Usb vraagje

Voor interieur en car audio
Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Usb vraagje

Berichtdoor varavital » Zo Apr 26, 2009 19:27

Heb mij een usb stick van 8 Gb gekocht om mijn mp3's op te zetten. Hoe werkt de usb aansluiting in de R56/R57, maw, hoe zet ik het best mijn mp3's op de usb stick? Gewoon allemaal los erop zetten, of kan ik ze in mappen zetten? Kan ik dan door die mappen scrollen?
In de handleiding van de radio staat dat niet duidelijk in.
Ik had anders gedacht om 26 mapjes erop te zetten met de letters van het alfabet, zodat ik daarin de artiesten met de betreffende beginletter kan zetten. Moet ik dan ook een hoofdmap aanmaken, vb "music" om dan nog random muziek te kunnen laten spelen uit alle mappen samen, of kan dat dan enkel nog random uit 1 mapje van dat alfabet?
Maw, als ik er mapjes heb opstaan, en ik duw op random, dan zou die enkel alles wat in dat mapje staat random afspelen (zo staat het toch in de handleiding). Kan ik dat omzeilen door bv de 26 mapjes met een letter van het alfabet in 1 mapje "music" te steken en dat te selecteren en dan op random te klikken? Speelt die dan random alles af wat in de andere 26 mapjes zit?
Laatst gewijzigd door varavital op Zo Apr 26, 2009 23:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Stafke
MINI Master
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 Dec 2007
Locatie: Ehrwald
Contact:

Berichtdoor Stafke » Zo Apr 26, 2009 22:23

Hela ..... je vergeet de R55 !!!!

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Apr 26, 2009 23:18

R55, R55 :roll: :grin:

Ja natuurlijk, die hoort er ook bij :wink:

Heb je al eens geprobeerd met mappen te maken op je usb stick?

Gebruikersavatar
eriks
MINI Master
Berichten: 3201
Lid geworden op: 07 Jan 2006
Locatie: Helchteren
Contact:

Berichtdoor eriks » Ma Apr 27, 2009 8:21

Ik heb het gebruik met een USB stick nog niet toegepast. Ik weet wel dat bij mij de usb toegang nodig heb + andere stekkertje, zodoende komen de titels op het kleine schermpje te staan en kan ik zelf kiezen uit de gemaakte indelingen, dus ik veronderstel dat je op een usb stick ook mappen kunt indelen en die dan ook op je schermpje zult zien en kunnen kiezen.


Terug naar “Interior & ICE”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten