VLAAMSE FEESTRIT, 11 juli 2010 INSCHRIJVINGEN GEOPEND!!

Hier vind je meetings in de Benelux
Gebruikersavatar
Scorpion MC
MINI Freak
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 Dec 2006
Locatie: KAPELLEN

Berichtdoor Scorpion MC » Di Jun 29, 2010 21:22

Ja, wij komen zeker meedoen(Chantal & Michel) en blijven natuurlijk tot alles op is, mailtje zal ik een van de dagen doorsturen :grin: en dan nog de betaling(op welke rekening?) :roll:
Michel

Gebruikersavatar
freakymini
MINI-aholic
Berichten: 561
Lid geworden op: 10 Jan 2007
Locatie: Deurne

Berichtdoor freakymini » Wo Jun 30, 2010 21:29

Patricia Enrique Jan en Hilde gaan ook mee,
En ook de BBQ

grtz Freakymini

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Do Jul 01, 2010 13:36

To All, er mogen en kunnen er gerust nog enkelen bij,... :wink:

Gebruikersavatar
san
MINI2 - Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 Mei 2010

Berichtdoor san » Vr Jul 02, 2010 8:45

san en nico ook, alleen zullen we halverwege wel ergens afhaken, moeten nog ergens anders naar toe

groetjes
san

Gebruikersavatar
Danyboy
MINI Master
Berichten: 2409
Lid geworden op: 09 Nov 2005
Locatie: Wilderen

Berichtdoor Danyboy » Vr Jul 02, 2010 19:19

MY Dweiltje schreef:To All, er mogen en kunnen er gerust nog enkelen bij,... :wink:

Wij zitten in Tunesie, zal voor een andere keer zijn.

Gebruikersavatar
Morty
Founder
Berichten: 9062
Lid geworden op: 18 Sep 2003
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor Morty » Za Jul 03, 2010 9:41

ikke aanwezig :)

mailtje volgt :)

Gebruikersavatar
labbe
MINI Driver
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 Mar 2009

Berichtdoor labbe » Za Jul 03, 2010 10:52

Wij komen alvast ook! Maar we zijn nog aan het kijken met hoeveel volk precies. Ik schrijf zeker in vandaag nog of morgenvroeg als dit nog ok is? :)

Greets Jürgen :)

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Za Jul 03, 2010 18:56

conrad schreef:Ik kom alleszins ; co-piloot is momenteel weer de brats op . BBQ ook, of course.


Zal dit jaar alleen komen. Kandidaten voor co-piloot mogen mij altijd mailtje sturen :)

BBQ sla ik niet over :)

Gebruikersavatar
Jan zonder vrees
MINI Fan
Berichten: 185
Lid geworden op: 06 Apr 2008
Locatie: Hasselt

Berichtdoor Jan zonder vrees » Za Jul 03, 2010 22:34

voiala sé

Ik kom ook af met men zus (Jan & Mieke)
als't god blieft. :)

Gebruikersavatar
labbe
MINI Driver
Berichten: 63
Lid geworden op: 07 Mar 2009

Berichtdoor labbe » Zo Jul 04, 2010 22:32

Ik heb ons nog ingeschreven gisteren avond maar ik heb vandaag nog geen reply ontvangen en ik had graag de betaling gedaan vandaag. Ik ben toch niet te laat mag ik hopen?

Greets :)

Gebruikersavatar
K&K
MINI Regular
Berichten: 32
Lid geworden op: 09 Mei 2010
Locatie: kortrijk

Berichtdoor K&K » Zo Jul 04, 2010 23:10

MY Dweiltje schreef:Als jullie een mailtje gedaan hebben om je in te schrijven naar jan@miniacs.be dan ontvangen jullie binnen de kortste keren een bevestiging van inschrijving met de verdere in lichtingen :wink:


moet ik al paniekeren dat ik nog niets heb ontvangen?

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Ma Jul 05, 2010 7:09

neen, no panic, was even weg van de electronische magie van heden!
Jullie krijgen vandaag de info!!

Er kan nog steeds ingeschreven worden er zijn letterlijk nog enkele plekjes vrij,.... :D

Gebruikersavatar
conrad
duke of Limburg
Berichten: 1042
Lid geworden op: 22 Sep 2005
Locatie: Zolder

Berichtdoor conrad » Di Jul 06, 2010 23:03

MY Dweiltje schreef:neen, no panic, was even weg van de electronische magie van heden!
Jullie krijgen vandaag de info!!

Er kan nog steeds ingeschreven worden er zijn letterlijk nog enkele plekjes vrij,.... :D


Heb nog geen info gekregen ?

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Wo Jul 07, 2010 11:36

Mag ik vriendelijk vragen om aan de BBQ deelnemers te vragen dit spoedig over te schrijven via de verkregen info, thanks!

De inschrijvingsbijdrage voor de deelnemende niet leden kan des ochtends ter plaatse betaald worden!
Laatst gewijzigd door MY Dweiltje op Wo Jul 07, 2010 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Wo Jul 07, 2010 11:40

:!: Zorg er voor dat je MINI volgetankt is bij vertrek van de rit 's ochtends :!: , er zijn genoeg benzinepompen op alle invalswegen naar het vertrekpunt in Aarschot want tot op heden zijn we der weer maar eens ingeslaagd om geen enkele benzinepomp op onze route te hebben,..... :roll:

Gebruikersavatar
Sébastien
MINI-aholic
Berichten: 440
Lid geworden op: 19 Feb 2010
Locatie: Wetteren

Berichtdoor Sébastien » Wo Jul 07, 2010 12:05

MY Dweiltje schreef::!: Zorg er voor dat je MINI volgetankt is bij vertrek van de rit 's ochtends :!: , er zijn genoeg benzinepompen op alle invalswegen naar het vertrekpunt in Aarschot want tot op heden zijn we der weer maar eens ingeslaagd om geen enkele benzinepomp op onze route te hebben,..... :roll:


Is 90% vol ook goed? :p hahaha

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Wo Jul 07, 2010 12:08

Sébastien schreef:
MY Dweiltje schreef::!: Zorg er voor dat je MINI volgetankt is bij vertrek van de rit 's ochtends :!: , er zijn genoeg benzinepompen op alle invalswegen naar het vertrekpunt in Aarschot want tot op heden zijn we der weer maar eens ingeslaagd om geen enkele benzinepomp op onze route te hebben,..... :roll:


Is 90% vol ook goed? :p hahaha


Als ge van Westerlo komt en 't is nen Dooper, lol, dan hoeft ge u geen zorgen te maken :wink: Neemt gij trouwens uwen co niet mee,.... :roll:

Gebruikersavatar
Sébastien
MINI-aholic
Berichten: 440
Lid geworden op: 19 Feb 2010
Locatie: Wetteren

Berichtdoor Sébastien » Wo Jul 07, 2010 12:15

MY Dweiltje schreef:
Sébastien schreef:
MY Dweiltje schreef::!: Zorg er voor dat je MINI volgetankt is bij vertrek van de rit 's ochtends :!: , er zijn genoeg benzinepompen op alle invalswegen naar het vertrekpunt in Aarschot want tot op heden zijn we der weer maar eens ingeslaagd om geen enkele benzinepomp op onze route te hebben,..... :roll:


Is 90% vol ook goed? :p hahaha


Als ge van Westerlo komt en 't is nen Dooper, lol, dan hoeft ge u geen zorgen te maken :wink: Neemt gij trouwens uwen co niet mee,.... :roll:


Jup Dooper eh :-)
Mijne co, of de andere mini met de meisjes? :grin:

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Wo Jul 07, 2010 12:47

Sébastien schreef:
MY Dweiltje schreef:
Sébastien schreef:
MY Dweiltje schreef::!: Zorg er voor dat je MINI volgetankt is bij vertrek van de rit 's ochtends :!: , er zijn genoeg benzinepompen op alle invalswegen naar het vertrekpunt in Aarschot want tot op heden zijn we der weer maar eens ingeslaagd om geen enkele benzinepomp op onze route te hebben,..... :roll:


Is 90% vol ook goed? :p hahaha


Als ge van Westerlo komt en 't is nen Dooper, lol, dan hoeft ge u geen zorgen te maken :wink: Neemt gij trouwens uwen co niet mee,.... :roll:


Jup Dooper eh :-)
Mijne co, of de andere mini met de meisjes? :grin:

Gewoon, hoe meer zielen hoe meer vreugd niet,... :P :D
Enne ik heb nu nie echt gekeken wie bij wie zat hé, 'k moest de weg wat in het oog houden :-

Gebruikersavatar
MY Dweiltje
MINI Master
Berichten: 2853
Lid geworden op: 24 Jan 2008
Locatie: BE

Berichtdoor MY Dweiltje » Wo Jul 07, 2010 12:56

En moesten er nu nog nagelbijters zijn die dit uit het oog verloren zijn, en plots wakker schieten, er zijn nog enkele plekjes voor dit fantastisch spektakel gebeuren!!

Dus meld je maar even aan.

Wil je eens terug in de tijd van toen gaan waar echt nog echt was en olie nog minerale olie was en rubber nog coatchou was, aarzel niet! Als je gewoon even wil genieten van goed weer en een prettige dag erop uit op MINI wegels met vrienden MINIACS,...

't Zal niet elk jaar een Vlaamse Feestrit zijn! en hoogstwaarschijnlijk een éénmalige gebeurtenis voor 't 5 jarig bestaan van de MINIACS. :grin:


Terug naar “Meetings Benelux”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten