Uitlijnen

alles over bodykits, stripings, chrome, velgen...
Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Uitlijnen

Berichtdoor varavital » Zo Nov 08, 2009 13:18

Wie weet er een goede banden / uitlijn centrale om de MINI terug uit te lijnen na het plaatsen van verlagingsveren?
Een plaats waar ze proper en deftig werk leveren met moderne apparatuur, ook voor verlaagde MINI's?

Liefst niet té ver natuurlijk :wink:

Gebruikersavatar
flippers jan & linda
MINI-aholic
Berichten: 447
Lid geworden op: 12 Okt 2006
Locatie: ZWIJNDRECHT

Berichtdoor flippers jan & linda » Zo Nov 08, 2009 17:16

Vital,

ik heb mijne MINI laten uitlijnen in Beveren. (Beverse bandencentrale). Daar werkt ne kerel die de waarde van een mooie velg perfect weet in te schatten. Ik ben er heel de tijd bijgebleven en ben zéér tevreden huiswaarts gereden. :D

Gebruikersavatar
Stafke
MINI Master
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 Dec 2007
Locatie: Ehrwald
Contact:

Re: Uitlijnen

Berichtdoor Stafke » Ma Nov 09, 2009 11:33

varavital schreef:Wie weet er een goede banden / uitlijn centrale om de MINI terug uit te lijnen na het plaatsen van verlagingsveren?
Een plaats waar ze proper en deftig werk leveren met moderne apparatuur, ook voor verlaagde MINI's?

Liefst niet té ver natuurlijk :wink:


Ik dacht dat Mark daar een goed adres voor wist :wink:

Ik ben in de Gentse bandencentrale geweest, goed werk, en die kerel daar wes zelf ook een mini freak .... dus ja ....

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Ma Nov 09, 2009 18:13

Gent valt nog te doen, maar ik ben nog aan het kijken als ik toch nog andere veren zou laten steken en dan ineens laten uitlijnen :roll:
Dus als er iemand interesse heeft in Eibach veren voor R55/R57, laat maar iets weten...

Gebruikersavatar
Stafke
MINI Master
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 Dec 2007
Locatie: Ehrwald
Contact:

Berichtdoor Stafke » Ma Nov 09, 2009 19:40

varavital schreef: maar ik ben nog aan het kijken als ik toch nog andere veren zou laten steken en dan ineens laten uitlijnen :roll:
Dus als er iemand interesse heeft in Eibach veren voor R55/R57, laat maar iets weten...


??

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Ma Nov 09, 2009 20:10

Stafke schreef:??


Ben aan het denken om voor AC Scnitzers te gaan. Zijn van oorsprong eigenlijk ook Eibach's, maar gemaakt volgens de specificaties van ACS. Nog iets progressiever en iets minder zakken dan de Eibachs. Baanligging zou echter beter moeten zijn...

Gebruikersavatar
Dangixxer
MINI Nutter
Berichten: 5219
Lid geworden op: 10 Jan 2005
Contact:

Berichtdoor Dangixxer » Ma Nov 09, 2009 20:21

varavital schreef:
Stafke schreef:??


Ben aan het denken om voor AC Scnitzers te gaan. Zijn van oorsprong eigenlijk ook Eibach's, maar gemaakt volgens de specificaties van ACS. Nog iets progressiever en iets minder zakken dan de Eibachs. Baanligging zou echter beter moeten zijn...


Ik blijf het nog steeds vreemd vinden dat Eibach zomaar de veren van het ééne model overzette op het andere... :roll:
Voor een "topmerk" is dat een iets te makkelijke oplossing :x

Gebruikersavatar
varavital
MINI Nutter
Berichten: 5263
Lid geworden op: 07 Aug 2004
Locatie: Sint-Truiden
Contact:

Berichtdoor varavital » Ma Nov 09, 2009 21:01

Is ondertussen bij andere merken ook zo dat ze de veren van de R55 gebruiken voor de R57, aangezien de aslasten van beide ongeveer gelijk zijn.
Enkel H&R maakt hierop een uitzondering, die gebruiken de veren van de R56 ook voor de R57, terwijl de aslast achteraan van een R57 een stuk hoger is dan die van een R56.
Tja, ze maken niet voor alle modellen aparte veren è, zou te kostelijk gaan worden.

Gebruikersavatar
n.t.t.
MINI2 - Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 Mar 2010
Locatie: malle

uitlijnen

Berichtdoor n.t.t. » Do Mar 25, 2010 23:18

de wagen niet laten uitlijnen na het plaatsen van veren een paar honderd kilometer met rijden en dan hebben de veren zich gezet


Terug naar “Exterior”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten