Driving with a heart
Driving with a heart
Het wordt een klassieker die enkele van onze leden steeds meerijden.
Driving with a heart ten voordele van "kom op tegen kanker"
Het was een fantastische rit bolleke-pijlke zonder vermelding van km's.
We mochten de Westvlaamse baantjes verkennen van Roeselare tot in Knokke, waar we dan een lekker belegd broodje en drankje kregen. Dan terug naar Gits waar de politie ons opwachtte om de laatste 20 km onder begeleiding verder te rijden. Amai wat was dat een lawaai ; ik denk dat er sommige mini's hun claxon niet meer werkt na deze rit.
Het zoeken van foto's en oplossen van vragen waren soms even nadenken maar we hebben toch bijna alles gevonden, denk ik.
Ook het zonnetje was soms van de partij (ja ja ik kan het beamen, gezichtje beetje verbrand) al was het soms wel killetjes om buiten te blijven staan.
Niettegenstaande heb ik me ontzettend geamuseerd en daarom een DIKKE PROFICIAT aan de organisatie en hun medewerkers en sponsors.
We proberen zeker volgend jaar terug te komen.
Driving with a heart ten voordele van "kom op tegen kanker"
Het was een fantastische rit bolleke-pijlke zonder vermelding van km's.
We mochten de Westvlaamse baantjes verkennen van Roeselare tot in Knokke, waar we dan een lekker belegd broodje en drankje kregen. Dan terug naar Gits waar de politie ons opwachtte om de laatste 20 km onder begeleiding verder te rijden. Amai wat was dat een lawaai ; ik denk dat er sommige mini's hun claxon niet meer werkt na deze rit.
Het zoeken van foto's en oplossen van vragen waren soms even nadenken maar we hebben toch bijna alles gevonden, denk ik.
Ook het zonnetje was soms van de partij (ja ja ik kan het beamen, gezichtje beetje verbrand) al was het soms wel killetjes om buiten te blijven staan.
Niettegenstaande heb ik me ontzettend geamuseerd en daarom een DIKKE PROFICIAT aan de organisatie en hun medewerkers en sponsors.
We proberen zeker volgend jaar terug te komen.
Dikke proficiat aan de organisatie om deze volledige dag zo te laten verlopen
100 MINI's verwelkomen, de rijders en co-rijders voorzien van het nodige natje en droogje, een leuke rit voorzien langs mooie baantjes, ...
De rit in collone was heel spectaculair en waarschijnlijk hebben de motards zich ook eens goed kunnen uitleven
't Was een heel fijn gezelschap en we hebben ons goed geamuseerd.
Met dank aan Krist'l en Stefaan om de kop te trekken van de MINIACS caravaan.
Greetz
100 MINI's verwelkomen, de rijders en co-rijders voorzien van het nodige natje en droogje, een leuke rit voorzien langs mooie baantjes, ...
De rit in collone was heel spectaculair en waarschijnlijk hebben de motards zich ook eens goed kunnen uitleven
't Was een heel fijn gezelschap en we hebben ons goed geamuseerd.
Met dank aan Krist'l en Stefaan om de kop te trekken van de MINIACS caravaan.
Greetz
Ja, het was voor mij de eerste keer dat ik deze rit deed en hij mag er wezen.
Ontvangst en incheck : ok
Rit en baantjes : ok
Middagstop in Knokke met een natje en een droogje : ok
Terugrit naar Roeselare met tussenstop en colonne-rit : mega-wijs-ok
Avondeten : ok
Gezelschap : ok
Alles ok dus : de co-piloten in mijnen MINI vonden het alvast meer dan een geslaagde dag.
Dus iedereen , moe maar voldaan terug naar huis en dromen over DWAH 2013
Ben benieuwd naar al die foto's van die paparazzi!
Ontvangst en incheck : ok
Rit en baantjes : ok
Middagstop in Knokke met een natje en een droogje : ok
Terugrit naar Roeselare met tussenstop en colonne-rit : mega-wijs-ok
Avondeten : ok
Gezelschap : ok
Alles ok dus : de co-piloten in mijnen MINI vonden het alvast meer dan een geslaagde dag.
Dus iedereen , moe maar voldaan terug naar huis en dromen over DWAH 2013
Ben benieuwd naar al die foto's van die paparazzi!
Oeps, was mij da een rit.
4 zoektochten op een dag.
ten eerste: moet je de Botermarkt vinden tussen de werkzaamheden en een GPS hebben die maar 2 woorden kent "KEER OM", die madam weet niet hoe ik mij moest worstelen tussen het zetettje en het stuur in de Mini. U zo maar omkeren in een Mini is toch niet gemakkelijk?
ten tweede: leuk om eens af te zakken naar Knokke
ten derde: ter Kerst hebben we ook redelijk, met behulp van, gevonden. Ik wist niet dat da zo ver van Knokke lag, maar ja ... De kaarten van tegenwoordig zijn ook niet meer van wat ze vroeger waren.
ten vierde: de zoektocht naar huis, door de werkzaamheden, en eindelijk
nog eventjes mis rijden
MiniACS onwaardig en dat op mijn eerste rit
Als MiniAcs, ik schaam mij
4 zoektochten op een dag.
ten eerste: moet je de Botermarkt vinden tussen de werkzaamheden en een GPS hebben die maar 2 woorden kent "KEER OM", die madam weet niet hoe ik mij moest worstelen tussen het zetettje en het stuur in de Mini. U zo maar omkeren in een Mini is toch niet gemakkelijk?
ten tweede: leuk om eens af te zakken naar Knokke
ten derde: ter Kerst hebben we ook redelijk, met behulp van, gevonden. Ik wist niet dat da zo ver van Knokke lag, maar ja ... De kaarten van tegenwoordig zijn ook niet meer van wat ze vroeger waren.
ten vierde: de zoektocht naar huis, door de werkzaamheden, en eindelijk
nog eventjes mis rijden
MiniACS onwaardig en dat op mijn eerste rit
Als MiniAcs, ik schaam mij
Pipo schreef:MiniACS onwaardig en dat op mijn eerste rit
Als MiniAcs, ik schaam mij
Euhm, dit was geen MINIACS rit maar een onafhankelijke organisatie waar gewoon een aantal MINIACS leden aan meededen.
Enne, iedereen zegt dat het evenement perfect georganiseerd was. Als dan 1 iemand zegt dat dat niet zo is, ligt dat dan aan iedereen, of aan die 1 iemand? Mis rijden ligt meestal aan de persoon achter het stuur, en niet aan de organisatie van een rit.
Misschien zelf eerst eens proberen een "gewone" rit in elkaar te steken die perfect is, dan pas zal je merken hoeveel werk en tijd de organisatoren erin steken, en dan pas weet je waar je over praat. Dan pas weet je hoeveel uren, dagen, kilometers, liters benzine, computerwerk, contacten... daarin kruipen.
Van mijn kant, chapeau voor alle organisatoren die een rit in elkaar steken en daarbij een goed roadboek afleveren met alles erop en eraan.
varavital schreef:Pipo schreef:MiniACS onwaardig en dat op mijn eerste rit
Als MiniAcs, ik schaam mij
Euhm, dit was geen MINIACS rit maar een onafhankelijke organisatie waar gewoon een aantal MINIACS leden aan meededen.
Enne, iedereen zegt dat het evenement perfect georganiseerd was. Als dan 1 iemand zegt dat dat niet zo is, ligt dat dan aan iedereen, of aan die 1 iemand? Mis rijden ligt meestal aan de persoon achter het stuur, en niet aan de organisatie van een rit.
Misschien zelf eerst eens proberen een "gewone" rit in elkaar te steken die perfect is, dan pas zal je merken hoeveel werk en tijd de organisatoren erin steken, en dan pas weet je waar je over praat. Dan pas weet je hoeveel uren, dagen, kilometers, liters benzine, computerwerk, contacten... daarin kruipen.
Van mijn kant, chapeau voor alle organisatoren die een rit in elkaar steken en daarbij een goed roadboek afleveren met alles erop en eraan.
Ik steek geen vinger uit naar de organisatie, die was perfect en heb de organisatie bedankt voor hun puikie werk en voor de inzet van de vrijwilligers.
MINIACS dank ik ook voor hun inzet en vriendelijkheid.
Maar ik denk als medelid dat ik voor mezelf een beetje ervaring moet opdoen en dat ik mij nog geen MiniACS-lid mag noemen. De stoten dat ik heb uitgestoken? En met een rit? We zijn ermee bezig.
- Panidacolada
- MINI-aholic
- Berichten: 994
- Lid geworden op: 03 Apr 2009
- Locatie: Sint-Niklaas
varavital schreef:Pipo schreef:MiniACS onwaardig en dat op mijn eerste rit
Als MiniAcs, ik schaam mij
Euhm, dit was geen MINIACS rit maar een onafhankelijke organisatie waar gewoon een aantal MINIACS leden aan meededen.
Enne, iedereen zegt dat het evenement perfect georganiseerd was. Als dan 1 iemand zegt dat dat niet zo is, ligt dat dan aan iedereen, of aan die 1 iemand? Mis rijden ligt meestal aan de persoon achter het stuur, en niet aan de organisatie van een rit.
Misschien zelf eerst eens proberen een "gewone" rit in elkaar te steken die perfect is, dan pas zal je merken hoeveel werk en tijd de organisatoren erin steken, en dan pas weet je waar je over praat. Dan pas weet je hoeveel uren, dagen, kilometers, liters benzine, computerwerk, contacten... daarin kruipen.
Van mijn kant, chapeau voor alle organisatoren die een rit in elkaar steken en daarbij een goed roadboek afleveren met alles erop en eraan.
Ik denk dat Pipo het over zichzelf (of zijn MINI ) had en niet over de rit Misverstandje
Terug naar “Berichten Van Meetings”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten