heb een korte antenne gekocht maar heb bij het binnenrijden van een stad of straat met hoge gebouwen een zeer zwakke ontvangst(het signaal valt weg en komt terug) ZEER vervelend. De look daarentegen is zalig!
heeft er iemand hier een oplossing voor ? Dezelfde ervaring?
Ik heb nu terug de gewone antenne op staan.
zwak antenne signaal
Bij velen staat er hier een kortje op en om eerlijk te zijn: ik heb nog niemand over slechte ontvangst horen klagen. Kun je het merk vermelden of een foto posten, misschien herkent er iemand het type
Ik weet wel dat die tuning accessoires van Auto5 en Halfords durven haperen. Looks good, sounds very bad

Ik weet wel dat die tuning accessoires van Auto5 en Halfords durven haperen. Looks good, sounds very bad
grand_cru schreef:Bij velen staat er hier een kortje op en om eerlijk te zijn: ik heb nog niemand over slechte ontvangst horen klagen. Kun je het merk vermelden of een foto posten, misschien herkent er iemand het type
ik kan enkel beamen wat de Cru hier zegt!
mijn antenneke van 3cm geeft een perfecte ontvangst!!
de wazo zal wel kunnen zeggen waar ze toen besteld zijn
Heb het al: dat zijn de Inovenda antennekes. Zien er erg goed uit en met een perfecte ontvangst.
LINK: http://www.inovenda.com/scripts/prodView.asp?idproduct=116
LINK: http://www.inovenda.com/scripts/prodView.asp?idproduct=116
korte antenne
kan ik die korte antenne van inovenda in belgie ergens kopen ipv op een web site?
Mijn duits is niet zo goed.
Re: korte antenne
igor schreef:kan ik die korte antenne van inovenda in belgie ergens kopen ipv op een web site?
Ik ben ze hier in België nog nergens tegengekomen

Dat internet Duits is anders niet zo moeilijk hoor.
korte antenne
ik zal eens een poging wagen om de antenne te bestellen via internet.
Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp
Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp

inovenda antenne
nu heb ik op internet zo'n inovenda antenne gekocht en ontvangen, blijkt dat die ontvangst ook slecht is!! Is dit omdat ik een carbio heb(geen vast dak om signaal te versterken)?
Kan er mij iemand een reden geven waarom deze antenne bij mij geen goede ontvangst geeft? (installatie...)Het zicht is super, nu nog de kwaliteit.
Help me!
Kan er mij iemand een reden geven waarom deze antenne bij mij geen goede ontvangst geeft? (installatie...)Het zicht is super, nu nog de kwaliteit.
Help me!