Driving with a heart

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
Gebruikersavatar
mujer
MINI Master
Berichten: 1566
Lid geworden op: 03 Feb 2005
Locatie: Gent

Driving with a heart

Berichtdoor mujer » Ma Apr 16, 2012 7:34

Het wordt een klassieker die enkele van onze leden steeds meerijden.
Driving with a heart ten voordele van "kom op tegen kanker"

Het was een fantastische rit bolleke-pijlke zonder vermelding van km's.
We mochten de Westvlaamse baantjes verkennen van Roeselare tot in Knokke, waar we dan een lekker belegd broodje en drankje kregen. Dan terug naar Gits waar de politie ons opwachtte om de laatste 20 km onder begeleiding verder te rijden. Amai wat was dat een lawaai :grin: ; ik denk dat er sommige mini's hun claxon niet meer werkt na deze rit.
Het zoeken van foto's en oplossen van vragen waren soms even nadenken maar we hebben toch bijna alles gevonden, denk ik.
Ook het zonnetje was soms van de partij (ja ja ik kan het beamen, gezichtje beetje verbrand) al was het soms wel killetjes om buiten te blijven staan.

Niettegenstaande heb ik me ontzettend geamuseerd en daarom een DIKKE PROFICIAT aan de organisatie en hun medewerkers en sponsors.
We proberen zeker volgend jaar terug te komen.

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Ma Apr 16, 2012 8:58

Ik kan dit alleen maar beamen!
Af en toe de weg kwijt geraakt en ook weer terug gevonden! Met 97 MINI's kom je geregeld wel ergens iemand tegen, zelfs op wegen die niet voor het parcours voorzien zijn;).

Super organisatie en wij zijn er volgend jaar ook weer bij!

Gebruikersavatar
schumi
MINI Master
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 Aug 2004

Berichtdoor schumi » Ma Apr 16, 2012 20:03

Dikke proficiat aan de organisatie om deze volledige dag zo te laten verlopen =D>
100 MINI's verwelkomen, de rijders en co-rijders voorzien van het nodige natje en droogje, een leuke rit voorzien langs mooie baantjes, ...

De rit in collone was heel spectaculair en waarschijnlijk hebben de motards zich ook eens goed kunnen uitleven :wink:

't Was een heel fijn gezelschap en we hebben ons goed geamuseerd.
Met dank aan Krist'l en Stefaan om de kop te trekken van de MINIACS caravaan.

Greetz

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Di Apr 17, 2012 13:29

Sorry jongens dat wij ons niet vervoegd hebben aan de MINIACS karavaan maar wij vinden het wel leuk om zelf onze weg te vinden (en soms te verliezen) ;)
I

Gebruikersavatar
Stafke
MINI Master
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 Dec 2007
Locatie: Ehrwald
Contact:

Berichtdoor Stafke » Di Apr 17, 2012 13:54

we hebben jullie toch enkele keren tegengekomen :-)

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Di Apr 17, 2012 18:34

Ja, het was voor mij de eerste keer dat ik deze rit deed en hij mag er wezen.

Ontvangst en incheck : ok
Rit en baantjes : ok
Middagstop in Knokke met een natje en een droogje : ok
Terugrit naar Roeselare met tussenstop en colonne-rit : mega-wijs-ok
Avondeten : ok
Gezelschap : ok

Alles ok dus : de co-piloten in mijnen MINI vonden het alvast meer dan een geslaagde dag.

Dus iedereen , moe maar voldaan terug naar huis en dromen over DWAH 2013 :grin:

Ben benieuwd naar al die foto's van die paparazzi!

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Di Apr 17, 2012 19:45

conrad schreef:Ben benieuwd naar al die foto's van die paparazzi!


Hoe wat ... hoe kan dat nu :shock: :shock: :shock:

ik was er niet :P :P :P LOL

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Di Apr 17, 2012 23:24

Morty schreef:
conrad schreef:Ben benieuwd naar al die foto's van die paparazzi!


Hoe wat ... hoe kan dat nu :shock: :shock: :shock:

ik was er niet :P :P :P LOL


Hij sprak over paparazzi, geen persfotografen ;) :D

Gebruikersavatar
mujer
MINI Master
Berichten: 1566
Lid geworden op: 03 Feb 2005
Locatie: Gent

Berichtdoor mujer » Do Apr 19, 2012 13:05

YorkPower schreef:Sorry jongens dat wij ons niet vervoegd hebben aan de MINIACS karavaan maar wij vinden het wel leuk om zelf onze weg te vinden (en soms te verliezen) ;)
I


dat is zeker niet erg.
Het is altijd leuk om de weg zelf te moeten zoeken en verliezen.

Gebruikersavatar
Pipo
MINI Driver
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 Mar 2012
Locatie: Aarsele

Berichtdoor Pipo » Di Apr 24, 2012 1:30

Oeps, was mij da een rit.

4 zoektochten op een dag.
ten eerste: moet je de Botermarkt vinden tussen de werkzaamheden en een GPS hebben die maar 2 woorden kent "KEER OM", die madam weet niet hoe ik mij moest worstelen tussen het zetettje en het stuur in de Mini. U zo maar omkeren in een Mini is toch niet gemakkelijk?
ten tweede: leuk om eens af te zakken naar Knokke
ten derde: ter Kerst hebben we ook redelijk, met behulp van, gevonden. Ik wist niet dat da zo ver van Knokke lag, maar ja ... De kaarten van tegenwoordig zijn ook niet meer van wat ze vroeger waren.
ten vierde: de zoektocht naar huis, door de werkzaamheden, en eindelijk

nog eventjes mis rijden :?:

MiniACS onwaardig en dat op mijn eerste rit

Als MiniAcs, ik schaam mij :oops:

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Di Apr 24, 2012 18:54

Pipo schreef:MiniACS onwaardig en dat op mijn eerste rit

Als MiniAcs, ik schaam mij :oops:


Euhm, dit was geen MINIACS rit maar een onafhankelijke organisatie waar gewoon een aantal MINIACS leden aan meededen.

Enne, iedereen zegt dat het evenement perfect georganiseerd was. Als dan 1 iemand zegt dat dat niet zo is, ligt dat dan aan iedereen, of aan die 1 iemand? Mis rijden ligt meestal aan de persoon achter het stuur, en niet aan de organisatie van een rit.

Misschien zelf eerst eens proberen een "gewone" rit in elkaar te steken die perfect is, dan pas zal je merken hoeveel werk en tijd de organisatoren erin steken, en dan pas weet je waar je over praat. Dan pas weet je hoeveel uren, dagen, kilometers, liters benzine, computerwerk, contacten... daarin kruipen.

Van mijn kant, chapeau voor alle organisatoren die een rit in elkaar steken en daarbij een goed roadboek afleveren met alles erop en eraan.

Gebruikersavatar
Ken - Ann
MINI-aholic
Berichten: 379
Lid geworden op: 21 Apr 2011
Locatie: Zwijndrecht

Berichtdoor Ken - Ann » Di Apr 24, 2012 19:06

Rit was inderdaad een topper (van horen zeggen door ons madam) maar Vital, denk dat de mens wil zeggen dat hij MINIACS-onwaardig is vanwege het verdwalen.

8) 8) 8)

Gebruikersavatar
Pipo
MINI Driver
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 Mar 2012
Locatie: Aarsele

Berichtdoor Pipo » Di Apr 24, 2012 19:06

varavital schreef:
Pipo schreef:MiniACS onwaardig en dat op mijn eerste rit

Als MiniAcs, ik schaam mij :oops:


Euhm, dit was geen MINIACS rit maar een onafhankelijke organisatie waar gewoon een aantal MINIACS leden aan meededen.

Enne, iedereen zegt dat het evenement perfect georganiseerd was. Als dan 1 iemand zegt dat dat niet zo is, ligt dat dan aan iedereen, of aan die 1 iemand? Mis rijden ligt meestal aan de persoon achter het stuur, en niet aan de organisatie van een rit.

Misschien zelf eerst eens proberen een "gewone" rit in elkaar te steken die perfect is, dan pas zal je merken hoeveel werk en tijd de organisatoren erin steken, en dan pas weet je waar je over praat. Dan pas weet je hoeveel uren, dagen, kilometers, liters benzine, computerwerk, contacten... daarin kruipen.

Van mijn kant, chapeau voor alle organisatoren die een rit in elkaar steken en daarbij een goed roadboek afleveren met alles erop en eraan.


Ik steek geen vinger uit naar de organisatie, die was perfect en heb de organisatie bedankt voor hun puikie werk en voor de inzet van de vrijwilligers.
MINIACS dank ik ook voor hun inzet en vriendelijkheid.
Maar ik denk als medelid dat ik voor mezelf een beetje ervaring moet opdoen en dat ik mij nog geen MiniACS-lid mag noemen. De stoten dat ik heb uitgestoken? En met een rit? We zijn ermee bezig.

Gebruikersavatar
Ken - Ann
MINI-aholic
Berichten: 379
Lid geworden op: 21 Apr 2011
Locatie: Zwijndrecht

Berichtdoor Ken - Ann » Di Apr 24, 2012 19:09

Je moet u niet bewijzen om erbij te horen ...

't Is een leuke bende en dat is wat telt ...

8) 8) 8)

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Di Apr 24, 2012 20:04

Whoop! Whoop!!! :)

Gebruikersavatar
YorkPower
MINI-aholic
Berichten: 578
Lid geworden op: 17 Mar 2010
Locatie: Meise

Berichtdoor YorkPower » Wo Apr 25, 2012 11:03

varavital schreef:
Pipo schreef:MiniACS onwaardig en dat op mijn eerste rit

Als MiniAcs, ik schaam mij :oops:


Euhm, dit was geen MINIACS rit maar een onafhankelijke organisatie waar gewoon een aantal MINIACS leden aan meededen.

Enne, iedereen zegt dat het evenement perfect georganiseerd was. Als dan 1 iemand zegt dat dat niet zo is, ligt dat dan aan iedereen, of aan die 1 iemand? Mis rijden ligt meestal aan de persoon achter het stuur, en niet aan de organisatie van een rit.

Misschien zelf eerst eens proberen een "gewone" rit in elkaar te steken die perfect is, dan pas zal je merken hoeveel werk en tijd de organisatoren erin steken, en dan pas weet je waar je over praat. Dan pas weet je hoeveel uren, dagen, kilometers, liters benzine, computerwerk, contacten... daarin kruipen.

Van mijn kant, chapeau voor alle organisatoren die een rit in elkaar steken en daarbij een goed roadboek afleveren met alles erop en eraan.


Ik denk dat Pipo het over zichzelf (of zijn MINI :p ) had en niet over de rit ;) Misverstandje ;)

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Wo Apr 25, 2012 11:10

Inderdaad u moet u niet bewijzen. De meesten onder ons rijden wel eens verkeerd of gaan volledig de mist in. Het overkomt ieder van ons.

Geen probleem, het is zoals Ken zegt ... de sfeer en de fun die tellen.

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Wo Apr 25, 2012 17:52

Sorry dan, verkeerd geïnterpreteerd. Was misschien niet zo duidelijk geschreven.
Mijn excuses.


Terug naar “Berichten Van Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten