DrivingWithAHeart 2010
- Scorpion MC
- MINI Freak
DrivingWithAHeart 2010
Ja, dit was mijn eerste rit, dan wel buitenshuis, maar zeker zo goed, wij zijn daar op een zeer aangename en toffe manier ontvangen en heel den dag bijgestaan op verschillende dingen, heel toffe rit s'morgens met begeleiding en in de namiddag met het roadbook, toffe baantjes, veel vragen en foto's, mooi weer, en weer een gezellige bende MINIACS ,met zo'n organisatie kan het niet stuk, geweldige dag gehad bedankt en tot volgend jaar
Groetjes Michel
Groetjes Michel
- matthiasdl
- MINI Driver
- Panidacolada
- MINI-aholic
- Panidacolada
- MINI-aholic
- Panidacolada
- MINI-aholic
Dangixxer schreef:Ladyracer schreef:'T was inderdaad weer een toffe, zonovergoten dag. Alleen spijtig van Jan zijne velg en band. Lang leve de Vlaamse wegen!![]()
Merci voor het gezellige gezelschap!
ajajai....
da minder
Zeg da wel! Een geluk bij een ongeluk dat hij run flats had, want anders had hij een klapband gehad. Nu zat er een flinke deuk in de velg en een scheur in de zijkant van de band

Hopelijk komt alles snel in orde Jan!
- Panidacolada
- MINI-aholic
- flippers jan & linda
- MINI-aholic
foto's misschien inderdaad best niet posten. Ge weet maar nooit.....
Wat ons betreft, maandagavond mocht ik onze MINI al gaan ophalen bij De Schepper. Hadden er voorlopig een reserveband met velg opgezet.Expert kwam dinsdagmorgen al langs. De nieuwe velg is besteld.
Nog eens dank aan alle MINIACSERS die ons die vervelende morgen snel hebben doen vergeten.
Ook nog eens een welgemeende merci aan de organisatie van driving with a heart. Het was gewoon AF. Volgend jaar komt MINIACS zeker met meer MINI's.
Jullie verdienen dit gewoon.
Ook nog bedankt voor de "spikplinternieuwe" MINI die ik in bruikleen kreeg om de middagrit toch mee te kunnen beleven achter het stuur van een MINI.
Volgend jaar zijn ook wij weer van de partij.
Wat ons betreft, maandagavond mocht ik onze MINI al gaan ophalen bij De Schepper. Hadden er voorlopig een reserveband met velg opgezet.Expert kwam dinsdagmorgen al langs. De nieuwe velg is besteld.
Nog eens dank aan alle MINIACSERS die ons die vervelende morgen snel hebben doen vergeten.
Ook nog eens een welgemeende merci aan de organisatie van driving with a heart. Het was gewoon AF. Volgend jaar komt MINIACS zeker met meer MINI's.
Jullie verdienen dit gewoon.
Ook nog bedankt voor de "spikplinternieuwe" MINI die ik in bruikleen kreeg om de middagrit toch mee te kunnen beleven achter het stuur van een MINI.

Volgend jaar zijn ook wij weer van de partij.
Terug naar “Berichten Van Meetings”