Onze Conrad heeft ons mee naar het Oosten genomen waar er letterlijk werd geflirt met de grenzen des landes,...
Warm en hartelijk werden we ontvangen door de meest oostelijke vlaamstalige MINI consessie en we danken DAVO te Tongeren voor de hartelijke ontvangst en het ontbijt!
165km stonden er op het programma en dat is niet niks maar ik heb er van genoten en me geen minuut verveelt!
Mooie aangeboden tussenstops, die van Henri-Chapelle heeft me weer persoonlijk gepakt, guur koude wind, mist, maar het deed me even weg dwalen in gedachten en dan kan ik alleen maar even stilletjes Thank's Lads mijmeren aan zij die ooit daar letterlijk ten val kwamen maar wel hebben overwonnen!
Deze April Fools Day bracht ons naar de minder gekende Ardeense wegels en top dat het buiten het hoogseizoen was. Zelfs een amateur koers en een echte kregen sommigen van ons voorgeschoteld.
De lunch ging zeer vlot op het drielandenpunt waar de regen ons even vergezelde, de namiddagstop heb ik even gemist toen ik plots als tussentijdse voorrijder kwam te zitten en wat later mijn gevolg kwijt was, en dus ook de wafel miste

Tot mijn spijt heb ik de vrienden van de MINI Club Limburg niet meer kunnen begroeten op het eindpunt daar er thuis nog een werkje op me stond te wachtenmaar fijn jullie er bij gehad te hebben.
Conrad, het was daar fijn vertoeven in't oosten, jawel een klein MINI Offensief is zeker niet misplaatst, mooie vergezichten, mooie dorpskernen, ik heb genoten.
Toffe sfeer, plezante groep, Vital heeft weer lekker het lint op sleeptouw genomen!
Dank aan de aanwezigen en DAVO en onze Duke of Limburg voor deze mooie dag