Paniekalarm

Voor interieur en car audio
Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Paniekalarm

Berichtdoor varavital » Zo Jun 24, 2012 17:07

Net nog even in de handleiding gekeken voor het paniekalarm (pagina 23 in de handleiding).
Er staat daar wel een sterretje bij wat aanduidt dat niet op alle uitvoeringen of voor alle landen beschikbaar is.
Normaal zou je 2 seconden op de knop voor het openen van de koffer moeten duwen, en zou dan het paniekalarm moeten afgaan. Bij de onze gaat gewoon de koffer open maar gaat het alarm niet af. Ik vermoed dus dat dit niet voor België is. Kan iemand anders dat eens bij zijn R56/57/55 proberen?

Was eigenlijk aan het kijken hoe ik het hellingshoekalarm moest afzetten voor op de boot, dat is gewoon 2x achtereen de knop van de vergrendeling indrukken, dan gaat het lampje op de toerenteller 2 keer pinken en dan terug naar hartslagmodus.

Gebruikersavatar
D@vIT
MINI Fan
Berichten: 133
Lid geworden op: 20 Jun 2011
Locatie: S'heuvel city
Contact:

Berichtdoor D@vIT » Ma Jun 25, 2012 14:22

bij mijne R55 juist hetzelfde effect. Koffer gaat open, maar na 10 sec komen er geen kabouters uit.

Gebruikersavatar
Tha MiNi
MINI Fan
Berichten: 182
Lid geworden op: 15 Mei 2007
Locatie: Harelbeke

Re: Paniekalarm

Berichtdoor Tha MiNi » Zo Jul 01, 2012 14:46

varavital schreef:Net nog even in de handleiding gekeken voor het paniekalarm (pagina 23 in de handleiding).
Er staat daar wel een sterretje bij wat aanduidt dat niet op alle uitvoeringen of voor alle landen beschikbaar is.
Normaal zou je 2 seconden op de knop voor het openen van de koffer moeten duwen, en zou dan het paniekalarm moeten afgaan. Bij de onze gaat gewoon de koffer open maar gaat het alarm niet af. Ik vermoed dus dat dit niet voor België is. Kan iemand anders dat eens bij zijn R56/57/55 proberen?

Was eigenlijk aan het kijken hoe ik het hellingshoekalarm moest afzetten voor op de boot, dat is gewoon 2x achtereen de knop van de vergrendeling indrukken, dan gaat het lampje op de toerenteller 2 keer pinken en dan terug naar hartslagmodus.

Vital, Gaat de hellingshoek niet uit wanneer je 2 x op de "sluit" knop drukt ?
ter bevestiging zou de heartbeat-LED snel moeten knipperen voor een aantal seconden.
Dit deactiveerd ook het binnenalarm.

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Zo Jul 01, 2012 21:02

Hellingshoek afzetten is geen probleem, werkt idd zoals je zegt Dieter. Dat hebben we hier op de verschillende overzetten al genoeg moeten doen.
Maar het paniekalarm, dus even op een knop van de afstandsbediening duwen om het alarm te laten afgaan als er iemand te kort bij je MINI komt, dat werkt bij de Belgische versie blijkbaar niet.

Gebruikersavatar
rikkie
MINI-aholic
Berichten: 780
Lid geworden op: 08 Jan 2006
Locatie: OLEN

Berichtdoor rikkie » Ma Jul 02, 2012 15:50

Bij onze roadster werkt zelf het knopje niet , ook de koffer ontgrendeld niet


Terug naar “Interior & ICE”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten