MINIACS offensief 2009

Plaats hier foto's van Meetings
Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Do Sep 24, 2009 13:19

Stafke schreef:Knap filmpke, jammer genoeg staat ons inhaal manoeuver met de arm der wet er niet op :grin: :wink:


idd....!!
het beste stukske heb ik dan (onwetend) ni gefilmd :cry:
we zullen nog eens moeten terug gaan he :grin:



merlin schreef:heel goe filmke, 't ging precies nogal goe vooruit, maar in 't echt was het nog indrukwekkender , knap ,knap!


Dat is inderdaad wel zo :D
Op film komt het nooit over hoe het int echt voelt
(zeker als je weet dat we soms voluit tot 7000 toeren gaan in 2 en 3...... :twisted: )



MY Dweiltje schreef:Mooie sfeerbeelden,... om helemaal relax van te worden :grin:
Nu diene camera naar achter ook nog,... :wink:

Alleen diene Nederlander of was het Bert, waar zat die?? Gij hebt toch geen achterbank meer :wink:


Die camera naar achter nog.....tja........... :?: :?: :?:
en zeggen dat ie hem bij had maar gewoon ni gemonteerd heeft :o

Bert wijst mij steeds de juiste weg 8)

Gebruikersavatar
Stafke
MINI Master
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 Dec 2007
Locatie: Ehrwald
Contact:

Berichtdoor Stafke » Do Sep 24, 2009 13:36

Dangixxer schreef:en zeggen dat ie hem bij had maar gewoon ni gemonteerd heeft :o


Ik weet het, maar die mooie baantje waren aan het wachten op me en ben het gewoon vergeten. :cry:

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Do Sep 24, 2009 13:38

Stafke schreef:
Dangixxer schreef:en zeggen dat ie hem bij had maar gewoon ni gemonteerd heeft :o


Ik weet het, maar die mooie baantje waren aan het wachten op me en ben het gewoon vergeten. :cry:


tis goe voor ééne keer! :P

Gebruikersavatar
sscooper
MINI Master
Berichten: 2522
Lid geworden op: 03 Aug 2005
Locatie: Mortsel

Berichtdoor sscooper » Do Sep 24, 2009 13:39

ziet er echt heel leuk uit !!! zo jammer dat ik er ni bij kon zijn.. :cry:

die baantjes zijn daar percies echt wel top !! :D 8)

volgend jaar proberen we het te regelen eh :P :wink:


Die Bert is wel supper op jou tomtom Freek .... :grin: :P en wat jankt jou Compressor lekker =P~

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Do Sep 24, 2009 14:00

sscooper schreef:Die Bert is wel supper op jou tomtom Freek .... :grin: :P en wat jankt jou Compressor lekker =P~


Dan heb je "Jan de Mecheleir" en "Franske Bauer" nog ni gehoord :grin:

Trouwens zoals je al aangaf....de baantjes zijn er echt wel TOP!
Da's eindelijk eens enkel concentreren op de weg ipv de putten en gaten in het asfalt :x

Gebruikersavatar
schumi
MINI Master
Berichten: 1837
Lid geworden op: 10 Aug 2004

Berichtdoor schumi » Do Sep 24, 2009 14:20

Knappe pics en filmke. Het was de moeite hé.

Greetz

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Do Sep 24, 2009 17:44

merlin schreef:heel goe filmke, 't ging precies nogal goe vooruit, maar in 't echt was het nog indrukwekkender , knap ,knap!

TOP GEAR, EAT YOUR HART OUT.


Het zou schelen moest de camera kunnen meedraaien in de (haarspeld)bochten, en op die manier de voorligger echt volgen, dan ziet het er ineens indrukwekkender uit.

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Do Sep 24, 2009 22:28

Na het bekijken van de pics en de film, mag het voor mij morgen terug offensief weekend zijn.

Gebruikersavatar
flippers jan & linda
MINI-aholic
Berichten: 447
Lid geworden op: 12 Okt 2006
Locatie: ZWIJNDRECHT

Berichtdoor flippers jan & linda » Vr Sep 25, 2009 20:39

eriks schreef:Na het bekijken van de pics en de film, mag het voor mij morgen terug offensief weekend zijn.


Ik ben van hetzelfde gedacht.....mijn gedacht. :)

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Zo Sep 27, 2009 11:04

Afbeelding

Gebruikersavatar
Panidacolada
MINI-aholic
Berichten: 994
Lid geworden op: 03 Apr 2009
Locatie: Sint-Niklaas

Berichtdoor Panidacolada » Zo Sep 27, 2009 11:09

hier nog een paar

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
thomasve
MINI2 - Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 Jun 2009
Locatie: Oud-Turnhout

Berichtdoor thomasve » Zo Sep 27, 2009 16:45

Was er ook een dieseltje bij? Enkan die ook volgen?

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Sep 27, 2009 17:52

thomasve schreef:Was er ook een dieseltje bij? Enkan die ook volgen?


Er waren verschillende diesels bij, en die hebben totaal geen probleem om te kunnen volgen. Trouwens, iedereen kreeg de route in zijn gps, en dan kan je altijd zelf beslissen aan welk tempo je de rit doet, en als je alleen rijdt of met een groepje meerijdt. Tijdens de route komen we elkaar toch verschillende keren tegen.
Bij de binnenlandse ritten wordt er meestal met een roadboek bolletje-pijl gewerkt, en ook dan kan je zelf je tempo bepalen.
Maar op de kleine baantjes moeten de diesels niet onderdoen, integendeel soms zelfs.

Gebruikersavatar
cooper
MINI-aholic
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 Mar 2006
Locatie: Nijlen (Belgie)

Berichtdoor cooper » Di Sep 29, 2009 21:03

Vital,

Volgens mij heeft Thomas nog een good old One d.
Ik kan dan best aannemen dat deze flink moet gepushd worden om te volgen met al dat Cooper (al dan niet S) geweld. :wink:
De Cooper d zal hier veel minder problemen meehebben.

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Di Sep 29, 2009 22:17

cooper schreef:Vital,

Volgens mij heeft Thomas nog een good old One d.
Ik kan dan best aannemen dat deze flink moet gepushd worden om te volgen met al dat Cooper (al dan niet S) geweld. :wink:
De Cooper d zal hier veel minder problemen meehebben.


Zelfs met de One d is dat geen probleem in de kleine baantjes. Bart had vroeger ook een One d, en wij mochten met onze Cooper ferm onze tenen uitkuisen om hem te volgen in de kleine baantjes.

Gebruikersavatar
thomasve
MINI2 - Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 Jun 2009
Locatie: Oud-Turnhout

Berichtdoor thomasve » Wo Sep 30, 2009 9:23

good old One d :evil:
Hij is van 01/2009 :grin:
Heb gewoon nog nooit met de S gereden en dacht dat die veel sneller zijn dan de diesels :oops:

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Wo Sep 30, 2009 10:03

thomasve schreef:good old One d :evil:
Hij is van 01/2009 :grin:
Heb gewoon nog nooit met de S gereden en dacht dat die veel sneller zijn dan de diesels :oops:

Hmmm, zal er vanaf hangen waar, wanneer, welk weer en welke chauffeur,...
Ik denk, maar ben wat subjectief in mijn schrijven, dat als de baantjes MINI zijn ge zeker niet minder pret hebt met de Dooper, als het dan nog wat nat ligt,... hmmm,... lol,...

Elk beestje zijn pleziertje maar de Doopers die ik zo af en toe zie bollen op de ritten hebben zeker zoveel plezier als de S-en,... Dat de S meer heeft is een gegeven,...

't Is maar wat je zoekt, maar op de openbare weg denk ik dat we snel allemaal wel boven de grens van de bordjes aan de zijkant zitten,... :shock:

Gebruikersavatar
nielz
MINI-aholic
Berichten: 417
Lid geworden op: 26 Okt 2008
Locatie: Hier, Daar waar de asfalt beter is dan thuis

Berichtdoor nielz » Wo Sep 30, 2009 11:25

MY Dweiltje schreef:'t Is maar wat je zoekt, maar op de openbare weg denk ik dat we snel allemaal wel boven de grens van de bordjes aan de zijkant zitten,... :shock:


En ik maar denken dat "die" bordjes voor skeelers en wandelaars zijn. :oops: :grin:

Manman wat een baantjes :shock: heb precies weer wat gemist. :oops:
Tripje naar de Ring maakt ook veel goed :evil:

Gtrz

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Wo Sep 30, 2009 12:41

MY Dweiltje schreef:
thomasve schreef:good old One d :evil:
Hij is van 01/2009 :grin:
Heb gewoon nog nooit met de S gereden en dacht dat die veel sneller zijn dan de diesels :oops:

Hmmm, zal er vanaf hangen waar, wanneer, welk weer en welke chauffeur,...
Ik denk, maar ben wat subjectief in mijn schrijven, dat als de baantjes MINI zijn ge zeker niet minder pret hebt met de Dooper, als het dan nog wat nat ligt,... hmmm,... lol,...

Elk beestje zijn pleziertje maar de Doopers die ik zo af en toe zie bollen op de ritten hebben zeker zoveel plezier als de S-en,... Dat de S meer heeft is een gegeven,...

't Is maar wat je zoekt, maar op de openbare weg denk ik dat we snel allemaal wel boven de grens van de bordjes aan de zijkant zitten,... :shock:


Voor een heel groot stuk akkoord met de woorden van deze "oude wijze man" :grin:
Als je een haarspeldbochtje, volgens de wetten van de fysica, kan nemen tegen maximaal 28 per uur....dan ben je met een "d'ke" even snel als met een "S" want nen S kan dien bocht ni tegen 29 nemen :wink:
Op de tussenstukjes ga je misschien wel een verschil merken...maar dan nog...
Het is ook ni zo dat de mensen met een "S" constant het spel tot 7K toeren laten lopen
(En dan hebben veel mensen zo van "allé die S'en zijn toch ni zo rap, ik kan die makkelijk volgen)
Wat dat betreft zou je enkel een vergelijking kunnen maken als beide (S en d of D) 100% het kot opentrekken op een bepaald stuk....en dan kom je bij....een circuit!
en daar gaat een S'je (volgens mij) wel het verschil kunnen maken

Gebruikersavatar
Stafke
MINI Master
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 Dec 2007
Locatie: Ehrwald
Contact:

Berichtdoor Stafke » Wo Sep 30, 2009 12:48

Dangixxer schreef:
MY Dweiltje schreef:
thomasve schreef:good old One d :evil:
Hij is van 01/2009 :grin:
Heb gewoon nog nooit met de S gereden en dacht dat die veel sneller zijn dan de diesels :oops:

Hmmm, zal er vanaf hangen waar, wanneer, welk weer en welke chauffeur,...
Ik denk, maar ben wat subjectief in mijn schrijven, dat als de baantjes MINI zijn ge zeker niet minder pret hebt met de Dooper, als het dan nog wat nat ligt,... hmmm,... lol,...

Elk beestje zijn pleziertje maar de Doopers die ik zo af en toe zie bollen op de ritten hebben zeker zoveel plezier als de S-en,... Dat de S meer heeft is een gegeven,...

't Is maar wat je zoekt, maar op de openbare weg denk ik dat we snel allemaal wel boven de grens van de bordjes aan de zijkant zitten,... :shock:


Voor een heel groot stuk akkoord met de woorden van deze "oude wijze man" :grin:
Als je een haarspeldbochtje, volgens de wetten van de fysica, kan nemen tegen maximaal 28 per uur....dan ben je met een "d'ke" even snel als met een "S" want nen S kan dien bocht ni tegen 29 nemen :wink:
Op de tussenstukjes ga je misschien wel een verschil merken...maar dan nog...
Het is ook ni zo dat de mensen met een "S" constant het spel tot 7K toeren laten lopen
(En dan hebben veel mensen zo van "allé die S'en zijn toch ni zo rap, ik kan die makkelijk volgen)
Wat dat betreft zou je enkel een vergelijking kunnen maken als beide (S en d of D) 100% het kot opentrekken op een bepaald stuk....en dan kom je bij....een circuit!
en daar gaat een S'je (volgens mij) wel het verschil kunnen maken


Volledig akkoord.

T'is eigenlijk simpel, de dooper en de S zijn beide Turbo's
Diesel 240 NM overboost 260 NM
S 260 NM overboost 280 NM + de extra peekaas .....

Heb een diesel ( dooper ) gehad en nu een S
Ze hebben alle 2 hun voordelen !!
( maar ik weet wat gekozen )

Maar volledig akkoord dat op gewoon ( bochtig ) parkoers de chauffeur het verschil maakt.
Kijk maar naar de aflevering van Topgear afgelopen maandag !! :wink:


Terug naar “Foto's Van Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten