MMC Birthdayrun

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
mujer
MINI Master

MMC Birthdayrun

Berichtdoor mujer » Zo Sep 02, 2007 22:34

ja, we zijn weer veilig thuis geraakt
de rit was fantastisch, al was ik maar bankzitter (bedankt Els en Bart); maar het heeft dan ook zijn vruchten afgeworpen. Zo konden we met 2 Bart de juiste weg opsturen en ook de vragen oplossen.
We waren jammergenoeg maar met een kleine groep Belgen (MINIACS), maar we hebben toch de eerste prijs weggekaapt. PROFICIAT Ray en Tom.
Bedankt aan de organisatie en Renova voor deze leuke rit, mooie mini-baantjes en lekkere BBQ.
Op naar volgend jaar !!

red scorpion
MINI Regular

Berichtdoor red scorpion » Ma Sep 03, 2007 8:49

Het was wederom geweldig. En Ray en Tom gefeliciteerd met de eerste prijs. De dag kon niet stuk. Toch nog mooi weer en een mooie toertocht door Belgie en Nederland. Erg leuk dat we toch een grote opkomst hadden en dat er ook enkele MINI vrienden uit Belgie waren gekomen. Tot volgend jaar.

Mijn verslag en de foto´s staan hier

Scorpion MC
MINI Freak

Berichtdoor Scorpion MC » Ma Sep 03, 2007 13:12

De miniacs bij de rit en bbq van de 6de Mixed Mini club , de Birthdayrun
Weer een toffe dag beleefd, zeer goede rit, die toch niet te moeilijk was, een goed weertje erbij en zeker het gezelschap, zoals altijd toffe bende en dan ook nog iemand van ons de 1ste prijs halen deze dag was gewoon af.
Bedankt aan de MMC en Renova
Groeten Scorpion MC :D :D :D

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Ma Sep 03, 2007 14:51

Voor de gene die ons nie kennen ik ben Tom en Ray is Vigar..lol..alvast bedankt voor de felicitaties Christel(mujer),Red Scorpion,Michel(Scorpion MC)..het was ne zalige Zondag,merci aan de MINIACS die aanwezig waren..en aan de organisatie,onze noorderburen en sponsors van deze rit en bbq.

Thanks for the great trip Ray,thanks for the good music as always.. :grin: !!!!!!

Volgende keer ben ik er hopelijk weer bij,en nemen we de 1e 3 plaatsen in met de Miniacs :D !!

Cheers,

Tom.

Ps iemand een andere co driver nodig ??? LoL ........... :grin:

Hmm nog een broodje kroket alsjeblief,of was het nu ietske anders... :?

freakymini
MINI-aholic

Berichtdoor freakymini » Ma Sep 03, 2007 19:24

Idem voor mij toffe dag gehad in toffe gezelschap

is voor herhaling vatbaar.

Grtj Enrique

Terug naar “Berichten Van Meetings”