Kalender 2011

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Kalender 2011

Berichtdoor YorkPower » Do Mar 17, 2011 20:06

Hey,

Ik vroeg me af welke ritten nog openstaan voor niet leden dit jaar want ik ken nog iemand die graag met haar MINI eens zou deelnemen aan een rit om de sfeer op te snuiven..
Jammer genoeg kunnen we niet deelnemen aan de openingsrit dus ik vroeg me af bij welke rit we dan wel eens kunnen meedoen?

Groetjes,

Yorick

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Vr Mar 18, 2011 10:41

In principe kun je aan iedere rit deelnemen als niet lid, dit wel maar één keer, indien je nog ritten wenst te beleven, maak je dan lid van deze fantastische club.
Je meld aan de organisator dat je wenst deel te nemen en die neemt dan wel verder contact met je op. Uiteraard wordt voor niet leden een deelname vergoeding gevraagd.

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Vr Mar 18, 2011 11:54

eriks schreef:In principe kun je aan iedere rit deelnemen als niet lid, dit wel maar één keer, indien je nog ritten wenst te beleven, maak je dan lid van deze fantastische club.
Je meld aan de organisator dat je wenst deel te nemen en die neemt dan wel verder contact met je op. Uiteraard wordt voor niet leden een deelname vergoeding gevraagd.


Inderdaad, zoals Erik vermeld, doorsnee is de deelname vergoeding voor een niet lid die kennis wil maken met de club via een rit (en dit hoeft dus niet noodzakelijk een open rit te zijn, 8€ per persoon.

Let wel, je neemt dus eerst even contact op met de organisator of met iemand van het bestuur om te melden dat je die rit zou willen meerijden en aanwezig bent.

Deze regel kan je dus 1 maal gebruiken om kennis te maken met MINIACS.

Verder kan ik je met zekerheid melden dat de Mini on Holiday again ook een open rit is. Dus deze rit zal dan ook verschijnen in het algemene gedeelte van ons forum met info en dergelijke en dan kan je via die weg contact opnemen als niet lid om in te tekenen voor die rit.

De niet open ritten verschijnen dan weer met alles erop en eraan op ons membersgedeelte van het MINIACS forum dat openstaat voor onze MINIACS leden die hun lidmaatschapbijdrage betaald hebben.

Indien je nog vragen hebt, aarzel niet! :wink:

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Vr Mar 18, 2011 17:14

THX!

Okay dan zal ik me volgende maand lid maken vermits ik vorig jaar al eens kennis gemaakt heb :D
Ik zal dan eens uitzoeken welke rit we zullen meerijden en zal het dan op de juiste manier laten weten aan welke zij ook zal deelnemen!

Hartelijk dank!

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Vr Mar 18, 2011 17:16

MY Dweiltje schreef:Verder kan ik je met zekerheid melden dat de Mini on Holiday again ook een open rit is.


Jammer genoeg valt die rit nu net tijdens onze examens :(... Het zal een andere worden! :-)

Super hard bedankt!

Gebruikersavatar
PEPI
MINI Master
Berichten: 3080
Lid geworden op: 02 Jun 2006
Locatie: Kruibeke

Berichtdoor PEPI » Vr Mar 18, 2011 22:23

15 mei is onze rit... ;)

Grtz
Pepi

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Vr Mar 18, 2011 22:40

PEPI schreef:15 mei is onze rit... ;)

Grtz
Pepi


We 'll try! :D


Terug naar “Berichten Van Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten