Bedankt Pepi,Bert en héél de organisatie die deze leuke rit in mekaar geknutseld hebben!
een perfect roadboek met leuke vraagskes,goei weer en toffe Miniaccers meer moet dat niet zijn.
Nogmaals bedankt voor de leuke dag!
Dank u Pepi, Bert en de hele organisatie voor deze fantastische dag!! We hadden mooi weer, leuke baantjes, een toffe quiz en zeker niet te vergeten een hele lekkere brunch!! We kijken uit naar de volgende Brunch 'n Ride!! Jullie hebben dat super gedaan!!
Van hier ook bedankt aan de organisatie voor de fijne dag.
Alleen dat de rit een beetje te lang was.
Pepi, volgende keer een beetje minder kilometertjes.
Is altijd plezant een dagje met de MINIACS.
Hey Pepi en Co ... van harte proficiat om dit ineen te boksen !!! zelden zoveel goede en leuke baantjes bijeen gezien !!
De Fun factor was voor mij de hoogste dat ik! al heb mogen meemaken bij een Rit (en ben al 5 jaar lid) ... heb de eerste editie van brunch and ride jammer genoeg toen moeten missen !!!
de start met de brunch was top!! de baantjes top !!!! gezelschap top !! kortom een super dag gehad !!
Vero, Bert, Peter en alle helpers in de achtergrond, jullie hebben er een TOP rit van gemaakt, heerlijke MINI baantjes met mooie landschappen. De ganse rit was gewoon weg AF! Thx. Hebben er met volle teugen van genoten. Ben benieuwd naar jullie volgende rit Positieve kritiek: het mocht voor ons ietsje korter zijn meer tijd dan om een terrasje te doen
Het was super! Dit zou ik elke week willen doen !
Fantastische baantjes,echt super goed uitgekozen!
Kzou ooit zo eens echt willen rally rijden,heb het nu toch al een beetje kunnen ervaren . Alleen dien auto terug kuisen..