De MINIACS Afsluiter @ Chess Café Leuven

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

De MINIACS Afsluiter @ Chess Café Leuven

Berichtdoor Morty » Zo Nov 04, 2012 0:52

Het was weer een gezellige avond in een leuk kader.
Bedankt aan de aanwezigen. :)

De toffe en minder toffe foto's volgen. :grin:
Laatst gewijzigd door Morty op Zo Nov 04, 2012 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Zo Nov 04, 2012 10:38

Inderdaad, het was weer een vrij :oops: gezellige avond met lots of anekdotes en nieuwe weetjes :shock: !

Ben benieuwd naar die foto's (vooral die minder toffe) !!



ciao

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Nov 04, 2012 12:41

Lekker, éch lekker :) , en goe gelachen 8) .

Gebruikersavatar
Pipo
MINI Driver
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 Mar 2012
Locatie: Aarsele

Berichtdoor Pipo » Zo Nov 04, 2012 13:55

Meisjes en jongens.

Het amusement is belangrijk, en jullie hebben u gisteren geamuseerd?
Hopelijk kan ik er in het vervolg ook nog eens bij zijn.
Dank voor jullie vriendschap en ... begrip.

Tot op een volgende gelegenheid?

Pipo

Gebruikersavatar
krikkie
MINI Freak
Berichten: 233
Lid geworden op: 17 Jul 2012
Locatie: Holsbeek

Berichtdoor krikkie » Zo Nov 04, 2012 17:53

Dat was 10km van bij mij thuis, hebt niets gelezen en dus gemist :(

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Nov 04, 2012 18:18

krikkie schreef:Dat was 10km van bij mij thuis, hebt niets gelezen en dus gemist :(


Zoiets vind je in de MINIACS Only topics, daar staan nog een 14 tal onderwerpen met elk nog een helehoop topics daaronder.
Alle leden kunnen daarin terecht. De leden betalen 25 euro lidgeld per jaar, en hebben dus een nog groter forum en nog een aantal andere voordelen voor die 25 euro. Logisch ook dat er een verschil is tussen betalende leden en "gewone" bezoekers van ons forum.
Weeral een reden te meer om lid te worden van onze plezante club :wink: .

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Zo Nov 04, 2012 18:23

Het was lekker, al 'waren' wij geen Chess fan's :D
Goe genoten van het samen zijn!
En nu .... de winter in .... 8)
Aiai die foto's :grin:

Gebruikersavatar
krikkie
MINI Freak
Berichten: 233
Lid geworden op: 17 Jul 2012
Locatie: Holsbeek

Berichtdoor krikkie » Zo Nov 04, 2012 21:48

varavital schreef:
krikkie schreef:Dat was 10km van bij mij thuis, hebt niets gelezen en dus gemist :(


Zoiets vind je in de MINIACS Only topics, daar staan nog een 14 tal onderwerpen met elk nog een helehoop topics daaronder.
Alle leden kunnen daarin terecht. De leden betalen 25 euro lidgeld per jaar, en hebben dus een nog groter forum en nog een aantal andere voordelen voor die 25 euro. Logisch ook dat er een verschil is tussen betalende leden en "gewone" bezoekers van ons forum.
Weeral een reden te meer om lid te worden van onze plezante club :wink: .


Zal er is over nadenken ;) , wat is de gemiddelde leeftijd, op foto's zie ik veel 40+ :D , ik kan fout zijn en 40 jaar is een leeftijd waarop je op je best bent :)

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Nov 04, 2012 22:51

Onze leden zijn zo tussen de 20 en de 60 jaar oud denk ik, gemiddelde kan dus wel 40 zijn (maar ze voelen zich allemaal 18 :wink: )

Gebruikersavatar
Bram
MINI Freak
Berichten: 279
Lid geworden op: 07 Mar 2012
Locatie: Olen

Berichtdoor Bram » Di Nov 06, 2012 20:38

Fysiek durft de gemiddelde leeftijd wel een beetje oplopen, maar mentaal... :D

Ben zelf 24, de harde miniacskern is wel wat ouder maar wat doet leeftijd er toe om rond te sjeezen en te genieten met de mini?

Had voor ik lid werd ook eens foto's gecheckt en het viel me ook op dat er een beetje leeftijd tussenzat maar face-to-face is ieder even jong en het zijn zeker geen zondagse bompa's :wink:

Gebruikersavatar
schumi
MINI Master
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 Aug 2004

Berichtdoor schumi » Di Nov 06, 2012 21:19

Bram schreef:Fysiek durft de gemiddelde leeftijd wel een beetje oplopen, maar mentaal... :D

Ben zelf 24, de harde miniacskern is wel wat ouder maar wat doet leeftijd er toe om rond te sjeezen en te genieten met de mini?

Had voor ik lid werd ook eens foto's gecheckt en het viel me ook op dat er een beetje leeftijd tussenzat maar face-to-face is ieder even jong en het zijn zeker geen zondagse bompa's :wink:


Vind ik leuk. :D

Greetz

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Di Nov 06, 2012 21:33

Bram schreef: face-to-face is ieder even jong en het zijn zeker geen zondagse bompa's :wink:


Dank u wel :D :wink:
Trouwens hoe is het met je MINI. Probleem opgelost?

Gebruikersavatar
krikkie
MINI Freak
Berichten: 233
Lid geworden op: 17 Jul 2012
Locatie: Holsbeek

Berichtdoor krikkie » Di Nov 06, 2012 21:46

varavital schreef:Onze leden zijn zo tussen de 20 en de 60 jaar oud denk ik, gemiddelde kan dus wel 40 zijn (maar ze voelen zich allemaal 18 :wink: )

OK, waar kan ik betalen :) , ga nog ff afwachten wat volgend jaar geeft, 2 jonge kinderen en vrouw :D , maar laat t wel weten ;)

Gebruikersavatar
Bram
MINI Freak
Berichten: 279
Lid geworden op: 07 Mar 2012
Locatie: Olen

Berichtdoor Bram » Wo Nov 07, 2012 0:46

eriks schreef:Trouwens hoe is het met je MINI. Probleem opgelost?


Niet echt.

Ben bij garage langs geweest. Ze hebben daar druk op de koelvloeistof gezet maar ze zagen niet direct een lek en ook de druk daalde niet dus een groot lek was het niet. Er hing wel wat vocht bij de thermostaatbehuizing (ofzoiets, het was in ieder geval rond de thermostaat). Hebben er dan een deel vloeistof bijgegoten en gezegd dat ik het af en toe moet checken. Ondertussen is het peil weer stevig gezakt dus het is niet zomaar "wat vocht". Hij verliest vooral nadat hij goed warm heeft gestaan. Ik ga volgende week toch op onderhoud dus dan maar in ene keer mee laten fixen. Zolang de temperatuur niet hoger oploopt dan normaal kan het niet al te erg hebben ze me verteld.


@ Krikkie: als je een keer bent mee geweest dan hang je er aan hoor. Probeer je vrouw al maar te overtuigen om mee te gaan want anders gaat ze je een hoopke weekenddagen per jaar moeten missen :D

Gebruikersavatar
jamaisneutral
MINI Fan
Berichten: 150
Lid geworden op: 07 Jun 2012
Locatie: Heestert
Contact:

Berichtdoor jamaisneutral » Wo Nov 07, 2012 7:42

Bram schreef:
eriks schreef:Trouwens hoe is het met je MINI. Probleem opgelost?


Niet echt.

Ben bij garage langs geweest. Ze hebben daar druk op de koelvloeistof gezet maar ze zagen niet direct een lek en ook de druk daalde niet dus een groot lek was het niet. Er hing wel wat vocht bij de thermostaatbehuizing (ofzoiets, het was in ieder geval rond de thermostaat). Hebben er dan een deel vloeistof bijgegoten en gezegd dat ik het af en toe moet checken. Ondertussen is het peil weer stevig gezakt dus het is niet zomaar "wat vocht". Hij verliest vooral nadat hij goed warm heeft gestaan. Ik ga volgende week toch op onderhoud dus dan maar in ene keer mee laten fixen. Zolang de temperatuur niet hoger oploopt dan normaal kan het niet al te erg hebben ze me verteld.


@ Krikkie: als je een keer bent mee geweest dan hang je er aan hoor. Probeer je vrouw al maar te overtuigen om mee te gaan want anders gaat ze je een hoopke weekenddagen per jaar moeten missen :D


Misschien eens de waterpomp laten checken ook? die is bij ons ook kapot gegaan, al hadden wij wel geen zo'n extreem verlies. Werd eerder toevallig ontdekt in de garage.

Gebruikersavatar
mujer
MINI Master
Berichten: 1566
Lid geworden op: 03 Feb 2005
Locatie: Gent

Berichtdoor mujer » Wo Nov 07, 2012 12:48

een beetje een laat antwoord, maar daarom niet minder gemeend.

Het was een fantastische avond met HETE en minder hete gerechtjes :grin: en een leuke bende.

De foto's, hmm durf niet te zeggen dat ik ernaar verlang, want denk toch dat erbij zitten die ik liever niet zie :?


Terug naar “Berichten Van Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten