LIMINI II Flower-Power edition 29 april 2007
The_GauL schreef:Is het te laat om nog in te schrijven???
Mark en Annalies willen ook nog mee.
Zo snel als ik bevestiging hier op krijg stort ik het door.
Inschrijvingen worden vanavond afgesloten, dus stuur NU nog je mail naar Nathalie als je nog wil deelnemen en daarna indien nodig zovlug mogelijk je betaling. Grtjs. Danyboy.
- !nathalie!
- MINI Master
Nog even een inlichting voor de deelnemers, we verwachten zondag wederom veel toeristen in de streek , fietsers en wandelaars. We hebben in het roadboek verscheidene eet- en drinkgelegenheden vermeld, maar het zou dus erg druk kunnen zijn in die zaken. Het is maar een voorstel maar voor de liefhebbers is het misschien een goed idee om een lunchpakket mee te nemen en onderweg er dan een kleine picknic van te maken.
- !nathalie!
- MINI Master
Ik weet het nog niet 100% zeker maar vrees dat ik zal moeten afhaken
Ik ben al de hele week aan het sukkelen met zware rugpijn (elke ochtend een spuit om te kunnen werken) en gezien het vandaag nog steeds niet beter is, vrees ik dat het voor mij moeilijk gaat worden om deel te nemen.
Allee ik houd de mogelijkheid open je weet maar nooit.
Sorry

Ik ben al de hele week aan het sukkelen met zware rugpijn (elke ochtend een spuit om te kunnen werken) en gezien het vandaag nog steeds niet beter is, vrees ik dat het voor mij moeilijk gaat worden om deel te nemen.

Sorry

Laatst gewijzigd door Morty op Do Apr 26, 2007 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
- Scorpion MC
- MINI Freak
Hella Morty,
Ten eerste, veel beterschap,
maar dat je het meschien toch nog ziet zitten, ik wil je gerust komen ophalen, dan rijd ge maar ons ons mee
(d'as natuurlijk ni het zelfde, maar ja)je ziet maar hé
Groetjes Scorpion MC

Groetjes Scorpion MC
- minibandit
- MINI Nutter
Morty schreef:Ik weet het nog niet 100% zeker maar vrees dat ik zal moeten afhaken![]()
![]()
Sorry
miljaar, miljaar. Onzen eerste meet en de site admin kan misschien al niet komen.
Mocht je toch komen en het wordt te erg, dan zullen wij u wel eens onder handen nemen, das toch onze stiel

- !nathalie!
- MINI Master