MINI United 2009 - Waar ziitten jullie,...
- MY Dweiltje
- MINI Master
MINI United 2009 - Waar ziitten jullie,...
Groep 1 , de RECON, is al stevig gevorderd zonder enige vorm van hostile activities op hun route, lol,...
Om 06:45hr is het trio gesignaleerd op 50km van de trein in Calais,...
Om 06:45hr is het trio gesignaleerd op 50km van de trein in Calais,...
- MY Dweiltje
- MINI Master
- MY Dweiltje
- MINI Master
Gezien de wireless in onze clubstand nog niet werkt doet de geschreven pers even zijn werk,...
Nu dat Silverstone een F1 circuit is wisten we en ondergetekende weet dat het immens is,...
Een paar indrukken die via VOIP hier geraakten van Group 1;
Een podium dat Werchter waardig is,...
Zo veel groter als Zandvoort
Reeds nu valt de MINIACS clubstand in positieve zin op bij de Clubstand Area verantwoordelijke,...
De Vlaamse leeuw hier ligt klaar en zal morgen wapperen,...
De Mini van Madonna is gezien,...
De Mini van Davod Bowie is gezien,...
Ik heb het plannetje van de clubstand area hier en deze is afgedrukt voor de reizigers van group 2
Mega bangelijk, wat is dat,... ja, Zandvoort, is maar klein tegenover dit,... waw de minilimo reed hier net voorbij,... Iedereen komt kijken naar de MINIACS clubstand,... persoonlijke felecitaties van de Clubstand Area verantwoordelijke,....
JAJA het beloofd een echt feest te worden die 50 jaar MINI op Silverstone,...

Nu dat Silverstone een F1 circuit is wisten we en ondergetekende weet dat het immens is,...
Een paar indrukken die via VOIP hier geraakten van Group 1;
Een podium dat Werchter waardig is,...
Zo veel groter als Zandvoort
Reeds nu valt de MINIACS clubstand in positieve zin op bij de Clubstand Area verantwoordelijke,...
De Vlaamse leeuw hier ligt klaar en zal morgen wapperen,...
De Mini van Madonna is gezien,...
De Mini van Davod Bowie is gezien,...
Ik heb het plannetje van de clubstand area hier en deze is afgedrukt voor de reizigers van group 2
Mega bangelijk, wat is dat,... ja, Zandvoort, is maar klein tegenover dit,... waw de minilimo reed hier net voorbij,... Iedereen komt kijken naar de MINIACS clubstand,... persoonlijke felecitaties van de Clubstand Area verantwoordelijke,....
JAJA het beloofd een echt feest te worden die 50 jaar MINI op Silverstone,...
HALLLOOOOOOOOOOO
Hier zijn we dan hoor .. allee althans ikke.
Sinds 12u op Silverstone en het was mij wel een dagje ... veel minder weer, dan weer brandende zon, veel leuke mensen, vriendelijke staff en veel MINI's.
Nu even naar het hotel gekomen.
De mensen die in de Travelodge zitten.. amai das echt wel niet zooo ver
seffens nog wat foto's gaan nemen aan de inkom.
Je zal het wel begrijpen als je over de 2e brug komt. T'is niet te doen
Onze gastvrouw Helen valt ook al goed mee, super enthousiast etc... al redelijk wat mensen ontmoet, zoals deze van de Italiaanse club (amai wat een clubstand) en Barry van MC2 magazine, ...
Soit de clubstand staat op. Hij ziet er echt niet slecht uit, als ik het zo mag stellen.

Hier zijn we dan hoor .. allee althans ikke.
Sinds 12u op Silverstone en het was mij wel een dagje ... veel minder weer, dan weer brandende zon, veel leuke mensen, vriendelijke staff en veel MINI's.
Nu even naar het hotel gekomen.
De mensen die in de Travelodge zitten.. amai das echt wel niet zooo ver

seffens nog wat foto's gaan nemen aan de inkom.
Je zal het wel begrijpen als je over de 2e brug komt. T'is niet te doen

Onze gastvrouw Helen valt ook al goed mee, super enthousiast etc... al redelijk wat mensen ontmoet, zoals deze van de Italiaanse club (amai wat een clubstand) en Barry van MC2 magazine, ...
Soit de clubstand staat op. Hij ziet er echt niet slecht uit, als ik het zo mag stellen.
- MY Dweiltje
- MINI Master
Terug naar “Berichten Van Meetings”