Vlaamse Feestrit

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Vlaamse Feestrit

Berichtdoor Morty » Ma Jul 12, 2010 8:03

Iedereen gisterenavond naar TV aan't kijken zekers?

Gezien er nog niets staat, zal ik het dan maar doen.

Het was desondanks het warme weer (ietsjes te warm om in de auto te zitten) wederom een prachtige rit. Ook de middagstop op het circuit van Zolder was heel origineel. Tijdens een race een privéparking regelen op de paddock zelf, je moet het toch maar doen. In de namiddag nog wat vlotte baantjes om dan op het last minute eindpunt even af te koelen met de nodige dorstlessers.... en douches en waterballonnen :mrgreen: :roll:

Jammer voor de organisatie dat het originele eindpunt niet kon doorgaan, waardoor zij zich nog verplicht zagen om 1 dag op voorhand de BBQ toch zelf volledig te organiseren. Een hele klus die zeker een extra pluim verdiend...
Met de hulp van enkele vrijwilligers en kok van dienst Lieze, was de BBQ snel aangestoken en konden de BBQ-ers aanschuiven voor lekkere stukjes vlees.

Mijn dank aan de organisatie voor deze wederom toffe dag !! Prima geregeld dat circuit en enorm bedankt om toch die BBQ zelf helemaal in elkaar te steken. Zoals gewoonlijk hebben jullie dat weer goed gedaan !!

Tevens bedankt aan Michel, Imke, Lieze en Robbe voor de "verfrissing" :P

@ MY family ik hoop dat alles snel in orde komt met jullie paard Babelutte

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Ma Jul 12, 2010 8:16

Dikke chapeau voor deze zonnige, soms verfrissende , lekkere en MINI-baantjes-rijke rit.

Ik heb er alleszins van genoten en mijn wagonnetjes ook denk ik :grin:


Nekeer voor uw eigen deur passeren op een rit was wel verrassend :grin:


Spijtig was er niemand thuis. lol


Een dikke proficiat aan al de organisatoren en toebehoren.

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Ma Jul 12, 2010 8:20

Het was een zeer toffe rit! Mooie baantjes en de middagstop was zeer verrassend en superorigineel.
De barbeque was uiteraard weer heel lekker en bedankt aan allen die meegeholpen hebben aan de verfrissing. :)
En ook bedankt aan de mensen die allemaal hebben meegeholpen om deze rit in elkaar te steken. Het was eens leuk om een rit te rijden met niet teveel km's en een toffe roadbook.

Gebruikersavatar
cooperke s
MINI-aholic
Berichten: 831
Lid geworden op: 11 Apr 2007
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor cooperke s » Ma Jul 12, 2010 16:18

Leuke maar ZEER warme rit,kan al niet goed tegen de hitte!

Maar de rit op zich was mooi,leuke baantjes al geeft dat als passagier niet hetzelfde effect,maar de pappie vond het ook heel goe ze.

Ook de middagstop was weer een toppertje!Jan flikt het em weer door voor ons een plaatske te reserveren op een stuk speciaal afgemaakt voor ons op Circuit Zolder!

Den BBQ was weer lekker,zo een stukske spek gaat der altijd wel in,alleen misten we iemand op het eindpunt.

Jan,Sonja en Kids alles komt goed,veel beterschap voor Babbelute(sp?)

Ik heb er van genoten!Tot volgend jaar en hopelijk toch een paar graadjes minder(maak er maar 10° minder van!!Alleen voor Morten mag het nog wa warmer als em aan zen swimmingpool ligt! :grin:

Aan allen die hebben meegewerkt aan de Vlaamse Feestrit,DANKUWEL!

Gebruikersavatar
labbe
MINI Driver
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 Mar 2009

Berichtdoor labbe » Ma Jul 12, 2010 20:13

Was blij om bij deze open rit aanwezig te zijn :) Nogal een geluk dat er zoiets bestaat als AIRCO! Maar bij het uitstappen was het wel om dood te vallen van het teperatuursverschil :D
Kortom leuke baantjes met enorm veel donkere bochten wat wel amusant is! De topper van de dag was natuurlijk de middagstop met de MINI-only parking, en de rushing cars, echt leuk gedaan. Was nog nooit op zolder geweest, bij deze dus bedankt!

Chapeau aan iedereen die geholpen heeft aan deze rit en bij de volgende open ritten zullen we er zeker terug zijn :)

Gebruikersavatar
minimuis
MINI2 - Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 Jan 2008
Locatie: Deurne

Berichtdoor minimuis » Ma Jul 12, 2010 20:53

Ook wij hebben genoten van een zeer toffe rit.
Leuke baantjes, in goed gezelschap en inderdaad niet te veel km's.

Ook de barbeque was hééééél lekker.

Bedankt aan iedereen die eraan heeft meegeholpen.

Enrique en Patricia

Gebruikersavatar
flippers jan & linda
MINI-aholic
Berichten: 447
Lid geworden op: 12 Okt 2006
Locatie: ZWIJNDRECHT

Berichtdoor flippers jan & linda » Ma Jul 12, 2010 22:24

ook vanwege de Flippers en welgemeende proficiat aan de organisatie. Het hoeft niet steeds een rit met vele kilometers te zijn. En zoals eerder al geschreven, de middagstop was weer een verrassing zoals alleen de Jan dat kan fiksen. Zéér tof. =D>
Persoonlijk zijn wij op Zolder nog tot 15.30 u blijven plakken om van daaruit naar huis te vertrekken. Mijn bezoek stond al bijna aan de deur te wachten.
Jan,
nogmaals bedankt voor de leuke attentie Voor mij persoonlijk maakte deze rit het jaartje ouder worden toch weer een beetje aangenamer om te verwerken. :D

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Di Jul 13, 2010 7:50

Aan de deelnemers,

Vooreerst wil ik even meegeven dat het buiten mijn wil om was dat ik jullie niet persoonlijk heb kunnen ontvangen op het eindpunt daar ik op dat moment in Merellbeke zat met onze jongste spruit. Zij is uiteindelijk met goede zorgen diezelfde namiddag op de operatietafel gelegd en is momenteel nog even genoodzaakt te herstellen aldaar.

Ik ben er zeker van dat Gunther, Ilse en Sonja er voor gezorgd hebben dat het fijn vertoeven was op het eindpunt!

Zo een event organizeren doe je niet alleen en daarom wil ik zeker even de bruisende groep achter deze Vlaamse Feestrit extra vermelde.

Gunther, de aandrager en arrangeur van de zo mooi omschreven geweldige tussenstop, Zolder! My partner in crime,... :wink:
Ilse, ons duvelke doet al.
Sonja, de cateraar van dienst die met veel zorg en liefde voor de lekkere slaatjes en groenten op de BBQ zorgde.
Lieze, de BBQ bakster van dienst, heeft ze blijkbaar toch nog iets van haar papa,...

Mensen, MINIACS, dank u voor jullie opkomst, dank om het zonneke te trotseren en de temperaturen nog hoger te jagen, dank voor de sfeer, zeker, kleurden jullie de Vlaamse Feestrit! met een kleurrijk MINIACS gehalte!!

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Di Jul 13, 2010 8:14

Team Vlaams Brabant....geweldig geregeld!
Hebben er zeer van genoten.
Tussenstopke op Zolder was subliem!!!


Terug naar “Berichten Van Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten