JAJA,dit wou ik toch eerst effe kwijt--->JAN YOU ARE MY HERO!!!

,
Echt ik heb hier van genoten als een klein kind die het papier van zen cadeauke open scheurt en dan de verrasing ziet verschijnen!
Enige wat ik echt NIET leuk vond is dat Jill en mijn zoontje er niet bijwaren,dit zou voor mij de kers op de taart geweest zijn die dag.Hopelijk kan Janneman er nog eens voor zorgen dat wij samen een ongelooflijk,fantastische,kwijlende,...dag beleven.
Tja het is zoals je ziet ook voor de andere MINIACS ook een adembenemende dag geweest!Wij kwamen allen uit de RACE build MINI's als klein kinderen van een kindermolen lol,adrenaline stroomt door je lijf!
Van het moment dat we gewoonweg met zen allen voorbij de bareel reden,waar Jan gewoon zen naam had vernoemd lol,was het kicken.Tis alsof ze dat tunneltje speciaal daar hadden geplaceerd voor ons

.Na een kleine zoekactie uiteindelijk een privé parking waar we rustig onze MINI's konden achterlaten op een veilige manier en op 50m van de pitbox waar het team alles in gereedheid bracht om de aanwezige MINIACS,een droomdag te laten beleven!!
Op de achtergrond,
De geur van koppelingen en hete remmen en benzine,de sfeer,de brullende Porsche's/Renault Clio's/Honda Civic's/Lotussen allerhande/Ferrari's/Nissan GT R's/Audi R8's,je kan het zo gek nie bedenken of het reed daar rond!
Eigenlijk kan je deze dag moeilijk verwoorden

,je had er moeten zijn om dit alles te kunnen begrijpen,zij die houden van mooie en exotisch wagens al is het alleen maar om te bekijken,al hebben wij ze wel zien tracken

,hebben serieus wat gemist.
Wil mij even tot Stefaan richten,hoop dat je mij niet kwalijk neemt.Maar ge had misschien uw afspraak moeten annuleren en 440 km gereden en 50 euro betaald want dit was een belevenis waar je U tegen kunt zeggen.
Zoals Freek al zei,de duels die we allen hebben mogen beleven dankzij de chauffeurs van dienst(1 voor 1 supergasten en fantastische autocoureurs),zijn onbeschrijflijk en soms niet vatbaar,duels met o.a. Marcos(sp?),Ferrari F430,... die serieus wat meer vermogen hebben en toch kan bijhouden en soms met duelleren zijn adembenemend.
Heb zelf mogen meemaken hoe het was om aan de kant te worden gereden,omdat de tragere Ferrari de snellere MINI in de bocht niet zag aankomen!Heel mooi gereden de piloot waar ik bijzat!! We hebben hem na het overnemen in de bocht niet meer gezien,hij heeft alleen onze achterkant nog kunnen bewonderen!
Tja ik heb zoveel beleefd die dag,......
JAN,nog eens bedankt voor deze prachtige dag!Men zoontje die net geboren is was al een belevenis om U tegen te zeggen en dan dit er nog eens bij in zeer korte tijdspanne,het kan allemaal niet meer stuk voor mij.Dagen en momenten om nooit meer te vergeten en wie weet staan we der ook nog wel tss

,
Hier is alvast iemand die zo'n licentie wel ziet zitten Freek,en om daarna af en toe een trackday mee te doen,dat zie ik volledig zitten!Het zat zowiezo al een hele poos in men hoofd rond te spoken,nu krijg ik het er helemaal niet meer uit.Merci he Jan

:wink:
Er zijn ongetwijfeld dingen die ik vergeten ben maar ja er was zoveel te beleven,.....
Dank aan deze die dit hebben verwezenlijkt,Jan-Team Bylemans(Leo-vrouw van Leo-Piloten),Miniacs aanwezigen.
Een PRACHTIGE dag om NOOIT te vergeten!
Merci,merci