MINI2 goes MINI Meets Motorworld

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

MINI2 goes MINI Meets Motorworld

Berichtdoor Morty » Ma Sep 26, 2016 0:50

Goh wat kan ik er over vertellen ...

Je kan het vergelijken, voor zij die deze meetings destijds hebben meegemaakt, met een opvolger van Strahlung Pur.
Een 'statische' meeting met enkele activiteiten, wat standhouders, wedstrijden, maar voornamelijk een sociaal event en puur Mini's / MINI's kijken.

Voor een eerste keer hadden ze over de 600 !! MINI's, dus toch wel redelijk in orde. =D> =D> =D>

Was het de moeite om 650 km te rijden. Bwoah toch wel vond ik persoonlijk. Ik heb me samen met de andere reuze geamuseerd en goed gelachen. Het was leuk om nog eens zo'n meeting te doen. Gewoon MINI's kijken, MINI's praten, met andere enthousiastelingen praten, goed lachen en wat wedstrijden mee doen!

Het weer zat alleszins super mee! Ik was wel blij dat ik samen met Conrad besloten had om zaterdag op te rijden. Dit had me echt niet gelukt vandaag! Thx Conrad! =D>
Het was tevens super leuk om Stafke en Mujer en Divka na lange tijd nog eens terug te zien... en de Mini of was het nu MINI ... of ... ach jullie zien dat wel binnenkort :grin: :grin: :grin:

Ik heb me super geamuseerd en dat was het voornaamste. Ik hoop de anderen ook!
Naar huis gaan met 5 bekers, waaronder de volledige top 3 voor langste reis, was mooi meegenomen. Oh ja en dat record MINI trekken staat nu ook op onze naam. Ja ze zullen het daar in Stuttgart geweten hebben... MINI2.be ruled again :fistbump:

Moest er volgend jaar nog eentje zijn, zou ik dat precies toch combineren met een dagje extra verlof, of gekoppeld aan een dagje Nurburgring ofzo, want +/- 6u naar huis bollen is toch wel lang na zo'n dag.

Foto's binnenkort!
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Re: MINI2 goes MINI Meets Motorworld

Berichtdoor Morty » Ma Sep 26, 2016 13:11

Hier al 2 foto's vanop mijn phone. De anderen volgen nog. Eerst nog even een foto topic aanmaken :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Re: MINI2 goes MINI Meets Motorworld

Berichtdoor Morty » Di Sep 27, 2016 11:21

foto's vind je hier : viewtopic.php?f=37&t=8424
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT


Terug naar “Berichten Van Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten