Dak eraf rit - Mixed MINI Club - 9 Maart
Dak eraf rit - Mixed MINI Club - 9 Maart
Zijn er soms ook geïnteresseerden om naar de rit van de MMC te gaan op 9 Maart.
Het valt echt ongelukkig dit jaar, gezien het deze dag ook de Mini Fun Run is.
Ik ga toch opteren voor deze rit, maar vroeg me af of er soms nog gegadigden zijn.
Ik vermoed dat O-zi of Hein ons hier wel wat informatie over kunnen bezorgen.
Het valt echt ongelukkig dit jaar, gezien het deze dag ook de Mini Fun Run is.
Ik ga toch opteren voor deze rit, maar vroeg me af of er soms nog gegadigden zijn.
Ik vermoed dat O-zi of Hein ons hier wel wat informatie over kunnen bezorgen.
- minibandit
- MINI Nutter
Mini Fun Run is voor de meeste van jullie natuurlijk bijna in de achtertuin. Helaas is het niet mogelijk om tussen alle andere ritten door te plannen. Dat geldt voor bijna elke club die regelmatig een rit organsieert. Zoals we ook met andere meetings zien, zijn er vaak alternatieven voorhanden op die dag. De dak eraf rit is onze traditionele opener van het rittenseizoen. In het verleden was er sprake van een oud (Classic) en nieuw (New) rit in januari maar zijn er al heel veel ritten plus persoonlijke verplichtingen. Mede daarom is er gekozen voor een weekend in maart.
Iedereen is vrij om mee te doen aan de meeting van keus.Ondertussen zijn de voorbereiding voor onze volgende ritten ook in volle gang. Hopelijk zien we jullie met een volgende meeting weer.
Zoals ik elders al gepost hebt, komen alle opbrengsten (vrijwillige bijdrages) ten gunste van de strijd tegen kanker.
De dak eraf rit is een "drive down memory lane". Ik heb in de omgeving gewoond en gewerkt en heb een rit uitgezet door de landelijke omgeving. Smalle kronkelweggetjes worden afgewisseld met doorgaande wegen. Er is gekozen om op een aantal plaatsen vragen over de omgeving te stellen. Op deze plaatsen kan op aangegeven punten geparkeerd worden.
Iedereen is vrij om mee te doen aan de meeting van keus.Ondertussen zijn de voorbereiding voor onze volgende ritten ook in volle gang. Hopelijk zien we jullie met een volgende meeting weer.

De dak eraf rit is een "drive down memory lane". Ik heb in de omgeving gewoond en gewerkt en heb een rit uitgezet door de landelijke omgeving. Smalle kronkelweggetjes worden afgewisseld met doorgaande wegen. Er is gekozen om op een aantal plaatsen vragen over de omgeving te stellen. Op deze plaatsen kan op aangegeven punten geparkeerd worden.
- Clubmanneke
- MINI-aholic
Wegens onvoorziene omstandigheden kunnen wij nu toch een rit meedoen.
Normaal konden we niet op 9 maart, hadden al lang andere plannen , maar die komen nu te vervallen , dus ...
Als ik zo las is het te laat voor de Mini Fun Run , inschrijvingen zijn afgesloten, dus gaan wij ook naar de Dak Eraf Rit in Nederland
Nu nog de details zoeken . Gevonden !!
En ondertussen ook al online ingeschreven, was blijkbaar nog mogelijk

Normaal konden we niet op 9 maart, hadden al lang andere plannen , maar die komen nu te vervallen , dus ...

Als ik zo las is het te laat voor de Mini Fun Run , inschrijvingen zijn afgesloten, dus gaan wij ook naar de Dak Eraf Rit in Nederland

- flippers jan & linda
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
Clubmanneke schreef:Als ik zo las is het te laat voor de Mini Fun Run , inschrijvingen zijn afgesloten, dus gaan wij ook naar de Dak Eraf Rit in Nederland
blijkbaar zijn jullie dan de enigen die de Miniacs gaan vertegenwoordigen ginder

veel plezier in ieder geval !!!
- Clubmanneke
- MINI-aholic
minibandit schreef:Clubmanneke schreef:Als ik zo las is het te laat voor de Mini Fun Run , inschrijvingen zijn afgesloten, dus gaan wij ook naar de Dak Eraf Rit in Nederland
blijkbaar zijn jullie dan de enigen die de Miniacs gaan vertegenwoordigen ginder![]()
veel plezier in ieder geval !!!
Zullen we met veel plezier doen, de MINIACS vertegenwoordigen

Grtz

- Clubmanneke
- MINI-aholic
Voila zie , we zijn terug !!!
Het was leuk en fun, sympatieke mensen leren kennen.
En we hebben de Miniacs goed verdedigt , denken we ...
Want we kwamen naar huis met
By Clubmanneke
Er waren maar 8 deelnemers , wij hadden startnummer 8 , moesten vertrekken met zo'n 3 minuten tussen en kwamen als 3 de terug aan de finish na de zoektocht en eindigden 3 de met onze vragen, vandaar de trofeeën voor piloot en co-driver.
De eerste behaalde 19 punten, de tweede 18 pt maar zaten beter met de schiftingsvraag, want wij hadden ook 18 pt.
Nog enkele foto's:
Ook weer van de partij in de koffer vd Clubman Dooper
By Clubmanneke
Sorry voor de mindere kwaliteit vd foto's maar wij zijn geen pro's
Maar we waren er , en lieten de Miniacs - naam niet in de steek, me dunkt
@Morty : ge hebt de groeten terug
Ik hoop dat jullie ook fun hadden op de Mini Fun Run
Wij wel op de Dak Eraf Rit 2008
Grtz

Het was leuk en fun, sympatieke mensen leren kennen.
En we hebben de Miniacs goed verdedigt , denken we ...
Want we kwamen naar huis met

By Clubmanneke
Er waren maar 8 deelnemers , wij hadden startnummer 8 , moesten vertrekken met zo'n 3 minuten tussen en kwamen als 3 de terug aan de finish na de zoektocht en eindigden 3 de met onze vragen, vandaar de trofeeën voor piloot en co-driver.
De eerste behaalde 19 punten, de tweede 18 pt maar zaten beter met de schiftingsvraag, want wij hadden ook 18 pt.
Nog enkele foto's:

Ook weer van de partij in de koffer vd Clubman Dooper

By Clubmanneke
Sorry voor de mindere kwaliteit vd foto's maar wij zijn geen pro's

Maar we waren er , en lieten de Miniacs - naam niet in de steek, me dunkt

@Morty : ge hebt de groeten terug
Ik hoop dat jullie ook fun hadden op de Mini Fun Run

Wij wel op de Dak Eraf Rit 2008

Grtz
- minibandit
- MINI Nutter