Hoi,
Zoals beloofd en om clubmanneke te sussen onze visie van de rit.
Het plezier begon al thuis... Bij een lekker temperatuurtje nog even de MINI wassen om toch een beetje deftig aan de start te verschijnen.
Daarna naar Kontich om diegene van Antwerpen en omstreken te vervoegen op de carpoolparking.
Hier konden we vaststellen dat mensen die daar achter de hoek wonen zelfs op de parking kunnen verloren rijden
Bij vertrek daar stond de eerste meters op de autostrade al een auto van andere fotografen in de middenberm. We waren dus gewaarschuwd en daarom zijn we aan zeer legale snelheden naar het vertrek afgezakt....
Mooie opkomst daar onder de kerk.
Nog even wat rondgekeken daar. Telkens zie ik nog andere dingen die ik nog niet had gezien. Het blijft boeiend die MINI's en hun berijders
Na de briefing in het buurthuis was iedereen klaar voor het vertrek. Het systeem van een voorrijder per vier auto's werkte naar mijn gevoel goed. In ieder geval bij aanvang van de rit allemaal gelukkige gezichten. Iedereen had er duidelijk zin in
En wijle weg voor wat wel een zeer gevarieerde rit zou worden.....
Vooral de ondergrond wou wel eens varieren
Zo was er Schotse ondergrond van Mac Adam
Ook waren er kinderkopkes overgevlogen van het echte Roubaix. Al dan niet voorzien van het nodige stof
En tenslotte ook nog een stukje offroad voor het echte rallygevoel.
Ook werd het nodige niveau verschil in het parcour ingebouwd.
En dit was voor sommige onder ons dan nog niet genoeg en moesten nog een bermpje meepakken
Onderweg was er ook de nodige animatie voorzien. We zouden ons anders eens kunnen vervelen en daar waren we niet voor gekomen.
Een tussenstop met de nodige bananen. Hoe komen ze erop
Geen hond die dat wist....
Daarna vond er ook geen hond de weg nog wat tot de verkenning van een plaatselijke oprit leide... We noemen geen namen he Erik

Maar is het nog wel verstandig om deze persoon nog met uwe rit te laten meerijden volgend jaar
Verder werd er wel eens een ballontje opgelaten...
Of een andere UFO
Ook zeer geslaagd vonden wij deze tussenstop....
Wat een oude opgeknapte schuur leek vanbuiten was vanbinnen verrassend ingericht
Hier kon je ook het koekiemonster op eigen risico voeden
Ook was er nog een cursus... uitblutsen voor beginelingen....
Hoe begin ik hier nu aan

Even bekijken...
We zouden bijna vergeten dat de rit ons door een prachtige streek heeft geloodst met leuke vergezichten
Wij hebben het zeer goed gehad tijdens deze Limbomania. Zeer goed gedaan Erik.
Mag je voor ons nog eens doen.
Ook iedereen bedankt voor het goede en aangename gezelschap
Al onze foto's van deze dag kan je hier nog eens rustig bekijken in volle resolutie.
Voel u vrij om de foto's die je wil eraf te plukken
http://rusor.smugmug.com/gallery/4354513_B9Dkz#P-1-20
GRTS Danny en Chris