mini 2007
- minibandit
- MINI Nutter
Evi schreef:minibandit schreef:Evi schreef:dank u Benny![]()
Het resultaat blijft een verrassing... op de BBQ heb ik hem bij
LOL Evi moeten we hem dan als voorgerecht of als nagerecht nemen ??
I'll be checking for teethmarks !!!!!
![]()
@zoot: Had jij de jouwe ook bij Van Osch Hasselt besteld?
yep.... via Andy
hier de laatste foto's http://motoringfile.com/2006/03/27/the- ... #more-4747
franky schreef:hier de laatste foto's http://motoringfile.com/2006/03/27/the- ... #more-4747
En ik ben nog steeds blij dat ik nu besteld heb

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?
- minibandit
- MINI Nutter
wazowski schreef:franky schreef:hier de laatste foto's http://motoringfile.com/2006/03/27/the- ... #more-4747
zijn maar spy-pics h? Bart...

kan nog best meevallen...al weet ik dat je kikt op de compressor...

vind em op filmke best mooi klinken met z'n schoepenwieltje...

Nog wat meer en duidelijkere foto's vind je HIER.
Klik dan verder op "See more Photo's of the New MINI".
Jaja, het is nog altijd een MINI
Klik dan verder op "See more Photo's of the New MINI".
Jaja, het is nog altijd een MINI

wazowski schreef:franky schreef:hier de laatste foto's http://motoringfile.com/2006/03/27/the- ... #more-4747
Ook hier is het opgelucht ademhalen...

Ik vind hem zeker meevallen. Denk dat het in het echt ook nog beter zal zijn dan op de foto's. Het is de normale evolutie, zoals die ook bij bv de Porsche 911 er is geweest, iedereen herkent die nog direct en iedereen vind de laatste versie ook nog altijd mooi. Telkens bij het uitbrengen daarvan van een update zijn er ook die discussies geweest, waarna er toch vlot overgestapt werd.
En de nieuwe motoren zie ik ook wel zitten. (Veel) minder verbruik, meer vermogen, modernere techniek...
Soit, het zal voor iedereen toch afwachten zijn om hem in het echt te zien...
En de nieuwe motoren zie ik ook wel zitten. (Veel) minder verbruik, meer vermogen, modernere techniek...
Soit, het zal voor iedereen toch afwachten zijn om hem in het echt te zien...
- minibandit
- MINI Nutter
vind hem ook wel best aardig...
en zoals Vital zegt, de techniek is een hele stap vooruitgegaan !!!
wie dacht dat dit ontwerp van MINI wederom voor 40 jaar zou goedzijn...
moet z'n voetjes terug op de grond brengen...
die tijd is voorbij !!!
kan niet wachten tot hij op de markt komt eigenlijk...en idd wie weet staat er hier in 2008 een Turbo "S" ke voor m'n deur !!!!

en zoals Vital zegt, de techniek is een hele stap vooruitgegaan !!!
wie dacht dat dit ontwerp van MINI wederom voor 40 jaar zou goedzijn...

die tijd is voorbij !!!
kan niet wachten tot hij op de markt komt eigenlijk...en idd wie weet staat er hier in 2008 een Turbo "S" ke voor m'n deur !!!!
- MissCooper
- MINI2 - Newbie
In tegenstelling tot de meeste nieuwe modellen zou de R56 een flink stuk lichter worden dan het huidige model. Dit zou in combinatie met de nieuwe motoren (120 Pk in de Cooper en 175 Pk in de S) voor betere prestaties moeten zorgen.
Volgens de laatste berichten krijgen beide versies er dus 5 Pk bij. Ik vraag me af wat BMW Belgium uit zijn mouw zal schudden om een fiscale afstraffing van zijn klanten te ontwijken. Een verdubbeling van de BIV op een MCS lijkt me niet onmiddellijk een mooi cadeau
Zo goed als zeker wordt de Cooper dan ook verkrijgbaar in 115 ?n 120 Pk versie, beide met 160 Nm koppel. Wie al van een 140 Pk versie had gedroomd zal toch nog even bij de tuner moeten langslopen
Volgens de laatste berichten krijgen beide versies er dus 5 Pk bij. Ik vraag me af wat BMW Belgium uit zijn mouw zal schudden om een fiscale afstraffing van zijn klanten te ontwijken. Een verdubbeling van de BIV op een MCS lijkt me niet onmiddellijk een mooi cadeau

Zo goed als zeker wordt de Cooper dan ook verkrijgbaar in 115 ?n 120 Pk versie, beide met 160 Nm koppel. Wie al van een 140 Pk versie had gedroomd zal toch nog even bij de tuner moeten langslopen

Terug naar “2e Generatie MINI - R56 R55 R57 R60 R58 R59 R61”