DrivingWithAHeart 2010 18 april
PEPI schreef:Ik ga voor de 'brunch n'ride II' een oplossing zoeken zenne, maar het is de periode van de comunniefeesten dus fingers crossed...
De brunch is enkel mogelijk op zondag, dus het zal waarschijnlijk een ander WE worden dan.
Ik heb echter toch een bedenking voor de organisatie van de 'Kom-op-tegen-kanker-rit'... nl. als je een rit organiseert waarbij je op de steun rekent van clubs kan je misschien best even de kalenders van dergelijke clubs op voorhand checken(niet verwijtend bedoeld hoor
)
Hadden we gedaan en toen stond er nog niks gepland

labbe schreef:PEPI schreef:Ik ga voor de 'brunch n'ride II' een oplossing zoeken zenne, maar het is de periode van de comunniefeesten dus fingers crossed...
De brunch is enkel mogelijk op zondag, dus het zal waarschijnlijk een ander WE worden dan.
Ik heb echter toch een bedenking voor de organisatie van de 'Kom-op-tegen-kanker-rit'... nl. als je een rit organiseert waarbij je op de steun rekent van clubs kan je misschien best even de kalenders van dergelijke clubs op voorhand checken(niet verwijtend bedoeld hoor
)
Hadden we gedaan en toen stond er nog niks geplandHebben het maar op het forum gepost nu omdat inschrijvingen al open zijn vanaf nu, datum lag al veeeel eerder vast want kort na de eerste editie zijn we na de grote congé's terug beginnen werken aan de volgende editie, maar we wilden ook niet te vroeg gaan promoten omdat mensen dan zeggen het is nog te ver af
Is deze datum toen doorgegeven aan ons bestuur ?
PEPI schreef:labbe schreef:PEPI schreef:Ik ga voor de 'brunch n'ride II' een oplossing zoeken zenne, maar het is de periode van de comunniefeesten dus fingers crossed...
)
Hadden we gedaan en toen stond er nog niks geplandHebben het maar op het forum gepost nu omdat inschrijvingen al open zijn vanaf nu, datum lag al veeeel eerder vast want kort na de eerste editie zijn we na de grote congé's terug beginnen werken aan de volgende editie, maar we wilden ook niet te vroeg gaan promoten omdat mensen dan zeggen het is nog te ver af
Is deze datum toen doorgegeven aan ons bestuur ?
Neen wist niet dat dat kon/mocht

Is nu ook iets dat we weten voor eventuele volgende edities

PEPI schreef:Ik heb echter toch een bedenking voor de organisatie van de 'Kom-op-tegen-kanker-rit'... nl. als je een rit organiseert waarbij je op de steun rekent van clubs kan je misschien best even de kalenders van dergelijke clubs op voorhand checken(niet verwijtend bedoeld hoor
)
Deel ook deze mening, durfde het gisteren al niet schrijven, vandaar dat ik je eens gebeld heb Pepi

Stafke schreef:PEPI schreef:Ik heb echter toch een bedenking voor de organisatie van de 'Kom-op-tegen-kanker-rit'... nl. als je een rit organiseert waarbij je op de steun rekent van clubs kan je misschien best even de kalenders van dergelijke clubs op voorhand checken(niet verwijtend bedoeld hoor
)
Deel ook deze mening, durfde het gisteren al niet schrijven, vandaar dat ik je eens gebeld heb Pepi
Mja idd ambetant, hadden nochtans gekeken en onze nieuwe datum lag al vast van vorige zomer

Maar we willen jullie niet pushen om een eigen evenement te verplaatsen, maar de prachtexemplaren van de miniacs waren een verrijking voor DrivingWithAHeart 2009 en gaven ons ook lessen mee naar deze 2e editie en we wilden ons bewijzen tov jullie

- MY Dweiltje
- MINI Master
Data kunnen steeds meegedeeld worden aan het bestuur via info@miniacs.be en/of via onze eventscoördinator
Jan

Jan
MY Dweiltje schreef:Data kunnen steeds meegedeeld worden aan het bestuur via info@miniacs.be en/of via onze eventscoördinator![]()
Jan
Alvast Bedankt, zullen we zeker doen in de toekomst!
- flippers jan & linda
- MINI-aholic
- Jan zonder vrees
- MINI Fan
- Haroldwarlop
- MINI Driver
Haroldwarlop schreef:Ik doe mee met mijn Mini Clubman.
Het is een rit in mijn regio
Inschrijven kan alvast op www.drivingwithaheart.be
Indien je nog vragen hebt, just shoot me

Groetjes het DW-Team!
- Haroldwarlop
- MINI Driver