Bachten-de-kupe RIT: zaterdag 12 mei 2007
- flippers jan & linda
- MINI-aholic
- Scorpion MC
- MINI Freak
Hella het westen,
Scorpion en Gemini gaan ook mee zulle, en eten ook , mailtje nog te verzenden en overschrijving een van de dagen, ikke da nie missen zulle.
Groetjes Scorpion en Gemini
PS: met ene mini

Groetjes Scorpion en Gemini
PS: met ene mini

Ik zal er ook waarschijnlijk aanwezig zijn . ik zal vanaf morgen te weten komen of ik conge heb of niet .
Als ik conge heb zal ik de betaling uitvoeren en mag je mij zeker verwachten samen met mijn vriendin .
We zullen ook eten .
voor 5 mei heb je het geld en de bevestiging ?
btw : hoeveel inschrijvingen zijn er al ?
met vriendelijke groet , Joeri Aka RedYoeri
Als ik conge heb zal ik de betaling uitvoeren en mag je mij zeker verwachten samen met mijn vriendin .
We zullen ook eten .
voor 5 mei heb je het geld en de bevestiging ?
btw : hoeveel inschrijvingen zijn er al ?
met vriendelijke groet , Joeri Aka RedYoeri

- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Dank aan de late beslissers, zij zullen beloond worden met een unieke rit en een schitterend parcours.
Dezen mag dat zonder smoelentrekkerij zeggen, want ik heb het parcours zelf NIET samengesteld
Dat is dus volledig vrouwenwerk geworden en ondergetekende is bij deze graficus, testpiloot en proefkonijn van dienst gebombardeerd ...
Dezen mag dat zonder smoelentrekkerij zeggen, want ik heb het parcours zelf NIET samengesteld

Dat is dus volledig vrouwenwerk geworden en ondergetekende is bij deze graficus, testpiloot en proefkonijn van dienst gebombardeerd ...