Mini United 2007

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
boeki
MINI Freak

Mini United 2007

Berichtdoor boeki » Zo Jun 24, 2007 16:10

Gisteren ook eens mini united bezocht voor de eerste maal want in 2005 had ik nog geen mini, en kmoe zeggen was echt onder de indruk van dit evenement. Vroeger lag mijn mini minded gehalte gemiddeld maar na dit evenement ben ik wel iets fanatieker geworden.
Kort verslagje;
Vrijdagavond wil ik alles inladen om zaterdagochtend wat tijd te besparen.
Wat blijkt ik krijg mijn koffer niet meer open, onmiddelijk mini service gebeld maar die konden mijn probleem niet oplossen. Nogal geluk dat ik net met mijn arm tussen de hoedenplank en zetel kon gaan om zo via mijn achterbank alles in te laden.

Zaterdagochten 6u30 vertrokken we naar zandvoort en daar zijn wij rond 9u30 aangekomen. Na het inschrijven hadden we besloten om ons gelijk te registreren voor het circuitrijden dit was voor mij een teleurstelling omdat ik verwacht had dat we vrij op het circuit konden maar dit was dus niet zo.
Na het circuit besloten we om amsterdam eens te bewonderen, terrasjes gedaan, enz enorm mooie stad daarna terug richting zandvoort om daar uiteindelijk te bbq'en, en te feesten rond 2u zijn we daar vertrokken richting belgie, het was een vermoeiende dag maar zeker de moeite geweest.
Nogmaals dank aan de organisatie voor dit exclusief evenement.

flippers jan & linda
MINI-aholic

Berichtdoor flippers jan & linda » Zo Jun 24, 2007 21:44

Ook de Flippers zijn met een voldaan gevoel teruggekomen van Zandvoort. Hebben er een zeer leuke dag beleefd. We vonden het eigenlijk geweldig dat ge op zo een gemakkelijke manier met vele, vreemde mensen, contact kunt hebben omdat ge nu eenmaal dezelfde interesse hebt. En welke gemeenschappelijke interesse de mensen dit weekend in Zandvoort hadden was wel overduidelijk.
MINI, MINI en nog eens MINI.
Voor ons allezins een fantastische ervaring.
Ik denk wel dat 1 dag voldoende was om van die heerlijke sfeer te proeven.
Tot binnen 2 jaar misschien op de volgende MINI UNITED. :P :P :P

Davide
MINI Fan

Berichtdoor Davide » Ma Jun 25, 2007 21:41

Persoonlijk vond ik het hele gebeuren eigenlijk een tegenvaller. De sfeer was natuurlijk goed en heel MINI minded, en het was prachtig om te zien van waar alle mini's kwamen. Ik heb me eerlijk gezegd ook vergaapt aan de GP's en ander moois dat er te beleven viel :oops:
Maar ik vond eerlijk gezegd het eten ondermaats en verschrikkelijk duur, en verwachtte eerlijk gezegd dat het hele evenement 'grootser' zou zijn :oops:
Ik denk dat je in 1 dag alles gezien hebt, en vraag me dan ook af wat je er drie dagen zou moeten doen. Dan ook de standplaats waar ze accesories verkopen; ze wisten niet eens dat je op een JCW stuur een aangepaste airbag moest hebben, dus ik die aankoop moeten terug brengen omdat ze geen airbag hadden :evil:
Ook de "track drive your own mini" viel inderdaad tegen....
Anderzijds wel leuke andere mini's (MCSC & MCD) mogen proberen met een mooi uitgestippelde roadbook. :D

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Jun 25, 2007 23:49

de airbag van een driespaaks "S" stuurke past daar toch op !!
zonder verdere aanpassingen zelfs... :D

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Di Jun 26, 2007 0:12

Voor mij was het totaal geslaagd ... ik heb in tegenstelling tot velen onder jullie TE WEINIG tijd gehad voor alles :grin: :grin:

Foto's nemen, circuit rijden, activiteiten doen, oude vrienden zien, nieuwe vrienden ontmoeten (want daar dient dit evenement voor ... UNITE yourself), survey's invullen :p , bar hangen, toog hangen, feesten, internet lounge... oh ja ook nog eten.. nog wat mensen van MINI ontmoeten (o.a. Gert Hildebrandt) enz...

Mijn kennissen en relatie database zijn weer met tientallen toegenomen :D :D

Het eten was idd wat aan de dure kant, maar als je natuurlijk alles uitbesteed aan event catering (wat je doet met zoiets) kan het raar aflopen, maar als je natuurlijk al een leuk barmeisje leert kennen, dan kan dat best positief zijn.

De hamburger aan de bbq buiten was de beste deal :grin:
(... en het bier aan de bar aan de karting)

Dan kom je voldaan thuis, om dan te horen en lezen dat je blijkbaar nog wel een 50 tal kennissen gemist heb. Jammer :(

Het feesten maakte echter alles zo goed... Erick E en Hed Kandi dj's op vrijdag en Sister Bliss en Maxi Jazz met nogmaals de Hed Kandi dj's op zaterdag.
Samen met Vigar, Cooperke s en Voyager de tent gesloten .. woohoow laat maar komen dat volgend feestje :p

Ook het ontbijt aangeboden door MINI voor alle clubvoorzitters op zondag was best leuk en interessant. Lastig genoeg maar 1.5 uur kunnen slapen.
Leuke babbel kunnen hebben met Mike Cooper en Rauno Aaltonen.. en inside info voor MU 2009 ;)
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Davide
MINI Fan

Berichtdoor Davide » Di Jun 26, 2007 11:11

minibandit schreef:de airbag van een driespaaks "S" stuurke past daar toch op !!
zonder verdere aanpassingen zelfs... :D

Ja idd, maar ik me als een klein kind laten wijsmaken door 'den ollander' dat het wel ging :oops:

red scorpion
MINI Regular

Berichtdoor red scorpion » Di Jun 26, 2007 16:17

Het was inderdaad zoals Morty zei een geweldig evenement. Net zoals in Misano was er toch volop te doen. Ben met de JS Turbo meegereden op het circuit en ik moet zeggen dat als je achteraan rijd je best even wat tempo en plezier kunt maken :grin: :shock:

Ook veel Belgische MINI vrienden gezien en gesproken. Kortom een top weekend voor mij. En het weer was de eerste twee dagen ook niet eens slecht. En het verhaal van de politie MINI is inmiddels al legendarisch geworden. Tot de volgende meet... of de volgende MINI United 2009...

Greetz,

Joris
Alias: Red Scorpion

MINI2 - Newbie

Berichtdoor Avatar » Vr Jul 27, 2007 10:57

Beetje late reactie: was een schitterend georganiseerd feest en die 2 Mini-strandstoelen die op ons terras staan zijn dan ook een mooie herinnering :D !!! Pasten net in de koffer als je de achterzetels neerklapt.

Catje
MINI Driver

Berichtdoor Catje » Vr Jul 27, 2007 22:13

Vermits te laatste post over strandstoelen was; wij hebben hier een Fatboy als aandenken liggen :)
Paste er ook net in, mét de zetels plat...

Groetjes,

Cathy

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Jul 29, 2007 12:54

Avatar schreef:Beetje late reactie: was een schitterend georganiseerd feest en die 2 Mini-strandstoelen die op ons terras staan zijn dan ook een mooie herinnering :D !!! Pasten net in de koffer als je de achterzetels neerklapt.

Heb het ook geprobeerd maar werd spijtig genoeg tegengehouden. :(

kurtn
MINI Fan

Berichtdoor kurtn » Ma Jul 30, 2007 11:56

Wij deden nog beter: wij hebben en een fatboy en 2 strandstoelen. Lekker drankje en genieten maar op terras...

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Sep 09, 2007 17:31

Het officieel filmpje vermoed ik...

http://www.viddler.com/explore/MINIUNit ... 9/243.545/

Je vind het nu ook terug op de mini united website in iets betere kwaliteit

!nathalie!
MINI Master

Berichtdoor !nathalie! » Ma Sep 10, 2007 12:47

Leuk filmpje...wanneer is 2009?...djeez nog zo lang wachten. :?

TBL
MINI2 - Newbie

MINI UNITED

Berichtdoor TBL » Za Okt 13, 2007 1:10

Beste MINI vrienden, TBL heeft sinds vandaag ook zijn complete beeldverslag gereed.
Ik nodig jullie uit nog eens na te genieten van dit geweldige evenement. :D

Het is te vinden op:

http://fotoalbum.mini-tbl.com/thumbnails.php?album=51

Afbeelding

Ook heb ik een Creative Art versie gemaakt, deze kun je vinden op:

http://fotoalbum.mini-tbl.com/thumbnails.php?album=63

Afbeelding

Terug naar “Berichten Van Meetings”