BimmerFest'13, Trafficport Venlo - het BMW & MINI evenem

Hier vind je meetings in de Benelux
Gebruikersavatar
Alyssa
MINI2 - Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 Mei 2013
Locatie: Rotterdam
Contact:

BimmerFest'13, Trafficport Venlo - het BMW & MINI evenem

Berichtdoor Alyssa » Wo Mei 29, 2013 15:56

BimmerFest is een nieuw BMW en MINI only evenement dat, zoals de naam wellicht al deed vermoeden, zich richt op de BMW en MINI rijders. Van youngtimer tot de nieuwe M-modellen, op dit familie evenement zul je de verschillende BMW en MINI modellen in alle facetten voorbij zien komen. Een evenement met flink wat aandacht voor auto-lifestyle, (hobbymatig) circuit rijden, after-market accessoires maar vooral veel BMW liefhebberij.

HANDLING COURSE
Voor de behendige rijder is er de Handling Course waarop zij kunnen laten zien hoe vakkundig zij met hun auto om kunnen gaan. Het wedstrijdelement bestaat uit het zo snel mogelijk, maar vooral ook zo foutloos mogelijk, een parcours af te leggen. Van beginner tot de ervaren coureur, ongeacht hun niveau en budget, kan er worden ingeschreven.

GRATIS WET TRACK EXPERIENCE
Je auto in de slip? Niemand wil het onverwachts mee maken, maar hoe zou jij reageren? De locatie waar BimmerFest georganiseerd wordt is een educatief automotive centrum en beschikt over een ‘gladde’ baan. Wij bieden elke bezoeker de mogelijkheid om gratis deze baan op een veilige manier te ervaren.

INTERNATIONAL ALPINA TREFFEN
Hoewel het niet helemaal MINI gericht is, willen wij toch ook nog het ALPINA TREFFEN bij jullie als MINI rijders onder de aandracht brengen. Want wie kent de modellen van Alpina niet, met type typeaanduidingen als de B6 en de Roadster S. Ooit gestart in een typmachine fabriek in Kaufbeuren, tegenwoordig worden alle Alpina modellen ´speciaal´ in de BMW fabriek gebouwd. In samenwerking met onder andere het Duitse BMW Alpina club organiseren we de grootse Alpina verzameling ooit in Nederland gezien.
Dus hoewel je er zelf met je MINI niet aan kunt deelnemen, is het zeker de moeite waard!

BMW CONVERTIBLE AREA
Één van de grotere thema’s dit jaar is absoluut het cabrio thema, waarbij alle modellen en uitvoeringen welkom zijn, mits het een cabrio is natuurlijk. Van oldtimer tot youngtimer, maar ook de laatste nieuwe cabrio modellen verzamelen zich op dit deel van het terrein. Het voordeel is dit jaar voor de cabrio rijder, zij krijgen korting op de entree!

CONCOURS D'ELEGANCE
Geen autoshow zonder verkiezingen en tijdens BimmerFest gaat het vooral om de combinatie van ‘Councours- staat’ en uniekheid. Dit onderdeel geeft ieder BMW of MINI model, bouwjaar en type auto een kans in de verschillende categorieën die de Concours d´Elegance rijk is.

Check voor meer informatie de website.

Mochten er vragen zijn naar aanleiding van deze tekst, hoor ik het graag!
Mocht jij je gelijk aan willen melden, stuur dan een e-mail naar Alyssa@gt-events.nl

Hopelijk tot ziens op BimmerFest'13! :)

Gebruikersavatar
Alyssa
MINI2 - Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 Mei 2013
Locatie: Rotterdam
Contact:

Berichtdoor Alyssa » Wo Mei 29, 2013 15:58

Helaas kon ik deze tekst niet plaatsen met de gebruikelijke images en de link naar de website, aangezien ik pas net actief ben.

Wanneer ik bevoegd ben, zal ik meteen de 'officiële' forum tekst plaatsen!

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Wo Mei 29, 2013 16:13


Gebruikersavatar
Alyssa
MINI2 - Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 Mei 2013
Locatie: Rotterdam
Contact:

Berichtdoor Alyssa » Wo Mei 29, 2013 16:16

Haha bedankt! :hug:


Terug naar “Meetings Benelux”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten