Waar dient die middelste knop voor, bij de versnellingspook?
Een "A" in cirkeltje, met het woord "OFF". Wat zet dat uit - passagiersairbag ofzo?
Merci.
Foto's voorstelling
- minibandit
- MINI Nutter
Airbag kan wel degelijk afgezet worden, maar niet op die plaats
Op mini2.com is hierover al een topic geöpend over die "mystery button" en ... ... ... 't gebeurt niet veel, maar daar weten ze het ook nog niet
HIER heb je de link. Morties foto wordt er zelfs gebruikt ter verduidelijking
Als je 't mij vraagt heeft het toch iets van doen met het doorslippen, want die cirkel met pijl vond je ook al op de (oudere) BMW 's. Ik vermoed dat je daarmee de ASC+T of DSC gedeeltelijk kunt uitschakelen, bvb. de slipcontrole tijdelijk of definitiev desactiveren.
Just my 2 cents

Op mini2.com is hierover al een topic geöpend over die "mystery button" en ... ... ... 't gebeurt niet veel, maar daar weten ze het ook nog niet

Als je 't mij vraagt heeft het toch iets van doen met het doorslippen, want die cirkel met pijl vond je ook al op de (oudere) BMW 's. Ik vermoed dat je daarmee de ASC+T of DSC gedeeltelijk kunt uitschakelen, bvb. de slipcontrole tijdelijk of definitiev desactiveren.
Just my 2 cents

Laatst gewijzigd door grand_cru op Ma Nov 06, 2006 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Ge meent dat niet Bandit, aan 't grappen hè
Kan bij de meeste enkel met de sleutel. Zit die niet ergens aan de zijkant van het dashboard en enkel toegankelijk bij open passagiersdeur?

Wally schreef:Dat vind je toch in meerdere wagens. Een knop om de "passagiers-airbag"
uit te schakelen voor bvb de kinderzitjes.
Kan bij de meeste enkel met de sleutel. Zit die niet ergens aan de zijkant van het dashboard en enkel toegankelijk bij open passagiersdeur?
- minibandit
- MINI Nutter
grand_cru schreef:Ge meent dat niet Bandit, aan 't grappen hè
Wally schreef:Dat vind je toch in meerdere wagens. Een knop om de "passagiers-airbag"
uit te schakelen voor bvb de kinderzitjes.
nope...

en ken nx van wagens af...
Terug naar “2e Generatie MINI - R56 R55 R57 R60 R58 R59 R61”