ja;, voor mij is dat ook goed, ergens afspreken en moeten we daar niet voor inschrijven
groetjes Michel
MINI meet VTI Kontich
- Panidacolada
- MINI-aholic
Morty schreef:Ik heb net gelezen op een ander mini forum dat de meeting afgelast zou zijn.
Ze willen nieuw leven blazen in de meeting en ze is verschuifd naar 1e helft 2010
Als er iemand meer informatie heeft of confirmatie hiervan?
oei das minder!
Als we er meer over weten is het misschien wel eens leuk om er met een hoopje naar toe te gaan (denkik)
kwestie van aan de "classic-lovers" te laten zien dat wij geen aliens zijn en dat onze bakskes ook gerust mogen gezien worden

- Scorpion MC
- MINI Freak
- Scorpion MC
- MINI Freak
- Scorpion MC
- MINI Freak
- Racing Green
- MINI Master
Morty schreef:Ik heb net gelezen op een ander mini forum dat de meeting afgelast zou zijn.
Ze willen nieuw leven blazen in de meeting en ze is verschuifd naar 1e helft 2010
Als er iemand meer informatie heeft of confirmatie hiervan?
Bij deze bevestigd. Jammer dat ze nooit aan informatieverspreiding doen die mannen, we moeten er altijd zelf om vragen hoe en wat. Ik zou er niet van verschieten als daar niets meer van komt eerlijk gezegd.
Dangixxer schreef:Als we er meer over weten is het misschien wel eens leuk om er met een hoopje naar toe te gaan (denkik)
kwestie van aan de "classic-lovers" te laten zien dat wij geen aliens zijn en dat onze bakskes ook gerust mogen gezien worden
De miniacs zijn meermaals naar het VTI gekomen hoor, en dat die bakskes gezien mogen worden is een feit. Dat van die aliens da's wat anders

Wij zijn zelf met 10 classic mini's naar Ricks place gereden vorig weekend, kwestie van de leegte op te vullen.