Motor on Coentje
Motor on Coentje
Onze Nederlandse collega's van het NewMiniClub forum organizeren een bijeenkomst en een rondrit op 30 maart. Er wordt een bijdrage per deelnemende wagen gevraagd. Deze bijdrage gaat naar het aidsfonds. Dit als gevolg van het overlijden aan aids van 1 hun leden (Coentje).
Als het geen pokkeweer is die dag, rij ik er heen, het is vlak boven Breda, niet ver dus. Ondertussen hebben bijna 80 new Mini's al ingeschreven.
Hier staat meer info: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=7143&start=0. Ik hoop dat de topic te lezen zonder lid te zijn van hun forum.
Wat denken jullie, met een mooie Belgische delegatie naar ginds???
Grtn,
Gerrit
Als het geen pokkeweer is die dag, rij ik er heen, het is vlak boven Breda, niet ver dus. Ondertussen hebben bijna 80 new Mini's al ingeschreven.
Hier staat meer info: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=7143&start=0. Ik hoop dat de topic te lezen zonder lid te zijn van hun forum.
Wat denken jullie, met een mooie Belgische delegatie naar ginds???
Grtn,
Gerrit
- minibandit
- MINI Nutter
en dat kan je HIER lezen....
spijtig dat beide ritten samen vallen !
was anders zeker een rit geweest waar ik naartoe was gegaan

spijtig dat beide ritten samen vallen !
was anders zeker een rit geweest waar ik naartoe was gegaan

- minibandit
- MINI Nutter
jbcola schreef:wazowski schreef:MINIACS heeft dan z'n openingsrit
Motor on Coentje was nochtans al aangekondigd sinds 15 december vorig jaar. Jammer dat je daar niet echt rekening mee gehouden hebt....
onze kalender werd door het bestuur al besproken vanaf halfweg november. Ook wij moeten met alles vroeg bezig zijn.
Inderdaad, en je kan het andersom bekijken ook natuurlijk.
Als je verder gaat kijken zal je in alle buurlanden wel ritten vinden die samen gaan vallen, dat is spijtig genoeg niet uit te sluiten. Als we wel met alle ritten in al onze buurlanden rekening zouden moeten houden zouden we zelfs geen eigen kalender meer moeten opstellen.
Toch ook veel plezier daar gewenst, net zoals bij ons!
Als je verder gaat kijken zal je in alle buurlanden wel ritten vinden die samen gaan vallen, dat is spijtig genoeg niet uit te sluiten. Als we wel met alle ritten in al onze buurlanden rekening zouden moeten houden zouden we zelfs geen eigen kalender meer moeten opstellen.
Toch ook veel plezier daar gewenst, net zoals bij ons!
Inderdaad.
En niet iedereen heeft evenveel tijd om alle forums af te schuimen.
Ik vermoed dat niet iedereen hier, elke dag ook op het NMC, MMC, MIIN2 forum zit.
Als admin hier en moderator op MINI2.com + al het werk voor de club, is het voor mij niet altijd evident om alle 22 forums waarop ik geregistreerd ben af te gaan
Ik heb het er ook met Ida over gehad vorige keer tijdens de midwinterrit.
Heb toen verteld dat het jammer was dat dit samenviel, maar zij zei ook dat het moeilijk was om met iedereen en alleman rekening te gaan houden.
Er bestaat trouwens een topic met kalender waarin je een meeting kan plaatsen.
Er staan daar nog overlappenden in. (zoals met de MMC, ook jammer)
Als wij een grote rit organiseren, wordt dit meestal ook op andere forums geplaatst, wat de MMC, de MFC en de Club Nouvelle MINI hier ook doen. Vroeger werd dit ook gedaan vanuit den NMC maar blijkbaar tegenwoordig niet meer.
Mij geen probleem, maar zo vermijd je dubbele meetings en kan je ook niet verwachten dat iemand zoals ik van alle meetings op de hoogte ben
Ik mis er trouwens ook regelmatig in Duitsland, waar ik vroeger veel te vinden was, gewoon door lack of time om Mini2.info te bekijken.
MAAR ... niettemin volgende keer hopelijk beter en toch alvast veel plezier en grote opkomst gewenst.
En niet iedereen heeft evenveel tijd om alle forums af te schuimen.
Ik vermoed dat niet iedereen hier, elke dag ook op het NMC, MMC, MIIN2 forum zit.
Als admin hier en moderator op MINI2.com + al het werk voor de club, is het voor mij niet altijd evident om alle 22 forums waarop ik geregistreerd ben af te gaan

Ik heb het er ook met Ida over gehad vorige keer tijdens de midwinterrit.
Heb toen verteld dat het jammer was dat dit samenviel, maar zij zei ook dat het moeilijk was om met iedereen en alleman rekening te gaan houden.
Er bestaat trouwens een topic met kalender waarin je een meeting kan plaatsen.
Er staan daar nog overlappenden in. (zoals met de MMC, ook jammer)
Als wij een grote rit organiseren, wordt dit meestal ook op andere forums geplaatst, wat de MMC, de MFC en de Club Nouvelle MINI hier ook doen. Vroeger werd dit ook gedaan vanuit den NMC maar blijkbaar tegenwoordig niet meer.
Mij geen probleem, maar zo vermijd je dubbele meetings en kan je ook niet verwachten dat iemand zoals ik van alle meetings op de hoogte ben

Ik mis er trouwens ook regelmatig in Duitsland, waar ik vroeger veel te vinden was, gewoon door lack of time om Mini2.info te bekijken.
MAAR ... niettemin volgende keer hopelijk beter en toch alvast veel plezier en grote opkomst gewenst.

- minibandit
- MINI Nutter
is dit niet een beetje de "TAAK" van onze evenementencoördinator
aangezien hij toch een beetje instaat voor de kalender en soms de nodige updates maakt !
weet wel dat dit een enorm werkje is, maar mss kunnen de leden hem daarbij een handje toesteken...
hiermee wil ik zeggen, indien ze ergens een kalender of rit ed tegenkomen, gewoon ff de coördinator op de hoogte brengen...
zo krijgen we hier en daar natuurlijk "dubbele boekingen" in één weekend, maar de keuze is dan vrij voor iedereen om te beslissen welk evenement hem het aantrekkelijkste lijkt hé
meen mij te herinneren dat er in het nog niet zo verre verleden, bij een lid twijfel was om hier bekend te maken dat hij ging deelnemen aan een buitenlandse rit !!!
zover mag het toch niet komen denk ik hé !

aangezien hij toch een beetje instaat voor de kalender en soms de nodige updates maakt !
weet wel dat dit een enorm werkje is, maar mss kunnen de leden hem daarbij een handje toesteken...
hiermee wil ik zeggen, indien ze ergens een kalender of rit ed tegenkomen, gewoon ff de coördinator op de hoogte brengen...

zo krijgen we hier en daar natuurlijk "dubbele boekingen" in één weekend, maar de keuze is dan vrij voor iedereen om te beslissen welk evenement hem het aantrekkelijkste lijkt hé

meen mij te herinneren dat er in het nog niet zo verre verleden, bij een lid twijfel was om hier bekend te maken dat hij ging deelnemen aan een buitenlandse rit !!!
minibandit schreef:zo krijgen we hier en daar natuurlijk "dubbele boekingen" in één weekend, maar de keuze is dan vrij voor iedereen om te beslissen welk evenement hem het aantrekkelijkste lijkt hé![]()
Idd iedereen is vrij om deel te nemen aan de rit die zijn voorkeur heeft

- minibandit
- MINI Nutter