisatie en aan garage Siau en Heinz voor de medewerking :grin:

1 minpuntje -> maar dat was puur te wijten aan de Cardis.

Den voorzitter laat ge geen 40 min wachten op zijnen drank LOL :lol:
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Zo Okt 08, 2006 11:26

wij vonden het ook zeer fijn dat we nog zijn afgekomen en iedereen hebben kunne zien en eens bijpraten...bedankt voor de fijne avond samen en volgend jaar zijn we zeker vannaf begin van de partij, wat morten net zei vind ik ook wel ni kunnen... :? mja dat heb je met van die reuze grote zaken eh, thx aan heinz voor het drankje...greets sscooper en lisa :hug:

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Zo Okt 08, 2006 11:33

Morty schreef:1 minpuntje -> maar dat was puur te wijten aan de Cardis.

Den voorzitter laat ge geen 40 min wachten op zijnen drank LOL :lol:

Dat was uiteraard afgesproken spel met de garçons daar :grin: : "diene rare daar moogt ge geen bier geven, dien is al strontzat" :-

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Okt 08, 2006 11:34

hazo.. ik zal't onthouden voor Gent :wink:
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Zo Okt 08, 2006 11:38

Morty schreef:hazo.. ik zal't onthouden voor Gent :wink:

:offtopic: No probs, zet dan maar de Mojito al klaar :grin:

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Zo Okt 08, 2006 12:04

Ben in mijn eerste post wel nog iets vergeten te melden:

Ondergetekende en zijn gezin hebben gisteren 30cm geluk gehad, toen we bij een geheel legaal "rechtsomkeer" maneuvre ineens RECHTS en OP HET VOETPAD/OPRIT ingehaald werden door een zot (dacht in een oude R21) aan erg hoge snelheid. Ik kon nog net op mijn rem stampen, of dien ezel en de rest van zijn gezelschap kon uit het decor gevist (of geschraapt) worden :evil: :evil: :evil:

Dat ze zo'n gasten a.u.b. zo snel mogelijk van de weg halen, voordat ze anderen de dood injagen

Denk dat Vital, Karin, Lucky en Morty er iets meer kunnen van vertellen, want het ging zo rap dat ik enkel op reflexen handelde :shock:
Was effen shaken, maar was gelukkig snel over ...

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Okt 08, 2006 12:23

grand_cru schreef:Ben in mijn eerste post wel nog iets vergeten te melden:

Ondergetekende en zijn gezin hebben gisteren 30cm geluk gehad, toen we bij een geheel legaal "rechtsomkeer" maneuvre ineens RECHTS en OP HET VOETPAD/OPRIT ingehaald werden door een zot (dacht in een oude R21) aan erg hoge snelheid. Ik kon nog net op mijn rem stampen, of dien ezel en de rest van zijn gezelschap kon uit het decor gevist (of geschraapt) worden :evil: :evil: :evil:

Was effen shaken, maar was gelukkig snel over ...

da zijn idd die gasten die vroeg of laat wel in het nieuws komen... :?
en dan meestal enkele onschuldige slachtoffers maken !!
gelukkig is het deze keer goed afgelopen, thanx to the superbe reflexen van deze MINI bestuurder... =D>

het enige wat ik nog zou aanraden is mss een andere softweir en poelieke,
zo zijn uw reflexen zeker wa scherper...en gaat da shaken nog sneller over 8) :wink:

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Zo Okt 08, 2006 12:52

Ook van ons een héle dikke proficiat aan alle leden van het organisatieteam!!! Een heel goede en originele rit, dat moet volgend jaar minstens even goed kunnen :wink:

Enne ja, dienen zot die tussen ons door slalomde aan hoge snelheid op de oprit van Callebaut terwijl we daar rechtsomkeer wilden maken, die mogen ze zeker van de baan halen!! Ik denk dat niemand van ons die maar zelfs heeft zien aankomen :shock:

cooper
MINI-aholic

Berichtdoor cooper » Zo Okt 08, 2006 14:16

Alles wat er te zeggen viel is weeral gezegd.
Maar toch vanwege ons nog een welgemeend bedankje aan de organisatie.
Het was een mooie rit maar vertel in het vervolg van in het begin dat we de overwegen moeten tellen hé.
Amaai zo nadenken zeg!! Bij de banden dachten we die hebben ze zelf waarschijnlijk ook ni geteld en hebben maar 0 stuks opgeschreven.
We dachten dat de instinker in de vraag zelf zat de banden lagen immers niet "rond" maar "naast" de boom.
Toch zeer goed gevonden om de treintjes een beetje uit elkaar te trekken en 2 variaties in het roadboek te steken.Moesten ze meer doen, de Mini Fun Clubbers zouden raar opkijken.

Thnx en volgend jaar zijn we er weer bij !!!!!

Lucky & Caro
MINI-aholic

Berichtdoor Lucky & Caro » Zo Okt 08, 2006 15:50

Dienen zot .... amai... Morten en ik zaten verdwaasd te kijken :shock:
hoe enen met nen ouden Opel vectra op het voetpad 3 MINI's
wou inhalen :? als een streep tss Jan en Vital door :twisted:

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Zo Okt 08, 2006 17:49

grand_cru schreef:toen we bij een geheel legaal "rechtsomkeer" maneuvre ineens RECHTS en OP HET VOETPAD/OPRIT ingehaald werden door een zot (dacht in een oude R21) aan erg hoge snelheid.

Tja, als ik jullie reactie naar de voorbijrijders zie op bovenstaande foto (middlefingers)
zou ik misschien wel op dezelfde manier hebben gereageerd :grin:

Terug naar “Berichten Van Meetings”