Spoorverbreders

alles over bodykits, stripings, chrome, velgen...
minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Zo Apr 13, 2008 21:15

Dangixxer schreef:Ik weet ni hoe den AA-16V het vernomen heeft....

hij is uit de streek van dien dealer :P ...ik zou niet weten hoe hij het anders te weten kan zijn gekomen :-k

AA-16V...???

Xefke
MINI Master

Berichtdoor Xefke » Zo Apr 13, 2008 22:11

Heb da precies ook al eens gelezen hoor...
zeker dat da nie ergen in je show & shine ofzo staat? of kmoet 't gehoord hebben ergens...

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Zo Apr 13, 2008 22:30

Staat heel kort in mijn S&S
Maar hij spreekt dat hij het verhaal ergens "gehoord" heeft...
Ik ben ook wel curieus

AA-16V
MINI Fan

Berichtdoor AA-16V » Zo Apr 13, 2008 22:40

Heb het vernomen van iemand die bij BMW Van Boom werkt, we zijn jaren buren geweest.... Hij vertelde me dat je met je Mini bij hen aankwam en zei dat je een luid geluid hoorde aan je wielen. Oorzaak: de losstaande verbreders.

En het was zeker niet bedoeld om er mee te lachen. Dan heb ik blijkbaar mijn zinsconstrustie en smilies fout gekozen.

Ik wou enkel het punt bereiken dat een spoorverbreder niet enkel een mooier effect geeft op een auto. Wou met die posting zeggen dat het ook grote gevaren met zich kan meebrengen.

En het was de bedoeling dat jij (Dangixxer) daarop zou inspelen en je verhaal te doen. Voor hetzelfde geld was je auto er niet meer vanwege die spoorverbreders, om nog maar te zwijgen van de inzittenden.

Dus, ik wou zeker niet lachen en met wat je daar hebt meegemaakt, zeker niet. Gewoon foute zinsconstructie e.d. van mijnentwege, waarvoor mijn excuses.

Gelieve me niet te bannen nu e :wink:

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Zo Apr 13, 2008 22:50

AA-16V schreef:Heb het vernomen van iemand die bij BMW Van Boom werkt, we zijn jaren buren geweest.... Hij vertelde me dat je met je Mini bij hen aankwam en zei dat je een luid geluid hoorde aan je wielen. Oorzaak: de losstaande verbreders.

En het was zeker niet bedoeld om er mee te lachen. Dan heb ik blijkbaar mijn zinsconstrustie en smilies fout gekozen.

Ik wou enkel het punt bereiken dat een spoorverbreder niet enkel een mooier effect geeft op een auto. Wou met die posting zeggen dat het ook grote gevaren met zich kan meebrengen.

En het was de bedoeling dat jij (Dangixxer) daarop zou inspelen en je verhaal te doen. Voor hetzelfde geld was je auto er niet meer vanwege die spoorverbreders, om nog maar te zwijgen van de inzittenden.

Dus, ik wou zeker niet lachen en met wat je daar hebt meegemaakt, zeker niet. Gewoon foute zinsconstructie e.d. van mijnentwege, waarvoor mijn excuses.

Gelieve me niet te bannen nu e :wink:

No prob!!!
Ik apprecieer dit ten zeerste!!!!

Ik heb in mijn Show & S er reeds over gesproken.

Terug naar “Exterior”