Mijn eerste indruk van de R56 in het echt....

Bespreek hier de verschillende modellen van de 2e generatie.
minibandit
MINI Nutter

Re: Mijn eerste indruk van de R56 in het echt....

Berichtdoor minibandit » Do Okt 19, 2006 20:13

Dangixxer schreef:Nee ik heb hem nog niet gezien maar vandaag trekt een eerste delegatie van de Miniacs naar Gent voor een eerste kennismaking.
En wat waren jullie bevindingen......

nog twee keer slapen maatje... :grin: :wink:
en dan is het jouw beurt 8) :wink:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Do Okt 19, 2006 22:13

collega die vandaag gaan zien is in antwerpen heeft mij ook nog twee fotookes gestuurd.
met nog heel lovende commentaar......

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Do Okt 19, 2006 23:15

wazowski schreef::worthless:

Onder het moto "moeten er nog MINIs zijn": hier mijn eerste indrukken van de officiële voorstelling in Gent =P~ :wink:

Verplaatst naar naburig FOTOTOPIC
Laatst gewijzigd door grand_cru op Ma Okt 23, 2006 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Vr Okt 20, 2006 6:49

grand_cru schreef:Nieuw model koplamp komt mij bekend voor :grin:
Afbeelding

Het staat hem beter dan die oortalloren :D
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Vr Okt 20, 2006 8:17

Hm nice pics Jan 8)
Zeker van dienne rooie :D vindt hem toch zo mooi, kan niet rap genoeg donderdag zijn :?

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Vr Okt 20, 2006 11:29

den eriks zit op hete kolen precies :D (maar ikke ook hoor... :grin: )

Grtz
Pepi

Dave C
MINI Master

Berichtdoor Dave C » Vr Okt 20, 2006 13:28

Pepi volgens mij gade gij den eerste met nen R56 zijn :grin:
en pertang hebde uwe parklane nog ni zo lang eh :?

maar wij gaan u niet tegenhouden hoor :grin:
grtz DC

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Vr Okt 20, 2006 14:34

Hoezo ikke ?? :- Het vrouwtje moet ook nog mee willen hé ! Maar goed, ik beken, ik heb al zitten tellen hoor :oops:
Ik weet trouwens nog niet of ik mijne MOD Park Lane zomaar zou kunnen missen hoor... (kan hem ook nog bijhouden :-k )

We'll see

Grtz
Pepi

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Okt 20, 2006 20:47

Dave C schreef:Pepi volgens mij gade gij den eerste met nen R56 zijn :grin:
en pertang hebde uwe parklane nog ni zo lang eh :?

maar wij gaan u niet tegenhouden hoor :grin:
grtz DC

onze Gixxer ni vergeten hé...en ik ken er nog wel enkelen die meer dan een gewone aandacht ten toon spreiden... :grin: :wink:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Vr Okt 20, 2006 23:01

t zal nog ni voor morgen zijn zenne!
maar der zal er ooit zeker ne nieuwe komen (en hoe vroeger hoe beter)

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Zo Okt 22, 2006 1:10

juist terug van antwerpen..... :?
en hem in het echt zien heeft toch voor gemengde gevoelens gezorgd.
de algemene design blijf ik nog steeds heel mooi vinden, maar er zijn toch wel heel wat details die tegenvallen zoals door vele van jullie al werd aangehaald
je ziet aan de details dat men alles eraan gedaan heeft om de productiekosten te doen dalen. gebruikte plastics, tankdop, chromé rond het voorlicht, middenconsole, wielbogen, sierstuk pinker bij de Cooper, schakelaars op de middenconsole en het dak, verluchtingroosterke,....
die kleine dingen hebben mijn oorsponkelijke feestvreugde toch wel wat getemperd.
(ge hoort mij hier niet zeggen dat ik er nooit eentje zal kopen maar ik had er toch net ietsje meer van verwacht)
Mini stelt zich toch voor als een "premium brand" (en de prijzen zijn er toch ook naar), dan moet je zeker het verschil maken met de rest en er overal bovenuit steken (zeker in die details)
ben wel eens benieuwd om ermee te rijden...

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Okt 22, 2006 1:31

Dangixxer schreef:juist terug van antwerpen..... :?
de algemene design blijf ik nog steeds heel mooi vinden, maar er zijn toch wel heel wat details die tegenvallen zoals door vele van jullie al werd aangehaald
je ziet aan de details dat men alles eraan gedaan heeft om de productiekosten te doen dalen. gebruikte plastics, tankdop, chromé rond het voorlicht, middenconsole, wielbogen, sierstuk pinker bij de Cooper, schakelaars op de middenconsole en het dak, verluchtingroosterke,....
die kleine dingen hebben mijn oorsponkelijke feestvreugde toch wel wat getemperd.
(ge hoort mij hier niet zeggen dat ik er nooit eentje zal kopen maar ik had er toch net ietsje meer van verwacht)
Mini stelt zich toch voor als een "premium brand" (en de prijzen zijn er toch ook naar), dan moet je zeker het verschil maken met de rest en er overal bovenuit steken (zeker in die details)

dit zijn naar het schijnt pré-productie modellekes... :?
allé da is hier ergens toch al verteld...en na jouw reactie hoop ik eigenlijk een beetje dat ze gelijk hadden !!!
als het echte pré-producties zijn...zal er nog wel wa verbeteren voor de definitieve aflevering... :P 8)

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Zo Okt 22, 2006 3:52

ik heb horen zeggen dat het zelfs geen pre produkties zouden zijn, doch definitieve modellen
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Okt 22, 2006 10:30

Morty schreef:ik heb horen zeggen dat het zelfs geen pre produkties zouden zijn, doch definitieve modellen

oeps #-o das minder dan...:? :cry:

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Zo Okt 22, 2006 11:48

Ik ben blij met de mijne en die ga ik toch nog enkele jaartjes houden tot het volgende model op de markt komt (de traveller mss).
Sorry voor al diegene die hem mooi vinden maar ik vond hem langs buiten nog te doen mits enkele aanpassingen maar vanbinnen is hij niet aan te zien en te voelen.Teveel plastiek-gevoel naar mijn mening.Slechte assembalage van verscheidene onderdelen zowel binnen als buiten.Hij komt zeker langs binnen zeer goedkoop afgewerkt over,dus the italian job zal zeker zijn diensten nog gaan moeten bewijzen tot de volgende reeks.

grand_cru
MINI Master

Berichtdoor grand_cru » Zo Okt 22, 2006 12:13

Dangixxer schreef:juist terug van antwerpen..... :?

Kijk Gixxer, ik heb net hetzelfde gevoel gehad deze week (zie mijn eerdere posts).
Ik was na publicatie van de eerste pics en tests super enthousiast, maar dat is na de voorstelling van deze week al ferm verminderd. Hier zitten alle R56 plannen dus voorlopig ergens diep in de frigo :cry:

Dames en heren van MINI, onthoudt één iets: "alles kan beter!"

super dooper
MINI Driver

Berichtdoor super dooper » Zo Okt 22, 2006 17:33

Ik heb zo iets van dat de huidige Mini eigenlijk een face lift is van de nieuwe dat ze nu voorstellen. De huidige Mini heeft gewoon veel meer detail.

Dat het geen pré productie modellen zijn daar ben ik van overtuigd. Dit zijn de Mini's hoe ze zullen gemaakt worden. De eerste indruk is belangrijk voor al die potentiële kopers dus zullen ze daar geen auto's plaatsen die niet 100% zijn.

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Zo Okt 22, 2006 20:57

Ik moet toegeven... ik ben er wel weg van, maar dat weten er intussen al wel een paar mensen :oops: en och , onze huidige MINI heeft ook zijn negatieve kantjes hoor... maar die zijn we al snel gewend geworden en vergeten, denk ik. Eens de nieuweling een beetje gerodeerd is in onze kop, zullen we wel bijdraaien, geloof me. Ik denk net terug aan een bepaalde vrouw die ik gisteren gezien heb. Die had een kleed aan dat mijn grootmoeder vijftien jaar geleden zelfs niet meer zou aandoen ! Maar mijn goede vriend Mark die er voor deze gelegenheid bij was, repliceerde dat 'vintage' nu in is. Ik kan het nu nog niet geloven, maar ik zal ook wel bijdraaien hoor (na een hele tijd toch...)
Anderzijds moet ik toegeven dat de twee MINI's er wel wat braafjes uitzagen in deze configuratie, maar ze zullen zoveel mogelijk mensen moeten aanspreken zeker ?

Grtz
Pepi

YELLOW_DINO

Berichtdoor YELLOW_DINO » Ma Okt 23, 2006 9:17

Meningen zullen altijd verschillen uiteraard,gelukkig maar en dat onze beste vriend Pepi intresse had was wel duidelijk tijdens de voorstelling :grin:

Hier enkele verschillen tussen de dames en de heren op de voorstelling (kwestie intresses dan toch)

de dames hadden oog voor...........

Afbeelding

en vonden het wel leuk maar duude te lang precies..........

Afbeelding

terwijl de heren net iets anders in het oog hadden......

Afbeelding

en og wat details aan het vergelijken ze kregen er geen genoeg van zelfs na drie uur niet....

Afbeelding

tijgers steven waar :?: :shock: :grin: :P

Afbeelding

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Ma Okt 23, 2006 12:17

Idd., maar ik was ook onder de indruk wanneer ik bij het buitenkomen een rode cabrio zag staan. Rood met rode spiegels en zwarte sportstripes erop en de dubbelspaaks velgen (donkere versie dan)... Ook hier was ik direct verkocht. Maar ja mijne MINI is maar een jaarke oud... :oops:

Grtz
Pepi

Terug naar “2e Generatie MINI - R56 R55 R57 R60 R58 R59 R61”