MINI United 2005 28-30/10

Hier vind je de Europese Meetings
Gebruikersavatar
!nathalie!
MINI Master
Berichten: 1107
Lid geworden op: 27 Feb 2005
Locatie: Limburg - Bree
Contact:

Berichtdoor !nathalie! » Ma Jul 18, 2005 10:59

Wel dan hebben ze toch pech dat ik elke dag op hun site zit en dit gezien! Hieronder is het Italiaanse forum war je ook veel over MINI United kan lezen oa ook over dat Hotel, zie Nice to meet you! Trouwens ik heb dit hotelletje ook al geboekt hoor en er zijn niet alleen nederlanders in dat hotel!

http://www.megamini.it/forum/index.php? ... owforum=41

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Ma Jul 18, 2005 11:09

Goed gezien Nathalie ! Dan doen we hier dus gewoon gezellig verder.
Iedereen die voor dit topic niet meer op het nl forum terecht kan/mag, kan hier dus zijn zegje nog doen. Laat de info maar komen zodat iedereen er nog wat aan heeft, ook de last minute beslissers...

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Ma Jul 18, 2005 12:06

Ondertussen is het MINI United topic op het nl forum weer vrijgezet, het meeste welliswaar enkel te zien voor MMC leden. Niet-MMC leden kunnen dus eventueel nog altijd hier verder doen, of op het "vrije" gedeelte van het nl-forum topic, of via bv Nathalie misschien meer info krijgen...

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Ma Jul 18, 2005 17:02

En het topic op het nl-forum is weer verdwenen, all?, "onzichtbaar" gemaakt. Enkel zichtbaar voor een beperkt publiek. Waarom ? Ik zou het niet weten... Schrik dat alle kamers door anderen geboekt worden, zich niet goed voelen in een grote groep (hoewel, ze verwachten daar wel wat volk), een VB reactie, ... Uitleg gevraagd !!

Voorlopig zullen we hier dus weer moeten verder doen. Nathalie, hou jij ons op de hoogte ?

Gebruikersavatar
Gnoekie
MINI Fan
Berichten: 174
Lid geworden op: 29 Okt 2004
Locatie: Helmond NL

Berichtdoor Gnoekie » Ma Jul 18, 2005 21:29

Varavital: ik weet ook niet wat er aan de hand is maar ik ben het topic ook kwijt! :shock: Spannend hoor, ik zal eens gaan graven! :mrgreen:

Gebruikersavatar
!nathalie!
MINI Master
Berichten: 1107
Lid geworden op: 27 Feb 2005
Locatie: Limburg - Bree
Contact:

Berichtdoor !nathalie! » Ma Jul 18, 2005 23:19

Hoi Vital,
Ik kan ook niet bij bij mini2.nl binnen hoor, maar ik had deze info juist van de zondag en toen was het nog OK. En die italiaanse site had ik al bij mijn favorieten gezet, daarmee kon ik jullie deze nog doorspelen. Verdere info weet ik er ook niet van hoor :|

Gebruikersavatar
wazowski
Site Admin
Berichten: 2905
Lid geworden op: 20 Jan 2004
Locatie: Nijlen
Contact:

Berichtdoor wazowski » Di Jul 19, 2005 3:09

De verloren zoon is terug !! Hallelujah !! Praise the Lord !! :cheesy:
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Gebruikersavatar
Gnoekie
MINI Fan
Berichten: 174
Lid geworden op: 29 Okt 2004
Locatie: Helmond NL

Berichtdoor Gnoekie » Di Jul 19, 2005 18:32

Yep, back in business! Tenminste als je MMC lid bent.... had voor mij niet gehoven zo > maar goed, zij zijn groot en ik ies klein! En dat is niet eerlijk! :mrgreen:

Gebruikersavatar
!nathalie!
MINI Master
Berichten: 1107
Lid geworden op: 27 Feb 2005
Locatie: Limburg - Bree
Contact:

Berichtdoor !nathalie! » Wo Jul 20, 2005 12:04

Wie van het Belgisch forum heeft zich al ingeschreven? En wie kan me misschien leuke adresjes geven voor onderweg. Het zit namelijk zo dat ik met mijn vriend niet via Zwitzerland mag rijden (heeft toeristenvisum), dus ben ik van plan om deze lange rit relaxed te doen om ook nog wat te kunnen genieten van het landschap. Mijn idee was op de heenweg een paar keer onderweg te slapen (in Loreley en dan misschien al ergens in Oostenrijk (Lechtal) of juist over de grens in Itali? om zo aan te sluiten bij de collonne in Bolzano/Bozen die MINI UNITED regelt!!?) Ik heb internet ook al afgezocht maar vind enkel mooie routes bij de motorenforums (zoals misschien de Grossglockner en tal van andere bergpassen met mooie uitzichten). Het moet een zalig gevoel zijn daar met de MINI te rijden! Dus alle info over routes en zimmerfrei is welkom:| Alvast bedankt 8)

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Wo Jul 20, 2005 12:27

Nathalie, ik heb wel wat mooie routes liggen en een paar goeie overnachtingsplekken. Bij de motorroutes vind je idd meer van dat. Al die colletjes en mooie routes in Duitsland, Oostenrijk... hebben wij al met de moto gedaan. Moet idd ook erg de moeite zijn met de MINI. Je kan idd beter een paar dagen uittrekken voor die rit. Onderweg is er veel te zien dat de moeite is ! Beter dan langs de autostrade te rijden.
Als je meer uitleg wil laat je maar iets horen, of pb me je mailadres.

Gebruikersavatar
smetje
MINI-aholic
Berichten: 803
Lid geworden op: 13 Jan 2005
Locatie: gentbrugge

Berichtdoor smetje » Za Aug 13, 2005 17:56

zijn er nog mensen die hiervoor geboekt hebben?
heb nog 5 dagen verlof staan en zie het wel zitten om eens naar deze meeting te gaan.

Gebruikersavatar
zoot
MINI-aholic
Berichten: 649
Lid geworden op: 27 Jul 2004
Locatie: Hasselt
Contact:

Berichtdoor zoot » Zo Aug 14, 2005 5:48

verlof uitgeput.... :?

Gebruikersavatar
!nathalie!
MINI Master
Berichten: 1107
Lid geworden op: 27 Feb 2005
Locatie: Limburg - Bree
Contact:

Berichtdoor !nathalie! » Zo Aug 14, 2005 12:51

Hey Smetje, er zijn er hier wel een paar mensen die daar naartoe gaan zoals, Domingo en Muyer, Varavital en Varakarin (normaal gezien toch), ikke en partner,.... voor de rest weet ik het niet. Er word veel geregeld via het nederlands clubje MMC. Enkel leden MMC kunnen info lezen. (er gaan wel veel nederlanders naar Itali?). Ik ben zelf geen lid van MMC dus veel weet ik er ook niet over.

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Aug 14, 2005 13:09

Mmm, wij zullen allicht niet kunnen meegaan. Ons verlof zal tegen dan waarschijnlijk uitgeput zijn :frown: .
Maar als jullie meer info willen kunnen jullie allicht bij Oz-i terecht. Het topic op het nl forum is idd enkel zichtbaar voor MMC leden, maar ik veronderstel dat Oz-i jullie wel verder wil en kan helpen als jullie nog vragen hebben.

Gebruikersavatar
!nathalie!
MINI Master
Berichten: 1107
Lid geworden op: 27 Feb 2005
Locatie: Limburg - Bree
Contact:

Berichtdoor !nathalie! » Zo Aug 14, 2005 13:22

:frown: MMMM dat weet ik nu zo nog niet hoor of die MMc ons zullen helpen met info. Ik voel me echt zo wat de schuldige van dit hele verhaal, daar ik me nu nieteens meer kan inloggen onder mijn naam bij het nederlands forum...ze hebben me eraf gekicked denk ik! :evil:

Gebruikersavatar
Gnoekie
MINI Fan
Berichten: 174
Lid geworden op: 29 Okt 2004
Locatie: Helmond NL

Berichtdoor Gnoekie » Zo Aug 14, 2005 13:29

Ik denk het niet !nathalie! Probeer het nu nog eens, bij mij lag de NL site er net uit en kon ik erzelf ook niet opkomen....

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Aug 14, 2005 13:33

Nog wat info over MINI United :

They are expecting 3000-4000 in Italy...although it could be more.
There are 3 meeting points, the first is at the Alps- Passage Brenner .. where they have food and drink and road maps to the next meeting point!..which is a pretty cool thing!
From next week the hotels near the Meeting will be shown on the Mini Internet site. She says there will definitley be enough hotel space, so no one needs to worry that they will be booked out quickly!

En het MINI United forum :

http://www.miniunited.com/MINIUnited/en/forum/index.jsp


En idd Nathalie, de laatste tijd heb ik ook problemen met het nl forum. Dat zal hopelijk wel opgelost worden.

Gebruikersavatar
Oz-i
MINI Freak
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 Aug 2004
Locatie: Nabij Schiphol (NL)
Contact:

Berichtdoor Oz-i » Zo Aug 14, 2005 17:45

!nathalie! schreef::frown: MMMM dat weet ik nu zo nog niet hoor of die MMc ons zullen helpen met info. Ik voel me echt zo wat de schuldige van dit hele verhaal, daar ik me nu nieteens meer kan inloggen onder mijn naam bij het nederlands forum...ze hebben me eraf gekicked denk ik! :evil:


MMMM, misschien zou je eerst de aanwijzingen van varavital op kunnen volgen voordat je oordeelt ... er worden bij ons echt geen mensen "eraf gekicked" zonder waarschuwing vooraf.

Edit: varavital heeft de toegangsproblemen aangekaart en er wordt naar gekeken: http://www.mini2.nl/forum/viewtopic.php?p=28384#28384

Gebruikersavatar
!nathalie!
MINI Master
Berichten: 1107
Lid geworden op: 27 Feb 2005
Locatie: Limburg - Bree
Contact:

Berichtdoor !nathalie! » Vr Aug 19, 2005 11:56

Op het forum van de MINI UNITED site heb ik al gelezen dat er wel meerdere belgen zijn die gaan. Misschien kennen we ze al, misschien niet. Ook aan de franstalige kant.
Ik zou zelf wel willen weten wie eigenlijk er naar toe gaat van de Belgen.
Dus laat maar komen h?. :cheesy:

Gebruikersavatar
snans
MINI Master
Berichten: 1569
Lid geworden op: 05 Jun 2005
Contact:

Berichtdoor snans » Vr Aug 19, 2005 11:58

mmm... vind het nogal ver, maar als ik jullie bezig hoor kriebelt het toch...
wnr vertrekken jullie ? moet vrijdag werken tot 16.30

hebben jullie al hotel ?

wat zijn de kosten ongeveer ?


Terug naar “Meetings Europe”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten