2de Easter Mini Run 5 april 2010
- _Mini_ Club_Limburg_
- MINI2 - Newbie
2de Easter Mini Run 5 april 2010
Mini Club Limburg & Hasselt Store stelt voor:
2de Easter Mini Run!
Deze zal doorgaan op 5 april 2010 ( Paasmaandag)
Wil je genieten van een
toeristische rondrit doorheen
de mooiste streken van Limburg.
Schrijf je dan zeker in !
Zowel voor Classic als New Mini's zijn van harte welkom!
Wat mogen jullie verwachten:
Een dag vol verassingen!
Met natuurlijk voor iedere ingeschreven deelnemer een ontbijt, Middagmaal en een verassend avondmaal ! Runpack, Roadbook, gadgets,..
En natuurlijk mag een mooi aandenken per mini niet ontbreken.
Inschrijvingstarieven:Volwassenen 30 €
Kinderen van 6-12 jaar 15 €
Kinderen jonger dan 6 GRATIS
Verdere info mogen jullie altijd vragen!
Kan nog geen e-mailadres bij deze post plaatsen.
We hopen jullie allemaal te mogen begroeten
2de Easter Mini Run!
Deze zal doorgaan op 5 april 2010 ( Paasmaandag)
Wil je genieten van een
toeristische rondrit doorheen
de mooiste streken van Limburg.
Schrijf je dan zeker in !
Zowel voor Classic als New Mini's zijn van harte welkom!
Wat mogen jullie verwachten:
Een dag vol verassingen!
Met natuurlijk voor iedere ingeschreven deelnemer een ontbijt, Middagmaal en een verassend avondmaal ! Runpack, Roadbook, gadgets,..
En natuurlijk mag een mooi aandenken per mini niet ontbreken.
Inschrijvingstarieven:Volwassenen 30 €
Kinderen van 6-12 jaar 15 €
Kinderen jonger dan 6 GRATIS
Verdere info mogen jullie altijd vragen!
Kan nog geen e-mailadres bij deze post plaatsen.
We hopen jullie allemaal te mogen begroeten
- MY Dweiltje
- MINI Master
Als regioverantwoordelijke van Limburg kan ik er , verdomme, spijtig genoeg niet bijzijn! Misschien alleen 's avonds.
Conrad
limburg@miniacs.be

Conrad
limburg@miniacs.be
- MY Dweiltje
- MINI Master
Per deze even een direkte link naar de inschrijvingspagina voor dit event op 2de paasdag
http://www.miniclublimburg.be/index.php ... &Itemid=10
Vragen, contact kan via; miniclublimburg@hotmail.com
http://www.miniclublimburg.be/index.php ... &Itemid=10
Vragen, contact kan via; miniclublimburg@hotmail.com
- _Mini_ Club_Limburg_
- MINI2 - Newbie
Beste Mini-Liefhebbers, vrienden,...
Sorry dat ik nog niet op jullie vragen heb kunnen antwoorden, maar dacht dat ik een melding zou krijgen als er iemand reageerd op het bericht. Maar blijkbaar niet
Hier komt voor jullie nog extra info, ook zal ik jullie vorige vragen alsook beantwoorden!
Voor diegene die nog niet zijn ingeschreven, en toch graag nog zouden willen meedoen hebben we goed nieuws!
Onze inschrijvingen blijven nog even geopend!
Vele mensen waren de inschrijfdatum uit het oog verloren, vandaar dat wij jullie de mogelijkheid nog willen geven om onze 2de easter mini run niet te missen!
Inschrijven kan via de website
Hopelijk tot dan!
Sorry dat ik nog niet op jullie vragen heb kunnen antwoorden, maar dacht dat ik een melding zou krijgen als er iemand reageerd op het bericht. Maar blijkbaar niet

Hier komt voor jullie nog extra info, ook zal ik jullie vorige vragen alsook beantwoorden!
Voor diegene die nog niet zijn ingeschreven, en toch graag nog zouden willen meedoen hebben we goed nieuws!
Onze inschrijvingen blijven nog even geopend!
Vele mensen waren de inschrijfdatum uit het oog verloren, vandaar dat wij jullie de mogelijkheid nog willen geven om onze 2de easter mini run niet te missen!
Inschrijven kan via de website
Hopelijk tot dan!
- _Mini_ Club_Limburg_
- MINI2 - Newbie
MY Dweiltje schreef:Misschien kunnen elementen als timing, locaties handig zijn
De uren krijgen de deelnemers na inschrijving in een bevestiging, daar staat alle verdere info in.
Het ontbijt zal plaats vinden rond 8 uur in de spotcafe pibo, st-truidersteenweg 323 te Tongeren, dan volgt er bol/pijl rit adhv een roadbook door Limburg natuurlijk! en namiddag - `s avonds is er vanalles te doen op het kolonel dusartplein te Hasselt! Meer ga ik hiervan nog niet verklappen. Maar het is zeker de moeite waard!
Als er nog vragen ziijn, mag je ze altijd stellen!
Zal het nu zeker in het oog houden

- _Mini_ Club_Limburg_
- MINI2 - Newbie
eriks schreef:MY Dweiltje schreef:Misschien kunnen elementen als timing, locaties handig zijn
Als we dit weten en ook waar we ons mogen inschrijven kun je op ons rekenen![]()
Betaling ter plaatse of via overschrijving?
Het vertrek en ontbijt zal plaats vinden in het sportcafe pibo, st-truidersteenweg 323, 3700 Tongeren.
Inschrijven kan via de website, we vragen wel om in te schrijven, we kunnen niet verzekeren als jullie niet inschrijven dat wij voor jullie catering en een aandenken,.. kunnen voorzien.
Liefst via overschrijving betalen, maar ter plaatse is ook goed.
- _Mini_ Club_Limburg_
- MINI2 - Newbie
conrad schreef:Als regioverantwoordelijke van Limburg kan ik er , verdomme, spijtig genoeg niet bijzijn! Misschien alleen 's avonds.![]()
Conrad
limburg@miniacs.be
Dat is heel spijtig!
`s avonds ben je altijd welkom, dit is op het dusart plein te Hasselt er is vanalles te doen.
We kunnen ook als u dit wenst eten voor u mee bestellen, dan kun je toch samen met andere gezellig eten! Dit is natuurlijk geen verplichting maar een mogelijkheid, de keuze is bij u!
- _Mini_ Club_Limburg_
- MINI2 - Newbie
conrad schreef:Als regioverantwoordelijke van Limburg kan ik er , verdomme, spijtig genoeg niet bijzijn! Misschien alleen 's avonds.![]()
Conrad
limburg@miniacs.be
U bent van harte welkom!
Als u `s avonds alleen komen, kunnen wij misschien voor u, ook een avondmaal bezorgen! Dan betaalt u geen 30 EUR gelijk andere, maar dan betaalt u alleen het avondmaal en eventueel het aandenken. Als u dit zou willen gelieven dan wel een mailtje te sturen of in te schrijven via de website en dit te vermelden bij inschrijving.
Dit is natuurlijk geen verplichting, wij bieden deze mogelijkheid aan, de keuze ligt bij u!
- Jan zonder vrees
- MINI Fan
_Mini_ Club_Limburg_ schreef:MY Dweiltje schreef:Misschien kunnen elementen als timing, locaties handig zijn
De uren krijgen de deelnemers na inschrijving in een bevestiging, daar staat alle verdere info in.
Het ontbijt zal plaats vinden rond 8 uur in de spotcafe pibo, st-truidersteenweg 323 te Tongeren, dan volgt er bol/pijl rit adhv een roadbook door Limburg natuurlijk! en namiddag - `s avonds is er vanalles te doen op het kolonel dusartplein te Hasselt! Meer ga ik hiervan nog niet verklappen. Maar het is zeker de moeite waard!
Ale, tis weer aan de deur te doen en ze stoppen bijna in mene hof.
en dan kan ik natuurlijk weer niet.
Tja volgende keer meer geluk he
- _Mini_ Club_Limburg_
- MINI2 - Newbie
Jan zonder vrees schreef:_Mini_ Club_Limburg_ schreef:MY Dweiltje schreef:Misschien kunnen elementen als timing, locaties handig zijn
Ale, tis weer aan de deur te doen en ze stoppen bijna in mene hof.
en dan kan ik natuurlijk weer niet.
Tja volgende keer meer geluk he
Dat is ook toevallig en spijtig natuurlijk!
Ja wie weet

- MY Dweiltje
- MINI Master
- MY Dweiltje
- MINI Master