DrivingWithAHeart 2010 18 april

Hier vind je meetings in de Benelux
PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Di Jan 12, 2010 17:33

We zijn alvast aan het proberen er een paar 'Freekbochtjes' in te steken :grin:

labbe
MINI Driver

Berichtdoor labbe » Di Jan 12, 2010 18:22

PEPI schreef:Ik ga voor de 'brunch n'ride II' een oplossing zoeken zenne, maar het is de periode van de comunniefeesten dus fingers crossed...
De brunch is enkel mogelijk op zondag, dus het zal waarschijnlijk een ander WE worden dan.

Ik heb echter toch een bedenking voor de organisatie van de 'Kom-op-tegen-kanker-rit'... nl. als je een rit organiseert waarbij je op de steun rekent van clubs kan je misschien best even de kalenders van dergelijke clubs op voorhand checken :? (niet verwijtend bedoeld hoor :wink: )

Hadden we gedaan en toen stond er nog niks gepland :p Hebben het maar op het forum gepost nu omdat inschrijvingen al open zijn vanaf nu, datum lag al veeeel eerder vast want kort na de eerste editie zijn we na de grote congé's terug beginnen werken aan de volgende editie, maar we wilden ook niet te vroeg gaan promoten omdat mensen dan zeggen het is nog te ver af :)

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Di Jan 12, 2010 18:42

labbe schreef:
PEPI schreef:Ik ga voor de 'brunch n'ride II' een oplossing zoeken zenne, maar het is de periode van de comunniefeesten dus fingers crossed...
De brunch is enkel mogelijk op zondag, dus het zal waarschijnlijk een ander WE worden dan.

Ik heb echter toch een bedenking voor de organisatie van de 'Kom-op-tegen-kanker-rit'... nl. als je een rit organiseert waarbij je op de steun rekent van clubs kan je misschien best even de kalenders van dergelijke clubs op voorhand checken :? (niet verwijtend bedoeld hoor :wink: )

Hadden we gedaan en toen stond er nog niks gepland :p Hebben het maar op het forum gepost nu omdat inschrijvingen al open zijn vanaf nu, datum lag al veeeel eerder vast want kort na de eerste editie zijn we na de grote congé's terug beginnen werken aan de volgende editie, maar we wilden ook niet te vroeg gaan promoten omdat mensen dan zeggen het is nog te ver af :)

Is deze datum toen doorgegeven aan ons bestuur ?

labbe
MINI Driver

Berichtdoor labbe » Di Jan 12, 2010 19:26

PEPI schreef:
labbe schreef:

Is deze datum toen doorgegeven aan ons bestuur ?

Neen wist niet dat dat kon/mocht :(

Is nu ook iets dat we weten voor eventuele volgende edities ;)

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Di Jan 12, 2010 19:27

PEPI schreef:We zijn alvast aan het proberen er een paar 'Freekbochtjes' in te steken :grin:

HANDFREIGN.......!!!!! 8) 8) 8)

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Di Jan 12, 2010 19:31

PEPI schreef:Ik heb echter toch een bedenking voor de organisatie van de 'Kom-op-tegen-kanker-rit'... nl. als je een rit organiseert waarbij je op de steun rekent van clubs kan je misschien best even de kalenders van dergelijke clubs op voorhand checken :? (niet verwijtend bedoeld hoor :wink: )

Deel ook deze mening, durfde het gisteren al niet schrijven, vandaar dat ik je eens gebeld heb Pepi :D

labbe
MINI Driver

Berichtdoor labbe » Di Jan 12, 2010 19:49

Stafke schreef:
PEPI schreef:Ik heb echter toch een bedenking voor de organisatie van de 'Kom-op-tegen-kanker-rit'... nl. als je een rit organiseert waarbij je op de steun rekent van clubs kan je misschien best even de kalenders van dergelijke clubs op voorhand checken :? (niet verwijtend bedoeld hoor :wink: )

Deel ook deze mening, durfde het gisteren al niet schrijven, vandaar dat ik je eens gebeld heb Pepi :D

Mja idd ambetant, hadden nochtans gekeken en onze nieuwe datum lag al vast van vorige zomer :p, maar we zijn ook voorzichtig met de posts van nieuwe data omdat we toch zeker moeten zijn van het akkoord van het stadsbestuur en tegen dat ge dat verkrijgt ;) Maar nu we dat weten van pepi dat ge het kunt laten weten aan het bestuur op voorhand kunnen we dat doen voor volgende edities mss, maar dan nog niet publiceren naar het publiek toe, maar is dan wel voor jullie intern al geweten en handiger voor de planning, kan ik inkomen ;)!

Maar we willen jullie niet pushen om een eigen evenement te verplaatsen, maar de prachtexemplaren van de miniacs waren een verrijking voor DrivingWithAHeart 2009 en gaven ons ook lessen mee naar deze 2e editie en we wilden ons bewijzen tov jullie ;)

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Wo Jan 13, 2010 12:56

Data kunnen steeds meegedeeld worden aan het bestuur via info@miniacs.be en/of via onze eventscoördinator :wink:

Jan

labbe
MINI Driver

Berichtdoor labbe » Wo Jan 13, 2010 20:38

MY Dweiltje schreef:Data kunnen steeds meegedeeld worden aan het bestuur via info@miniacs.be en/of via onze eventscoördinator :wink:

Jan

Alvast Bedankt, zullen we zeker doen in de toekomst!

flippers jan & linda
MINI-aholic

Berichtdoor flippers jan & linda » Do Jan 14, 2010 22:02

Wij kijken nog even de kat uit de boom.

Iedereen doet natuurlijk zijn best om iets op poten te zetten hé.
De eigen club krijgt wel voorrang zenne !! :)

labbe
MINI Driver

Berichtdoor labbe » Vr Jan 29, 2010 20:02

flippers jan & linda schreef:Wij kijken nog even de kat uit de boom.

Iedereen doet natuurlijk zijn best om iets op poten te zetten hé.
De eigen club krijgt wel voorrang zenne !! :)

Hehe idd ;)

Jan zonder vrees
MINI Fan

Berichtdoor Jan zonder vrees » Wo Feb 03, 2010 15:54

Awel omdat ik zelf nog maar pas de strijd tegen kanker moet aangaan
zal ik als ik kan de 18de zeker deze rit steunen. 8)

FilipXX
MINI Regular

Berichtdoor FilipXX » Wo Feb 03, 2010 19:07

Jan zonder vrees schreef:Awel omdat ik zelf nog maar pas de strijd tegen kanker moet aangaan

Da is minder...veel sterkte !

labbe
MINI Driver

Berichtdoor labbe » Wo Feb 03, 2010 19:07

Jan zonder vrees schreef:Awel omdat ik zelf nog maar pas de strijd tegen kanker moet aangaan

Alvast bedankt en veel succes met de strijd!

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Do Feb 04, 2010 1:30

Véél sterkte Jan !

Hierbij wil ik ook even vermelden dat onze 'Brunch 'n Ride II' verplaatst is naar zondag 25 april a.s. Verdere info en inschrijvingen zullen weldra geopend worden :wink: :grin: :grin:

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Do Feb 04, 2010 16:06

Veel sterkte Jan !!
En weet, als je de moed hebt, der is steeds wel ergens een zitje vrij voor een ritje ....

Goede moed !!

GEMINI
MINI-aholic

Berichtdoor GEMINI » Do Feb 04, 2010 17:30

Veel sterkte!

Haroldwarlop
MINI Driver

Berichtdoor Haroldwarlop » Di Feb 23, 2010 10:12

Ik doe mee met mijn Mini Clubman.

Het is een rit in mijn regio

labbe
MINI Driver

Berichtdoor labbe » Di Feb 23, 2010 17:36

Haroldwarlop schreef:Ik doe mee met mijn Mini Clubman.

Het is een rit in mijn regio

Inschrijven kan alvast op www.drivingwithaheart.be

Indien je nog vragen hebt, just shoot me :)

Groetjes het DW-Team!

Haroldwarlop
MINI Driver

Berichtdoor Haroldwarlop » Wo Feb 24, 2010 21:10

Ik doe mee.

Ik heb mij deze week ingeschreven en heb een goede co-piloot gevonden.

Hij heeft zelf een Classic Mini City maar vond geen Co-piloot.

Terug naar “Meetings Benelux”