Maar 30 euro inkom...

AA-16V schreef:Maar 30 euro inkom...Is dat normaal in de Mini wereld?
AA-16V schreef:Heb ook interesse om een dagje (zaterdag dan) naar daar te gaan.
Maar 30 euro inkom...Is dat normaal in de Mini wereld?
cooper schreef:AA-16V schreef:Maar 30 euro inkom...Is dat normaal in de Mini wereld?
In de Mini Classic wereld is dit idd vrij normaal .
Het aangeboden pakket omvat ook meer dan er in de New MINI kringen wordt aangeboden (rallyplaat, T-shirt...) en dan is er ook nog het gegeven dat door het faillissement van Rover heel wat minder sponsoring is te vinden.
Toen ik pas was overgestapt van Classic naar New Mini verbaasde ik me ook steeds weer over de democratische inschrijvingsprijzen die worden gehanteerd door MINIACS.
Zal waarschijnlijk komen omdat we met die nep Mini's rijden.![]()
![]()
cooper schreef:AA-16V schreef:Maar 30 euro inkom...Is dat normaal in de Mini wereld?
In de Mini Classic wereld is dit idd vrij normaal .
Het aangeboden pakket omvat ook meer dan er in de New MINI kringen wordt aangeboden (rallyplaat, T-shirt...) en dan is er ook nog het gegeven dat door het faillissement van Rover heel wat minder sponsoring is te vinden.
Toen ik pas was overgestapt van Classic naar New Mini verbaasde ik me ook steeds weer over de democratische inschrijvingsprijzen die worden gehanteerd door MINIACS.
Zal waarschijnlijk komen omdat we met die nep Mini's rijden.![]()
![]()
Lientje schreef:Dus als ik enkel zondag kom is het 20euro? En dan moet ik daar ook zijn tegen 9uur voor de inschrijvingen? En die rit op zondag is met roadbook enzo,dan kan ik er alleen al niet veel komen doen .. Ik zal het eens bekijken!
flippers jan & linda schreef:de flippers zullen "waarschijnlijk" zondag ook langskomen.
Inschrijven kan toch ook dan terplaatse hé ?![]()
tot dan
Mini Club Limburg schreef:flippers jan & linda schreef:de flippers zullen "waarschijnlijk" zondag ook langskomen.
tot dan
Jullie kunnen altijd langs komen ! En zijn van harte Welkom
Maar wij kunnen dan niet zorgen voor eten - aandenken - runpack.
Indien jullie dit toch wensen dan vragen wij om in te schrijven.
Tot dan
flippers jan & linda schreef:Mini Club Limburg schreef:flippers jan & linda schreef:de flippers zullen "waarschijnlijk" zondag ook langskomen.
tot dan
Jullie kunnen altijd langs komen ! En zijn van harte Welkom
Maar wij kunnen dan niet zorgen voor eten - aandenken - runpack.
Indien jullie dit toch wensen dan vragen wij om in te schrijven.
Tot dan
ok, bekijk het straks even met vrouw en kalender erbij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten