Miniacs openingsrit 2012

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
Gebruikersavatar
rikkie
MINI-aholic
Berichten: 780
Lid geworden op: 08 Jan 2006
Locatie: OLEN

Miniacs openingsrit 2012

Berichtdoor rikkie » Zo Mar 11, 2012 20:11

Proficiat aan Morton en Co

Prachtige rit in onze achtertuin
top startlocatie :grin:
top weer
top gezelschap
top seizoens starter

Gebruikersavatar
Ken - Ann
MINI-aholic
Berichten: 379
Lid geworden op: 21 Apr 2011
Locatie: Zwijndrecht

Berichtdoor Ken - Ann » Zo Mar 11, 2012 20:34

Kan het niet beter verwoorden

Heb genoten van de bochtjes en idd het weer was ons goedgezind ..... heel de dag met het dak naar beneden .... 'twas de primeur voor 2012 .


dikke proficiat aan de organisatie ..... meer van da !!!!!

8) 8) 8) 8)

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Zo Mar 11, 2012 20:54

Hoeveel eitjes er gedragen zijn, hoeveel wees-gegroetjes er vooraf zijn gegaan, ... :?: mag het weten maar het traditionele Openingsrit duo "Morten&Guy" hebben ons wederom weten te vergasten op een prachtige Openingsrit op MINI special designed wegels met mooie vergezichten in een mooie streek met een lenteweertje dat er mocht zijn!

Wat willen we nog meer,... --> MEER VAN DAT,...

Moeder natuur stak in de Mellow Yellow een stokje voor de pret naar het einde toe maar alles komt in orde met mijn co-pilote. Mijn excuses dat ik vroegtijdig op het eindpunt het toneel heb verlaten.

Wat ik gereden heb, heb ik ten volle genoten, verder weer een mooie les geleerd gekregen en het road-book, ... dat rijden we zeer zeker nog eens :wink: met héél veel plezier.

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Zo Mar 11, 2012 21:31

Het was wederom een moeilijk parcours voor ons, met vele aanpassingen, late uren, donkere ritten .. etc. maar uiteindelijk is het dan toch goedgekomen.

Wij danken de aanwezigen voor hun enthousiasme en natuurlijk ook moeder natuur voor het prachtige weer. Dit had ik 2 weken geleden absoluut niet verwacht.

Het was leuk om de lachende gezichten te zien, de toffe MINIACS sfeer weer hoogtij te zien vieren... fun, MINI, fun , lachen, .. en de toffe commentaren halverwege en op het einde.
Ik heb dat gemist in de winter :)

Proficiat aan winnaars Brecht en Wannes en ook bedankt aan de rest van het DWAH team voor de aanwezigheid.

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Zo Mar 11, 2012 22:54

Het weer was goed ; de baantjes waren goed (soms gevaarlijk aan de binnenkant van de bochten) en nekeer verkeerd rijden heeft ook zo zijn charmes ; dan komt ge nog nekeer MINI's in de tegengestelde richting tegen :grin:

Bedankt Morten en Guy voor deze leuke dag.

Hopelijk zien we jullie ook den 31 ste maart :wink:

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Mar 11, 2012 23:47

De Kempen, het blijft verrassen. Er zijn daar blijkbaar meer mooie baantjes dan sommigen denken, maar je hebt goeie routebouwers nodig die die baantjes weten te vinden. En Morten en Guy hebben ze weer gevonden dit jaar!!
Merci aan de heren voor een mooie rit! Goeie startplaats (meer moet dat niet zijn), goeie companie, mooi weer, mooie baantjes, het jaar is weer goed begonnen 8) .
Thx Panida voor de goeie cake (gaat dat dit jaar elke rit zo zijn :- ).
En thx Eric om ons het laatste stukje te leiden.

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Ma Mar 12, 2012 9:43

Bedankt Morten en Guy voor deze rit! Het was een topper om het seizoen te starten!
Mooie baantje, toffe mensen en een zon die tevoorschijn kwam!

Met heel veel enthousiasme hebben wij uitgekeken naar de openingsrit en we mochten het ons zeker niet beklagen!
De cake is graag gedaan! Volgend jaar een nieuw concept!

Bedankt aan de organisatie en aan iedereen die heeft meegehlopen!

Gebruikersavatar
rikkie
MINI-aholic
Berichten: 780
Lid geworden op: 08 Jan 2006
Locatie: OLEN

Berichtdoor rikkie » Ma Mar 12, 2012 11:54

:oops: vergeten te melden top Cake van Panida
maar die cupcakes zijn zekers zo lekker (tip tip) :hug:

Gebruikersavatar
Tommygirl
MINI Fan
Berichten: 163
Lid geworden op: 10 Aug 2004
Locatie: Dendermonde

Berichtdoor Tommygirl » Ma Mar 12, 2012 12:28

De openingsrit van het nieuwe seizoen was zeker een voltreffer !

De weergoden waren goedgezind en zelfs de wandelaars en wielerterroristen waren goedgezind :wink:
Wat moet een mens nog meer hebben ?

Mooie baantjes en een lekker stukske cake tussendoor misschien ?
Allemaal aanwezig, dus ...

Dank jullie wel Morten & Guy voor de organisatie en Panida voor de cake =D>

Gebruikersavatar
PEPI
MINI Master
Berichten: 3080
Lid geworden op: 02 Jun 2006
Locatie: Kruibeke

Berichtdoor PEPI » Ma Mar 12, 2012 13:37

Beste lieve vrienden,

Ik heb mij steengoed geamuseerd tijdens deze rit ! Zeker met de superbaantjes in het voormiddaggedeelte ! Wauw ! Ik zou ze zo terug rijden :)

Merci Morten en Guy voor deze ongelofelijke rit in een mooie streek ! Jullie mogen er terecht fier op zijn !!

En aan ons Panida : Merci voor de superlekkere cake !! :grin: (was jij geen 'event- en cateringcoördinator' ?? :) :) ) Dit stelt wel verwachtingen naar de toekomst toe hé :grin: :grin:

Dus : zowel de rit als food : meer van dat en op naar de volgende ! :D

Grtz
P

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Ma Mar 12, 2012 15:25

PEPI schreef:Beste lieve vrienden,

Ik heb mij steengoed geamuseerd tijdens deze rit ! Zeker met de superbaantjes in het voormiddaggedeelte ! Wauw ! Ik zou ze zo terug rijden :)

Merci Morten en Guy voor deze ongelofelijke rit in een mooie streek ! Jullie mogen er terecht fier op zijn !!

En aan ons Panida : Merci voor de superlekkere cake !! :grin: (was jij geen 'event- en cateringcoördinator' ?? :) :) ) Dit stelt wel verwachtingen naar de toekomst toe hé :grin: :grin:

Dus : zowel de rit als food : meer van dat en op naar de volgende ! :D

Grtz

P


Aangepast! :)

Gebruikersavatar
Suz works
MINI-aholic
Berichten: 711
Lid geworden op: 28 Dec 2007
Locatie: Herentals

Berichtdoor Suz works » Ma Mar 12, 2012 18:54

Toffe rit in "mijne speeltuin" (zoals Rikkie het hier eerder al zei)
en het zonnetje erbij was ook mooi meegenomen.


Ik had 's ochtends wel graag mee aan de ontbijttafel gezeten bij Keizer Karel, had ik dat geweten.... :shock:

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Ma Mar 12, 2012 21:39

Suz works schreef:Ik had 's ochtends wel graag mee aan de ontbijttafel gezeten bij Keizer Karel, had ik dat geweten.... :shock:


Yep same here :roll: ... het zag er lekker uit

Gebruikersavatar
Bram
MINI Freak
Berichten: 279
Lid geworden op: 07 Mar 2012
Locatie: Olen

Berichtdoor Bram » Ma Mar 12, 2012 23:39

Zelf van Olen zijn, geen halve kilometer van al die baantjes weten zijn in de omtrek en dan organisatoren die ze allemaal meter per meter aan mekaar weten te rijgen, prachtig!

Het was onze eerste Minirondrit en we vonden het beiden fantastisch! Bedankt allemaal om ons een beetje op weg te zetten en ons op sleeptouw te nemen, we hebben ons ongelooflijk geamuseerd. Dit smaakt naar meer!


(btw, waar kan ik de foto's terugvinden? Of ben ik nu de fotografen van dienst al aan het opjagen? :) )

Groeten,

Bram en Joyce

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Vr Mar 16, 2012 13:28

@ Bram, ik heb nog steeds geen tijd gehad om aan de foto's verder te werken. Misschien voor na het weekend.


Terug naar “Berichten Van Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten