Vermogen Cooper S
Vermogen Cooper S
Iemand al enig idee of er in België een begrensde versie (163pk) gaat uitkomen?
Heb er voorlopig nog nergens iets van gelezen, maar kan me voorstellen dat dit voor een fiscaal paradijs als België fundamenteel is voor de verkoopscijfer.
Heb er voorlopig nog nergens iets van gelezen, maar kan me voorstellen dat dit voor een fiscaal paradijs als België fundamenteel is voor de verkoopscijfer.
- minibandit
- MINI Nutter
Re: Vermogen Cooper S
Dangixxer schreef:Iemand al enig idee of er in België een begrensde versie (163pk) gaat uitkomen?
heb idd in "de wandelgangen" al zoiets vernomen...waarschijnlijk wederom begrensde versie voor Belgium !!
maakt het natuurlijk ook wederom leuker om achteraf die xtra paardjes "los" te maken !!
Ik had ook een mailtje gestuurd naar Mini en dit is hun antwoord:
Geachte,
Inderdaad, voor de belgische markt voorzien we de keuze tussen het "volle" vermogen en het fiscaal vriendelijke vermogen.
Alle Cooper s wagens die voor de lancering komen zullen het volle vermogen hebben.
De bestelling van de 163 pk versie kan reeds gebeuren, de levering ervan begint enkele weken na de lancering in november, de meeste vanaf begin volgend jaar.
beste groeten,
MINI Belux
als da geen goe nieuws is.......
Geachte,
Inderdaad, voor de belgische markt voorzien we de keuze tussen het "volle" vermogen en het fiscaal vriendelijke vermogen.
Alle Cooper s wagens die voor de lancering komen zullen het volle vermogen hebben.
De bestelling van de 163 pk versie kan reeds gebeuren, de levering ervan begint enkele weken na de lancering in november, de meeste vanaf begin volgend jaar.
beste groeten,
MINI Belux

- minibandit
- MINI Nutter
Dangixxer schreef:Ik had ook een mailtje gestuurd naar Mini en dit is hun antwoord:
Geachte,
beste groeten,
MINI Belux
hebt ge "wilde" planne Gixxer...

of is da al vooruitplannen voor binnen een jaar of 7-8...

- minibandit
- MINI Nutter
Dangixxer schreef:wilde plannen zou ik nu ni durven zeggen, maar tis ni omdat ge op dieet bent dat ge ni naar de menukaart moogt kijken he.....![]()
ik moet wel zeggen dat ik de nieuwe hoe langer hoe mooier begin te vinden
vooral zijn snuitje ben ik al helemaal zot van
en zijn poepke dan...

nee ik vind het totaalpakket best wel te pruimen...

maar zal ni voor het eerste jaar zijn...de Fearless zal nog ff moeten volhouden...

- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- super dooper
- MINI Driver
Heb me laten wijs maken in de tijd dat ik mijn MCS kocht dat ze die niet veranderden.
De garage zei dat ze wel één zullen aangespast hebben en dan niet meer. Volgens hun is er 8% marge op het vermogen dat op papier staat en dat ze geen moeite doen om er 7 pk af te doen.
Hoeveel pk zou de diesel hebben?
De garage zei dat ze wel één zullen aangespast hebben en dan niet meer. Volgens hun is er 8% marge op het vermogen dat op papier staat en dat ze geen moeite doen om er 7 pk af te doen.
Hoeveel pk zou de diesel hebben?
- minibandit
- MINI Nutter
Tsjoert schreef:Vandaag bij Verstraeten langsgeweest en heb een folderke van de nieuwe mee: Zowel de S als de gewone Cooper zijn in een begrensde variant te krijgen.
Spijtig dat hun Mini ambassadeur er niet was. Had mij graag eens een prijske laten maken

das dan de nieuwe One of wat...

- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “2e Generatie MINI - R56 R55 R57 R60 R58 R59 R61”