April Fools Day rit

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

April Fools Day rit

Berichtdoor MY Dweiltje » Zo Apr 01, 2012 8:55

Het Oosten,...

Onze Conrad heeft ons mee naar het Oosten genomen waar er letterlijk werd geflirt met de grenzen des landes,...

Warm en hartelijk werden we ontvangen door de meest oostelijke vlaamstalige MINI consessie en we danken DAVO te Tongeren voor de hartelijke ontvangst en het ontbijt!

165km stonden er op het programma en dat is niet niks maar ik heb er van genoten en me geen minuut verveelt!

Mooie aangeboden tussenstops, die van Henri-Chapelle heeft me weer persoonlijk gepakt, guur koude wind, mist, maar het deed me even weg dwalen in gedachten en dan kan ik alleen maar even stilletjes Thank's Lads mijmeren aan zij die ooit daar letterlijk ten val kwamen maar wel hebben overwonnen!

Deze April Fools Day bracht ons naar de minder gekende Ardeense wegels en top dat het buiten het hoogseizoen was. Zelfs een amateur koers en een echte kregen sommigen van ons voorgeschoteld.

De lunch ging zeer vlot op het drielandenpunt waar de regen ons even vergezelde, de namiddagstop heb ik even gemist toen ik plots als tussentijdse voorrijder kwam te zitten en wat later mijn gevolg kwijt was, en dus ook de wafel miste :cry: , en dan nog even in de berm werd gezet door mijnheer agent die blijkbaar niet door had dat MINI en hoge drempels niet zo goed met elkaar bevriend zijn, alles moet dan letterlijk wijken voor de heren op hun fiets,...

Tot mijn spijt heb ik de vrienden van de MINI Club Limburg niet meer kunnen begroeten op het eindpunt daar er thuis nog een werkje op me stond te wachtenmaar fijn jullie er bij gehad te hebben.

Conrad, het was daar fijn vertoeven in't oosten, jawel een klein MINI Offensief is zeker niet misplaatst, mooie vergezichten, mooie dorpskernen, ik heb genoten.

Toffe sfeer, plezante groep, Vital heeft weer lekker het lint op sleeptouw genomen!

Dank aan de aanwezigen en DAVO en onze Duke of Limburg voor deze mooie dag =D>

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Apr 01, 2012 11:31

Het was een prachtige rit! Mooie afwisselende baantjes, haarspeldbochten, bergop, bergaf... Ik ben de track al uit mijn gps aan het halen om die later nog eens als route te kunnen gebruiken (als die roadster er ooit komt :wink: ).
Ondanks de koude was het aan elke stop weer gezellig, en na de stop gewoon even de zetelverwarming op en we konden weer genieten. Het weer hebben we zelf niet te kiezen, maar gelukkig heeft het eigenlijk enkel geregend toen we binnenzaten op de middagstop.
Voor mij een van de mooiere ritten van de laatste tijd.
Thx Koen, thx Erik voor de hulp aan koen aan het roadboek (was nagenoeg perfect) en thx Davo voor de ontvangst!
En thx aan alle deelnemers natuurlijk voor de goeie sfeer!

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Zo Apr 01, 2012 19:49

Koen, het was terug in orde! We hebben een heerlijke dag gehad: het ontbijt, de route, de deelnemers, de stops, de wafel en onze rooie die mij zeer aangenaam heeft verrast! Vital en Karin thx om de kop te trekken.

Koen dat verdiend een =D> =D> =D>

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Zo Apr 01, 2012 20:35

Bedankt Koen en iedereen dat heeft meegeholpen!! Het was weer een zeer mooie rit, mooie landschappen, toffe routes en tof gezelschap!

De wafel heeft mij zeker gesmaakt!

Je hebt er een toppertje van gemaakt!

Gebruikersavatar
rikkie
MINI-aholic
Berichten: 780
Lid geworden op: 08 Jan 2006
Locatie: OLEN

Berichtdoor rikkie » Ma Apr 02, 2012 12:01

varavital schreef:Het was een prachtige rit! Mooie afwisselende baantjes, haarspeldbochten, bergop, bergaf... Ik ben de track al uit mijn gps aan het halen om die later nog eens als route te kunnen gebruiken (als die roadster er ooit komt :wink: ).
Ondanks de koude was het aan elke stop weer gezellig, en na de stop gewoon even de zetelverwarming op en we konden weer genieten. Het weer hebben we zelf niet te kiezen, maar gelukkig heeft het eigenlijk enkel geregend toen we binnenzaten op de middagstop.
Voor mij een van de mooiere ritten van de laatste tijd.
Thx Koen, thx Erik voor de hulp aan koen aan het roadboek (was nagenoeg perfect) en thx Davo voor de ontvangst!
En thx aan alle deelnemers natuurlijk voor de goeie sfeer!


Hij is er :D

Alles is al gezegt , wat natuurlijk makkelijk is :D
gaan we zeker nog eens overdoen bij goedweer
Aan het eindpunt nog lekker gegeten in goed gezelschap
Thx Koen
Laatst gewijzigd door rikkie op Wo Apr 04, 2012 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Ma Apr 02, 2012 13:16

Dank u vrienden, allemaal. Het doet mij echt veel plezier dit allemaal hier te lezen en ook de commentaren op facebook.

Ik bedank hierbij nogmaals Davo Tongeren voor het ontbijt en den Eriks voor het helpen knippen en plakken in den roadbook.

Ik heb er ook veel plezier aanbeleefd tijdens het maken , testrijden , nog eens testrijden , en de uiteindelijke rit. Daar het weer een kleine spelbreker was wil ik zeker en vast de rit nog eens opnieuw doen als spontaantje maar dan met een gegarandeerde zon en liefst minimum 20 graden en best op nen zondag opdat de enkele afwezige noeste werkers ook eens kunnen meegenieten van deze mini-offensiefrit.

ciao

Gebruikersavatar
Ken - Ann
MINI-aholic
Berichten: 379
Lid geworden op: 21 Apr 2011
Locatie: Zwijndrecht

Berichtdoor Ken - Ann » Ma Apr 02, 2012 16:16

Strak Plan Koentje .... was een super rit !!!

8) 8) 8) 8)

Gebruikersavatar
Bram
MINI Freak
Berichten: 279
Lid geworden op: 07 Mar 2012
Locatie: Olen

Berichtdoor Bram » Ma Apr 02, 2012 18:01

Ja, ik vrees dat jullie ons nu definitief besmet hebben 8)

Prachtig ritje, mooie bochtjes in, geamuseerd van begin tot einde... Petje af voor Conrad!

Gebruikersavatar
Ken - Ann
MINI-aholic
Berichten: 379
Lid geworden op: 21 Apr 2011
Locatie: Zwijndrecht

Berichtdoor Ken - Ann » Ma Apr 02, 2012 18:14

... and there's no cure ....

8) 8) 8)

Gebruikersavatar
schumi
MINI Master
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 Aug 2004

Berichtdoor schumi » Ma Apr 02, 2012 18:17

Bram schreef:Ja, ik vrees dat jullie ons nu definitief besmet hebben 8)

Prachtig ritje, mooie bochtjes in, geamuseerd van begin tot einde... Petje af voor Conrad!


:D :D :D

Greetz

Gebruikersavatar
Stafke
MINI Master
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 Dec 2007
Locatie: Ehrwald
Contact:

Berichtdoor Stafke » Ma Apr 02, 2012 21:56

conrad schreef:Ik wil zeker en vast de rit nog eens opnieuw doen ..... op nen zondag opdat de enkele afwezige noeste werkers ook eens kunnen meegenieten van deze mini-offensiefrit.

ciao


Dat is nu eens geen goed gedacht !!
We hebben iets gemist zo te horen ....


Terug naar “Berichten Van Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten