Mini Krijgt het moeilijk ?

Bespreek hier de verschillende modellen van de 2e generatie.
Gebruikersavatar
minibandit
MINI Nutter
Berichten: 5999
Lid geworden op: 28 Nov 2005
Locatie: Kontich
Contact:

Berichtdoor minibandit » Zo Mar 23, 2008 22:14

Leecood schreef:nu je het zegt...ik snap ze ook niet....of toch...eigenlijk, ik weet het niet, maar toch....
voor mijn is mini toch boven audi petit en alfa petit


LOOOOOOOOOOOOOL ni te doen... :?

Gebruikersavatar
sscooper
MINI Master
Berichten: 2522
Lid geworden op: 03 Aug 2005
Locatie: Mortsel

Berichtdoor sscooper » Ma Mar 24, 2008 9:31

ik vind die audi wel een lekker ding zene amai... ma zal idd veel centen kosten om hem zo te hebben zoals hij daar staat.... ma ben zeker dat hij nooit zo goe op de baan zal liggen als onze MINI s.... want dat is gewoon uniek!! :D :grin: dus voor mij ook enkel MINI MINI MINI ....... :P 8)

Gebruikersavatar
Bolli
MINI Driver
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 Aug 2006

Berichtdoor Bolli » Di Mar 25, 2008 10:39

Die BMW City zullen we in 2010 weten, dan zou die voorgesteld worden.
In 2012 zou ik ie produktie gaan.

Ze wten nog niet goed welke richting ze ermee uit willen, onder de naam BMW uitbrengen of uitbrengen onder een andere merknaam (die BMW nog bezit).
Gezien ze een kleine milieu vriendelijke (stads) wagen willen denk ik dat deze voorwielaangedreven zal worden en als je op internet zoekt spreken ze altijd van een kleine turbo motor.

Afwachten dus want als je fotos zoekt dan verschillen die onderlinjg ook zeer hard.

Maar zo als ie bij onderstaande link te zien is kan ik hem wel mooi vinden.
http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/auto/nieuws-en-tips/ak/toekomst/bmw/bmw.nl.html

Gebruikersavatar
grand_cru
MINI Master
Berichten: 2905
Lid geworden op: 18 Jul 2005
Locatie: Roeselare
Contact:

Berichtdoor grand_cru » Di Mar 25, 2008 11:14

Op het moment dat Italomini en Vorsprung_durch_mini_technik in de showroom staan zullen ze al rijkelijk (te) laat zijn. Ze mikken blijkbaar op het stadsauto imago en daarmee blijven volgens mij enkel bakken als de 207 RC, Clio RS, Corsa OPC, ... zowel qua formaat, prijs, vermogen en rij-eigenschappen de enige concurrenten in dit segment.

Schoon zijn die nieuwelingen wel, maar geen remake van een klassiek model zoals de MINI. Weinig concurrentie want geen vergelijk mogelijk qua design vind ik ...

Gebruikersavatar
Bolli
MINI Driver
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 Aug 2006

Berichtdoor Bolli » Di Mar 25, 2008 16:07

Over smaak kan je verschillen maar natuurlijk blijft een Mini een Mini.
En de kan het enkel tegen zichzelf opnemen. Oud vs nieuw en omgekeerd en daar zijn de meningen ook verdeeld. :wink:

Zelf vindt ik de Mini mooi (en de S een prachtmotor hebben) maar ben ik geen Mini liefhebber in hart en nieren. Vindt de prijs (zoals elk merk/model) duur voor wat het (allemaal) is.
En daarmee gaat mijn voorkeur uit naar een 1 serie. Vijfdeurs vondt ik niet maar zoals verwacht ging de 3 deurs wel mooi worden en kans was groot dat de coupé ook niet lelijk ging zijn.

Gezien mijn financiele status niet groot genoeg is en hij (nog) niet bestaat rij ik dus niet met een 135i hatch. :wink:


Terug naar “2e Generatie MINI - R56 R55 R57 R60 R58 R59 R61”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten