Maaneblussers Run 20 Okt 2007

Plaats hier foto's van Meetings
minibandit
MINI Nutter

Maaneblussers Run 20 Okt 2007

Berichtdoor minibandit » Ma Okt 22, 2007 19:49

gisteren dus de eerste Maanenblussers Run...een toffe rit met het nodige zoekwerk !!een korte impressie :D
voor enkele aanwezigen was de autokeuring in Mechelen(de start en aankomstplaats) op zondag gelukkig gesloten :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de deelnemende Miniacs
Afbeelding
Afbeelding
een leuk gedenkplaatje...
Afbeelding
Afbeelding
de vrouwelijke Miniacs die deelnamen...
Afbeelding

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Ma Okt 22, 2007 19:56

oud en "nieuw"...zoek de verschillen... 8) :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Ma Okt 22, 2007 20:02

minibandit schreef:oud en "nieuw"...zoek de verschillen... 8) :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

DIE VLEESKLAK ACHTER HET STUUR :P :grin:

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Ma Okt 22, 2007 20:08

Was eens aan't denken wat 't zou geven met Bandit's velgen op die oude mini :grin:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Okt 22, 2007 20:14

En dan nog even het (volledige) Miniacs podium :grin:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dangixxer op Ma Okt 22, 2007 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Ma Okt 22, 2007 20:17

Fotookes van de "old" en "new" fearless zijn 8)

mujer
MINI Master

Berichtdoor mujer » Ma Okt 22, 2007 23:30

ja het was idd een fantastische rit, veel bossen, maisvelden, grachten, ... nee we moesten daar niet in rijden, maar wel cijfers en letters in zoeken. En aangezien we max. slechts 50 km / u reden, hebben we er veel gevonden.
Bedankt aan de organisatie en ze mogen dat nog doen, deze eerste maneblussersrit zat goed in elkaar.

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Okt 23, 2007 8:52

allereerst een dikke proficait voor de geweldige prestatie die jullie leverden =D>

alleen spijtig dat jullie precies deden of ik melaats was....ok , eerlijk , ik ben nu ook niet meteen naar jullie gekomen , maar ik was daar nogal laat toegekomen , en moest vlug vlug eten en alles doornemen , en ik zag jullie ook niet onmiddelijk zitten ...

maar dan buiten had ik het gevoel dat ik echt wel lucht was...ik zeg nu niet dat we samen hoefden te rijden , dat is trouwen niet zo mijn ding ( ik doe vooral mee om leuke baantjes te leren kennen , en omdat ik dat bolleke pijl geval best wel eens leuk vind) alleen de lage gemidelde snelheid is echt niks voor mij :oops:

als jullie echt ergens mee zitten , zeg het me dan , dan weet ik tenminste van iets...

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Di Okt 23, 2007 9:36

raar om dit te horen, want normaal zijn we toch een vrij sociale bende.
misschien hebben ze u niet herkend of kennen ze u sowieso niet?

Je bent namelijk buiten uw MINI, niet echt (meer) gekend op het forum he Wannes.
Wel bij Autowereld, maar daar zitten wij , zuurpruimen zoals jullie het zo mooi zeggen, allemaal niet. Vind het trouwens erg dat jullie ons zo noemen.

Ik zou ook veel kunnen zeggen over het gedrag van bepaalde leden van AW maar doe dit niet uit respect, ... en soit over zo'n reactie van een enkeling ga ik me niet buigen.

Ik moet eerlijk toegeven Wannes dat ik u op straat ook niet zou herkennen, behalve met uw MINI en zoals je zei je bent er ook niet dadelijk op toegestapt.

Volgende keer komt dat wel in orde vermoed ik. :)

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Okt 23, 2007 11:25

sorry , maar over die "zuurpruim" reactie kan ik me niet uitspreken , want dat komt niet uit mijn mond ( ik kan daar dan ook niet op afgerekend worden) de persoon die het geschreven heeft ken ik echter wel persoonlijk , en dat is ne geweldige kerel.
die uitspraak is dan ook en reactie op wat er toen destijds over hem werd geschreven op dit forum....maar we gaan geen oude koeien uit de gracht sleuren , want dat brengt ons nergens.

en mij niet "herkend " hebben , dat vind ik relatief , want het waren allemaal mensen die ik al tegenkwam en zelfs al met een paar gesproken...

en aangezien mijn stickers van miniac nog op mijn wagen kleven van toen ik vorig jaar lid was, moet de link leggen niet zo moeielijk zijn...

het zal ook wel aan mij liggen , ik ben de laatste tijd nu ook niet echt meer aanwezig op dit forum...heb er ondertussen een oude porsche bijgekocht , en die slorpte de laatste maanden veel tijd en opzoekwerk op diverse andere fora op ...ik ben dan ook aktief op 8 verschillende fora, en heb nog leven ook , dus vandaar...

maar soit , ik wou het toch effe kwijt .

hopelijk kunnen we in de toekomst de lei weer proper krijgen :wink:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Di Okt 23, 2007 11:51

wannes schreef:allereerst een dikke proficait voor de geweldige prestatie die jullie leverden =D>

alleen spijtig dat jullie precies deden of ik melaats was....ok , eerlijk , ik ben nu ook niet meteen naar jullie gekomen , maar ik was daar nogal laat toegekomen , en moest vlug vlug eten en alles doornemen , en ik zag jullie ook niet onmiddelijk zitten ...

maar dan buiten had ik het gevoel dat ik echt wel lucht was...ik zeg nu niet dat we samen hoefden te rijden , dat is trouwen niet zo mijn ding ( ik doe vooral mee om leuke baantjes te leren kennen , en omdat ik dat bolleke pijl geval best wel eens leuk vind) alleen de lage gemidelde snelheid is echt niks voor mij :oops:

als jullie echt ergens mee zitten , zeg het me dan , dan weet ik tenminste van iets...

Sta mij toe even mijn versie te geven.
Het was zeker niet opzettelijk om je te negeren, zoals je het idee hebt.
Excuus als het misschien zo is overgekomen.
Ik moet wel zeggen dat ik je ni persoonlijk ken en ik mij toch niet herinner ooit je gesproken te hebben.
Voor de rest waren wij voor de start druk bezig foto's te nemen en met die "rallyplaat" aant knoeien en voor we het goed en wel beseften was iedereen al zowat gestart.

mujer
MINI Master

Berichtdoor mujer » Di Okt 23, 2007 13:56

ja sorry, dit was zeker niet de bedoeling, maar zelf ken ik je ook niet. Ben dan natuurlijk wel heel slecht in gezichten.
En aan onze tafel konden er zeker nog mensen bijzitten, Ronald is zelfs een tijdje bij ons komen zitten 's morgens en die heeft momenteel zelfs geen mini. En idd we zijn nog beetje blijven hangen aan het ontbijt en zijn dan naar buiten gegaan waar Dangixxer en Minibandit nog hun herdenkingsplaat hebben opgehangen en tegen dan was bijna iedereen al vertrokken.
En we waren zelfs één van de laatste aangekomen, want iedereen moest er zijn om 5u30 en wij zijn op de laatste post vertrokken om 5u25.
Ik vind zoiets eigenlijk wel jammer, maar soms herkennen we niet altijd iemand en zijn wij soms makkelijker te herkennen door Miniacs t-shirt of zo. Iedereen kan ons aanspreken en zo kennismaken. Jullie mogen dat gewoon doen hé, we hebben nog nooit iemand terug weggestuurd.

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Okt 23, 2007 16:59

no hard feelings gasten :wink: we maken dat wel eens in orde..

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Di Okt 23, 2007 17:40

das weer typisch...er zijn idd altijd 2 kanten aan zo'n verhaal... :shock:
van mijne kant heb ik met niemand problemen...zeker niet als ze met een MINI bollen :wink:
maar ook ik behoor tot diegenen die u nog nooit "live" hebben gezien !
om hier dan zoiets te lezen, komt wel belachelijk over eigenlijk 8)

ff de feiten zoals jij ze zelf voorstelt...
je was zelf laat aanwezig, moest vlug eten en alles nog doornemen !
voor ons was dat een beetje hetzelfde, deze ritten kennende vragen ze wel wat voorbereiding eer je kan vertrekken :grin:

samenrijden is niet jouw ding...dus ook dat was niet je bedoeling blijkbaar :? kan ik best inkomen, zeker als je achteraf onze gemiddelde snelheid zag :lol:

dus snap eigenlijk niet goed wat het probleem was :-k
en om dan meteen over melaats of lucht te spreken, is nogal grof denk ik :x

eigenlijk blijkt achteraf ook dat van de 5 aanwezige Miniacs niemand echt persoonlijk met je had kennisgemaakt voordien........ #-o
dus had het mss idd veel simpeler geweest, indien jij gewoon zelf was op ons toegestapt, dan had je achteraf niet met dat ziekelijke gevoel moeten zitten :grin:

in ieder geval de volgende keer gaan we samen iets drinken en kunnen we lekker positief leuteren over onze MINI's :hug:

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Di Okt 23, 2007 17:53

oow ja nog ff over dat zuurpruimgedoe...ik ken er hier ook wel een paar :lol:

das maar een graptje hé manne... :oops: :oops: :oops:
we zullen nu maar stoppen met die :offtopic: onzin... :grin:

RUSOR
MINI-aholic

Berichtdoor RUSOR » Di Okt 23, 2007 18:03

minibandit schreef:oow ja nog ff over dat zuurpruimgedoe...ik ken er hier ook wel een paar :lol:

das maar een graptje hé manne... :oops: :oops: :oops:
we zullen nu maar stoppen met die :offtopic: onzin... :grin:

AAAAA Dan waarde gij die asociale die mij heeft wegwijs gemaakt heeft bij de MINACS tijdens de VTI meeting in Kontich.... En de week daarop mocht ik al direct mee op sleeptouw naar de herfstrit :idea:
En Mujer vond ik ook al zo afstandelijk de eerste keer dat ik haar zag.... kreeg al direct een zendertje mee zodat ik onderweg mee kon luisteren....
Tja kan hier niet zo goed volgen hoor.... Ik ben zeer goed ontvangen als newbee.....
GRTS Danny

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Okt 23, 2007 18:30

:worthless: :wink:

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Okt 23, 2007 18:37

ik had zelf geen toestel bij , deze werden er van mijn poeper geschoten...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

thomas.vandenbossche
MINI Regular

Berichtdoor thomas.vandenbossche » Di Okt 23, 2007 18:44

Moest'k zelf ooit ne MINI kopen zou'k sterk overwegen ook da kleur te nemen...
Vind da eigenlijk een superkleur, ofwel donkerblauw :grin:

RUSOR
MINI-aholic

Berichtdoor RUSOR » Di Okt 23, 2007 18:46

Mooie MINI.... en leuke nummerplaat

GRTS Danny

Terug naar “Foto's Van Meetings”