JCW R113 velgen op CLUBMAN S
- Full Throttle
- MINI Regular
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 19 Jan 2011
Bedankt allemaal voor de foto's. De madame vindt het te laag en vindt het heel mooi met 18's zonder verlaging. Aangezien het toch vooral voor haar nen auto is, zullen we in het begin daar voor gaan en dan zien we achteraf wel. Alé, eerst nog ne prijs doorkrijgen van de garage. Morgen is bellen. Ondertussen nog lang wachten.
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: 24 Jan 2008
- Locatie: BE
- Full Throttle
- MINI Regular
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 19 Jan 2011
- Full Throttle
- MINI Regular
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 19 Jan 2011
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: 24 Jan 2008
- Locatie: BE
Full Throttle schreef:We gaan nog even afwachten en gewoon de wagen laten komen met de 17 " zwarte conical spokes. We willen even het comfort afwachten op 17 " alvorens iets groter te gaan.
17" en 18" geeft zeer weinig verschil (uit eigen ervaring) natuurlijk ook afhankelijk van welke banden erop zitten (ROF of niet)
MY Dweiltje schreef:Full Throttle schreef:We gaan nog even afwachten en gewoon de wagen laten komen met de 17 " zwarte conical spokes. We willen even het comfort afwachten op 17 " alvorens iets groter te gaan.
17" en 18" geeft zeer weinig verschil (uit eigen ervaring) natuurlijk ook afhankelijk van welke banden erop zitten (ROF of niet)
idd
17 met steen(slechte)...euh ...harde runflats kunde zelfs ni vergelijken in comfort met 18 en gewone bandjes
En voor de duidelijkheid....de 18'en zijn comfortabeler hoor
- Full Throttle
- MINI Regular
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 19 Jan 2011
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: 24 Jan 2008
- Locatie: BE
Full Throttle schreef:Oei, dat wisten we niet. We hebben de runflats genomen als optie. Ik zal deze info nog is bespreken met de madam
Natuurlijk als ge op ROF's rijd en ge hebt nen platte tuub, staat ge niet dadelijk stil en kunt ge nog wat verder snorren tegen een deftige snelheid (ook uit eigen ervaring, vind maar eens een bandencentrale open in Duitsland op zaterdag namiddag,...., met nen platte gewone, is het wat knutselen en/of bellen op de service kar en wachten,.... 't is maar wat ge liever hebt,...
Wij rijden dus voor het gemak op de hardere ROF en of die slechter zijn,... elk zijn haar voorkeur zeker in een grijze zone als banden waar ervarin g en persoonlijk gevoel een vrij subjectieve keuze toelaat,...
We spreken niet over beter of slechter, maar het is maar wat de gebruiker zelf wilt.
Persoonlijk ben ik zeker te spreken over de voordelen van ROF, maar alleen het comfort slaat me tegen ( omdat ik al een verlaagde mini heb ).
Er bestaan natuurlijk ook reparatie setjes ( busjes met schuim ) om tijdelijk nog even verder te kunnen rijden met een lekke NIET ROF band ....
Persoonlijk ben ik zeker te spreken over de voordelen van ROF, maar alleen het comfort slaat me tegen ( omdat ik al een verlaagde mini heb ).
Er bestaan natuurlijk ook reparatie setjes ( busjes met schuim ) om tijdelijk nog even verder te kunnen rijden met een lekke NIET ROF band ....
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten