ventilator

Alles over de motor, luchtfilters, verbruik, chiptuning ...
malou
MINI2 - Newbie

ventilator

Berichtdoor malou » Di Mei 22, 2007 18:42

Deze morgen problemen met watertemperatuur van mijn mini cooper (8.000 km, 4 maanden oud). Na interventie van mini-assistance (werkt fantastisch) werd de wagen naar de garage getakeld. Ventilator werkte niet meer. Nog iemand ervaring hiermee?

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Di Mei 22, 2007 18:49

Eriks heeft ne keer problemen gehad met de koeling, maar ik weet niet meer wat de oorzaak daarvan was. :roll:

Planet Mini
MINI Regular

Berichtdoor Planet Mini » Di Mei 22, 2007 21:13

Tot hiertoe heb ik nog geen problemen ondervonden met de koeling van m'n Cooper (5000 km en 3 maanden oud), dus ik ga dat zeker in 't oog houden.

BTW, hoe controleer je de temperatuur van je motor? Dat metertje is iets dat ik van al van in het begin mis aan de R56 :( De reden waarom ze dit hebben weggelaten bij de nieuwe Mini is mij compleet onduidelijk? Iemand enig idee?

Wat ik al wel gemerkt heb, is dat de koeling soms blijft draaien als je motor stil legt. De garage zei dat dit normaal is ...

malou
MINI2 - Newbie

Berichtdoor malou » Wo Mei 23, 2007 19:28

wagen hersteld. Zou een zuiver elektrisch probleem geweest zijn. Stekker zat niet meer in zodat ventilator niet kon draaien?!

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Wo Mei 23, 2007 23:32

malou schreef:wagen hersteld. Zou een zuiver elektrisch probleem geweest zijn. Stekker zat niet meer in zodat ventilator niet kon draaien?!

das natuurlijk een verklaring voor uw probleem !!!
zou eigenlijk niet mogen met een nieuwe wagen hé ... :evil:
we zullen het maar in de afdeling van de "kinderziektes" steken zekers 8) :wink:

svendekoster
MINI Regular

Berichtdoor svendekoster » Do Mei 24, 2007 8:05

@minibandit: als dit de zaken zijn dat we onder de kinderziektes moeten/kunnen rekenen, ben ik al blij. Ik hou mijn hart vast voor de eerste thread met titel: "mijn motor is op de grond gevallen. Bekend probleem?".
:)

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Do Mei 24, 2007 21:10

svendekoster schreef:@minibandit: als dit de zaken zijn dat we onder de kinderziektes moeten/kunnen rekenen, ben ik al blij. Ik hou mijn hart vast voor de eerste thread met titel: "mijn motor is op de grond gevallen. Bekend probleem?".
:)

LOOOOOOOOOOOOOOOOL...laat ons hopen... :grin: 8)

Terug naar “Engine & Performance”