LIMINIRIT 5 - The Country Edition

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

LIMINIRIT 5 - The Country Edition

Berichtdoor Morty » Za Okt 16, 2010 21:54

WOW iedereen nog bezig met zijn MINI te kuisen na deze ongelooflijke tocht doorheen Moddergouw eehm Haspengouw :grin: :grin:

Bedankt Conrad en Emceeke voor deze toffe dag met heel leuke rit. Het weer strooide een beetje roet in het eten, maar dat mocht de pret alleszins niet bederven.

De prijzen waren heel origineel en eigenlijk ook heel toepasselijk .. de schoonste en vuilste MINI / Mini :)

Jaja nu weten we eindelijk wie hier de "vuilste" is :grin: :grin:

Bedankt aan de aanwezigen om er weer een heel leuke dag van te maken.
Franky en Els good to see you again ... SVEN DUDE bangelijk om u eindelijk nog eens te zien en bij te praten. Hopelijk allen snel weer :)

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Okt 17, 2010 11:56

Was idd een plezante dag. Het weer kunnen we spijtig genoeg nog altijd niet kiezen. Maar de Limburgse baantjes zijn toch de moeite.
Om 9u gisterenavond stond ik in de self car-wash om de MINI nog grondig schoon te spuiten.
Een dikke dankuwel aan Koen en M-Christine om deze rit mogelijk te maken!!!! Volgend jaar in het bloesemseizoen ? :wink:

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Zo Okt 17, 2010 19:15

Het was weer een supertoffe dag!! De eer gehad om de jonge garde mee op gang te trekken :)
De baantjes waren oooo zo plezant, schuiven en modderwatervallen over je heen krijgen. Een zere hoge FUNfactor!

En ja, de onze was de vuilste MINI maar ik zal mijn verdriet wel wegspoelen met de prijs :grin: een lekkere fles Martini Brut... Muahahaahah!!!

Bedankt aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!!! Hopelijk volgend jaar meer van dat!!

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Zo Okt 17, 2010 19:53

Panidacolada schreef:Het was weer een supertoffe dag!! De eer gehad om de jonge garde mee op gang te trekken :)
De baantjes waren oooo zo plezant, schuiven en modderwatervallen over je heen krijgen. Een zere hoge FUNfactor!

En ja, de onze was de vuilste MINI maar ik zal mijn verdriet wel wegspoelen met de prijs :grin: een lekkere fles Martini Brut... Muahahaahah!!!

Bedankt aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!!! Hopelijk volgend jaar meer van dat!!


De baantjes waren geweldig! Volgend jaar verwachten we meer van dat of een mooie zon zou ook welkom zijn als de modder weg blijft;-)

Geniet van de fles! En het wassen :grin:

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Zo Okt 17, 2010 20:33

Waarschijnlijk voor ons de laatste rit van dit jaar en awel het was de afsluiter waard. Knappe rit meegemaakt. Marie-Christine en Koen bedankt om deze 5de LiMINI rit te organiseren, jullie hebben dit knap gedaan. Toffe leuke MINIACS dag gehad met tof gezelschap. Thx!!!

Gebruikersavatar
black jack
MINI-aholic
Berichten: 563
Lid geworden op: 30 Jan 2009
Locatie: diest

Berichtdoor black jack » Ma Okt 18, 2010 17:52

Zeer toffe rit , lekker weertje , zalig in die modder spelen , panida die ons
perfect heeft voor gereden , lekker eten , goe gelachen , tof tof tof :D
Koen & vrouwke hebben dat goed gedaan voor de 1ste keer =D>
Ook dank aan DAVO voor de goede ontvangst en de lekkere koekjes =P~
Tot de volgende editie :grin:

Gebruikersavatar
Sébastien
MINI-aholic
Berichten: 440
Lid geworden op: 19 Feb 2010
Locatie: Wetteren

Berichtdoor Sébastien » Ma Okt 18, 2010 19:07

Zeer leuke rit was dat! ;-)
Echt goed gedaan Koen en vrouwke.

Ook weer wat nieuwe mensen (leden?) gezien, altijd tof om er mensen te zien bijkomen!
Doe het volgend jaar even goed he (zal zeker geen probleem zijn ;-))

Gebruikersavatar
nielz
MINI-aholic
Berichten: 417
Lid geworden op: 26 Okt 2008
Locatie: Hier, Daar waar de asfalt beter is dan thuis

Berichtdoor nielz » Ma Okt 18, 2010 19:51

Wow het was er weer eens boenk op. 8) Zoals een echte country rit hoord tezijn dus; water, modder, klein baantjes alles zat er in. 8)
Je ziet je hebt echt geen all4 nodig om lekker in de modder te kunnen spelen. :grin:
Smiddags toen zagen ze er echt smerig uit. zoals in de foto topic te zien is.

Dikke proficiat aan Koen en vrouwke voor om ons zo een top rit voor teschotelen. 8) Op naar de volgende. :wink:
Ook een dikke mercie aan Davo.


Grtz N&D.

ps; ga de rit zeker nog eens over doen. :wink: (neen niet als de wielerterroristen het voor het zeggen hebben.) :twisted:

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Ma Okt 18, 2010 21:11

Als nieuweling en eerste rit wil ik graag ook nog even vermelden dat het echt een fantastische ervaring was! Alles was goed georganiseerd en zat perfect in elkaar! Ik wil daarom iedereen nog een bedanken voor de leuke dag en ervaring!
Ik zou zo zeggen... Hop naar de volgende! :grin:

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Di Okt 19, 2010 11:42

Het deed plezier veel stralende gezichten te zien op het startpunt van deze LiMini editie 5, in Tongeren tegast bij DAVO.
Heelwat bekende, nieuwe en vertrouwde gezichten zelfs de kersverse als Doornroosje al slapende meid.

Een mooie ontvangst voor een mooie rit die traditioneel een der pijlers is van onze MINIACS kalender en hopelijk ook blijft!

De rit zelf heb ik niet kunnen meerijden door omstandigheden dus de gele is zeker het properste gebleven, lol,....

Dank aan Conrad en Emceeke voor de mooie organisatie en de prachtige dag!
Dank aan DAVO Tongeren voor de warme ontvangst en het lekkere ontbijt.
Dank aan MINIACS voor de sfeer en de opkomst!

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Di Okt 19, 2010 18:46

Als organisator van deze rit wil ik vooreerst Davo-Tongeren , onze gastheer, met het uitgebreid ontbijt bedanken. Het was 5 jaar geleden dat we vandaaruit onze eerste LIMINI-rit gereden hadden. Dus voor een jubileum-editie vond ik het logisch dat we terug vanuit Tongeren zouden vertrekken.

Daarnaast wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie opkomst. Ik was blij dat we toch met +/- 20 MINI's en 1 mini aan de start stonden. Het is niet altijd gemakkelijk om u vrij te maken + de weers- of werkomstandigheden en de 'verre afstand' van huis tot startplaats kan altijd een obstakel zijn om deze rit te moeten missen.

Doch heb ik gemerkt dat de aanwezigen weer gelijk hadden. Aan de commentaren die ik de dag zelf , op facebook en hier op het forum gekregen heb voel ik mij heel fier dat ik dit tot een goed einde gebracht heb (voor mijn eerste zelf in elkaar gestoken rit).

Ik was uiteraard heel blij dat de wegen er wat natjes :grin: en modderig bijlagen; anders had ik een andere wedstrijdvraag moeten uitvinden (en die had ik niet :oops: ).

Ik nodig bij deze de Limburgse MINIACS of sympathisanten uit om er ook eens één te organiseren (ik zal jullie met raad en daad bijstaan). Dit kan dus zowel in het voorjaar als in het najaar doorgaan hé!

Gebruikersavatar
-Inge-
MINI Regular
Berichten: 33
Lid geworden op: 31 Mar 2008

Berichtdoor -Inge- » Wo Okt 20, 2010 9:50

MY Dweiltje schreef:Heelwat bekende, nieuwe en vertrouwde gezichten zelfs de kersverse als Doornroosje al slapende meid.


:) Da's lief! We wilden er toch (even) bij zijn, da's al de eerste keer dat we een Limburgse rit niet meerijden... Maar de omstandigheden verklaren veel, denken wij.

Het is een mooie rit geweest, aan de commentaren en de foto's te zien. Proficiat aan de organisatoren!


Terug naar “Berichten Van Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten