De JCW aerokit zit er van dag één op. Merk dat er nogal wat vliegende substanties hun weg vinden tot aan de radiator (vermits het honinggraat motief redelijk wat openingskes bied) met wat blutswerk op de koelvinnekes als resultaat van de ,.... botsing,...
Iemand ervaring mee om een fijn gaas net achter de JCW voor grill te bevestigen??,... mag eigenlijk geen plastiek zijn want als diie in aanraking zou komen om de één of andere reden met de radiator,..... ja,..... dan begint dat gaan te plakken en te stinken en te roken,......
Wil dus eigenlijk voorkomen dat de radiator vol met vliegen, wespen, bieken, vlinders, kevers,...... hangt
Greetz,
JCW Aerogrill
- MY Dweiltje
- MINI Master
Voila se, daar had ik ook al aan gedacht. Ik heb ook het airo-pakket, maar zonder de voorgrill. Wat ben ik nu blij, want ik heb nog al iemand anders hetzelfde horen zeggen....
Man man man,miserie, die vliegende vliegers, vliegen, hozels, dazen,olifanten...niet te spreken over de spletters en spatsen die overal tussenkomen...
Ik moet nu al iedere keer vliegen en andere reptielen verwijderen op mijn gewone grill...
Man man man,miserie, die vliegende vliegers, vliegen, hozels, dazen,olifanten...niet te spreken over de spletters en spatsen die overal tussenkomen...
Ik moet nu al iedere keer vliegen en andere reptielen verwijderen op mijn gewone grill...
- MY Dweiltje
- MINI Master
Terug naar “Engine & Performance”