Indien dit niet al te snel is dan zou er nog wel eens wat veranderd kunnen zijn

minibandit schreef:Steven en co, jullie weten meteen waarvoor je moet sparen...![]()
zeg nu zelf PEPI 230 paardjes...dan kan zelfs de Gixxer ni volgen en gij bolt met ne "camion"...![]()
ATHbruno schreef:Wie een cooper S turbo heeft , hou zeker je inlaatluchttemp in het oog tijdens een testbank meting ( kan met een eenvoudig OBD2 toestel ) . Als deze boven de 65°C uitkomt is de meting niet juist , want dan neemt het motormanagement systeem turbodruk terug om pingelen te voorkomen.
De JCW is een via software getuunde normale turbo ( zijn nog wel enkele kleine verschillen o.a. uitlaat ) , wij bieden die upgrade aan ( met originele software ) voor wie het wil. Maar voor wie een JCW heeft , ook die software kunnen we verbeteren , niet wat pk's of koppel betreft , maar wel wat de kurve betreft , want die kan veel beter.
De JCW krijg je met intercooler en complete uitlaat makkelijk naar 230pk, voor de liefhebbers![]()
groetjes
Bruno
minibandit schreef:varavital schreef:minibandit schreef:zal mss aant bestuurderke liggen
Tis nog altijd het manneke (of vrouwke) dat telt è, power is nothing without control
![]()
![]()
minibandit schreef:idd...toen we naar de Grubbe-rit aant bollen waren dacht ink nog...oeioei,
da gaat een "zwaar" dagske worden voor m'n Onneke...![]()
5 S'kes waaronder één Workske en dan die "geBeekte"![]()
maar eens we vertrokken waren, viel het nogal mee
ze hebben nergens op mij moeten wachten...![]()
![]()
![]()
zal mss aant bestuurderke liggen
varavital schreef:Dangixxer schreef:allé nu moet ik mij dus al slecht gaan voelen omdak "wa" meer vermogen heb ofwa...![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang ge de control der maar bij hebt è, ge zult die slogan nog wel gaan horen als ge uwe nieuwe CB1000R gaat bestellen
(of is die al besteld...)
PEPI schreef:Ben al een beetje gerustgesteld sé, wat mijn motorvermogen betreft... Op NMC is er iemand die de zelfde config heeft als ik, Zip incl. en die gaf toch de volledige 210 pk (212 om precies te zijn...)
Ben dan ook wel eens benieuwd wat de mijne zou geven
Stafke schreef:minibandit schreef:idd...toen we naar de Grubbe-rit aant bollen waren dacht ink nog...oeioei,
da gaat een "zwaar" dagske worden voor m'n Onneke...![]()
5 S'kes waaronder één Workske en dan die "geBeekte"![]()
maar eens we vertrokken waren, viel het nogal mee
ze hebben nergens op mij moeten wachten...![]()
![]()
![]()
zal mss aant bestuurderke liggen
Allé t'is goed, ik zal dat blokske hout van onder de gas halen de volgende keer![]()
Terug naar “Engine & Performance”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast